FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - "Julerunden" sig din mening
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 "Julerunden" sig din mening
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 19 Nov 2006 :  14:59:59  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
3 runde i T1 er også kaldet julerunden.
Hvis julen ingen betydning havde i danmark havde 3 runde løbet fra 18 december til 1 januar, men da vi ved af erfaring at mange kan være nogle dage spredt over hele runden vil vi i ledelsen denne gang spørge jeres mening om vi skal udvide den runde så den løber fra 18 december til 8 Januar.
Sig jeres mening og er der nok der siger ja gør vi det.
---------------------------------------------------------------------
Jeg syntes personligt det er en god ide.

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 19 Nov 2006 :  15:02:19  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja, udvid runden.

Alternativt bliver der bare en masse udsatte kampe, som alle så skal besværes med i den følgende runde.

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 19 Nov 2006 :  15:03:37  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg vil ik have udvidet runde 3. I julen er der fri så derfor har vi større chanse til at spille i julen. de der ik er hjemme i julen. legger sig ind på ferie...

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 19 Nov 2006 :  16:25:09  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg har ikke noget problem med at udvide runden...

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 19 Nov 2006 :  16:32:38  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
vi kommer jo en uge skjevt. og rækker ik fifa 08

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 19 Nov 2006 :  16:34:13  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
EA udgiver nok alligevel fifa 08 i starten af august, så vi kan slet ikke nå T3

Go to Top of Page

TuRk3y
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 19 Nov 2006 :  16:40:32  Show Profile  Send TuRk3y an ICQ Message  Click to see TuRk3y's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg er osse for en udvidelse!

Toke Nielsen
THE TOTTI
Alemannia Aachen 2. Division A
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 19 Nov 2006 :  16:42:08  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
ok . så er jeg ligeglad

Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 19 Nov 2006 :  16:42:36  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ikke udvid da.

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

AaBManden
Fast mand på førsteholdet

296 Posts

Posted - 19 Nov 2006 :  16:50:26  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
selv om det er min første jul i DMT, så går jeg ind for idéen!

Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 19 Nov 2006 :  16:59:28  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja... god idé...

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 22 Nov 2006 :  17:09:55  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Well der er nok mennesker ud af dem der har sagt de gerne vil have en uge ekstra og det har et par andre også fortalt mig på msn så det gør vi så

3 runde i DMt løber fra 18 december til 8 januar.

Go to Top of Page

Natteulven
Fast mand på førsteholdet

307 Posts

Posted - 22 Nov 2006 :  22:31:20  Show Profile  Visit Natteulven's Homepage  Send Natteulven an ICQ Message  Click to see Natteulven's MSN Messenger address  Reply with Quote
og en mere her ;)

det er jo helligdage og hvem ved hvad men skal med til og hvad man bliver inviteret til

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.191.171.10