FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Forslag: Kortere T´er
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Forslag: Kortere T´er
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 23 Oct 2006 :  23:34:21  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej alle

Har tænkt en del over den her og de fleste synes sikkert det er et skidt forslag, men ikke desto mindre vil jeg fremsætte det alligevel.

Jeg mener vi bør eksperimentere med meget kortere T´er.

Det vil sige turneringer over 1½- max 2 måneder.

Dette kan eksempelvis gøres ved at skubbe lidt til cupturneringerne og ved at afvikle divisionsturnering med kun 1 kamp mod hver modstander.

Grunden til mit forslag er for at sikre en større mobilitet og fleksibilitet i DMT systemet, og fordi vi pt. har meget lange T´er.

Smid dine kommentarer til dette.

(Forslaget står 100% for egen regning, og er ikke en overvejelse fra ledelsen generelt)

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder

TuRk3y
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 23 Oct 2006 :  23:45:05  Show Profile  Send TuRk3y an ICQ Message  Click to see TuRk3y's MSN Messenger address  Reply with Quote
me like it

Toke Nielsen
THE TOTTI
Alemannia Aachen 2. Division A
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  09:12:51  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Synes det fungerer fint som det er nu. T3 sluttede stort set som WCG blev afholdt, og det var dertil man skulle spille fifa 06 så det passede jo fint at man derefter kan uninstalle og koncentrere sig om 07.

Hvis man kun skulle spille en kamp ville det blive mere tilfældigt fordi man kunne have en offday i en vigtig kamp, og når indbyrdes tæller først så er man allerede sat af hvis man taber til en anden favorit.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

Edited by - SpeZ on 24 Oct 2006 09:14:00
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  09:16:17  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg syns at man fortsat skal mødes 2 gange, men måske skulle man regulere antallet af hold i hver division. F.eks. 10 hold i superligaen. Og så kører med en mere flad struktur, dvs. 1 superliga og x antal 1. divisioner, med 8 hold i hver, hvor de 4 bedste hold i 1. div. spiller et playoff om x antal oprykningspladser til superligaen.

Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  10:20:23  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Enig med Peter

jeg syntes det fungere meget godt som det gør nu, kan ikke se det store problem i at der kommer en ny fifa version, det er jo en fordel at man lige har lidt tid til at vænne sig til den inden T1 går igang.

Go to Top of Page

JBNJUNIOR

329 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  19:43:00  Show Profile  Reply with Quote
jeg syntes det er det beste forslag nogen har kommet med længe
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  19:45:09  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Hvorfor Jonas?? Please begrund dit svar...

Go to Top of Page

JBNJUNIOR

329 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  20:04:24  Show Profile  Reply with Quote
fordi jeg syntes det er irriterende med her i T3 hvor der var to runder tilbage da det nye fifa kom så syntes jega t hvis vi får kortere T'er så når de slutter kan vi holde en lidt længere pause så man kan nå at træne rigtig meget og vende sig til det nye spil, for hvis man træner det nye samtidig med man spiller det gamle så tager det længere tid at vende sig til det nye det er en af grundene til jeg ik gad at spille i denne runde
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  20:23:09  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Jeg har tidligere udtrykt mig klart omkring min holdning..

Rigtige kampe er trods alt det som tæller og det er det som er sjovest, hvis det stod til mig var der slet ingen T pause og så spillede vi 8 kampe på de 14 dage...

Jeg mener ikke det er rigtigt at der manglede 2 runder da det nye fifa kom. Jeg fik stort set spillet alle mine fifa06 kampe inden jeg havde modtaget fifa07 og kom i gang med det.

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  20:47:37  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
I have got Fifa07 for over a month now and still I am not finished with fifa06

I think Jesper has a good idea.

Edited by - Vidar Rekdal on 24 Oct 2006 20:48:44
Go to Top of Page

Morfar

286 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  21:06:17  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
håber også i fixer play off kampene ... så man ik skal stå stille i 2 uger når fifa 07 er ude imens... de skal spilles så snart de kan...om så folk ikke kan være med i T1 er bare surt?

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  21:24:05  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
det er altså ikke ret praktisk ... faktisk decideret problematisk at spille playoff før vi kender antallet af deltagere ...

Hvis vi skulle lave playoff lige nu ryger en række hold i playoff ... men hvis et tophold i suppen trækker sig forrykker hele balancen sig ned igennem systemet og hold, der står til playoff skal ikke spille, og andre hold der ikke står til playoff skal pludselig spille ...

Dette vil blive noget rod ... så der er en grund til, at det er som det er nu ... selvom der går 2 uger før playoff kampene kan spilles ... eneste alternativ er at vi spille playoff kampe, der højst sandsynligt må annulleres og spilles om ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.191.105.176