FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Trøjer
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Trøjer
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Natteulven
Fast mand på førsteholdet

307 Posts

Posted - 24 Nov 2006 :  17:15:45  Show Profile  Visit Natteulven's Homepage  Send Natteulven an ICQ Message  Click to see Natteulven's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej alle..

Dem som spiller med hold som newcastle, valencia, juventus og hold som har ligende hjemmebane trøjer... alle de hold VIL jeg hoste imod... da man ikke kan vælge trøje i det her spil... min udebane er hvid bluse og sorte bukser...

JBNJUNIOR

329 Posts

Posted - 24 Nov 2006 :  18:04:44  Show Profile  Reply with Quote
Du kan godt vælge trøjer ov d-ip men hvis du tror på det tis alle siger om at det lagger der så må du jo bare spille over EASO
Go to Top of Page

Natteulven

307 Posts

Posted - 24 Nov 2006 :  22:24:16  Show Profile  Visit Natteulven's Homepage  Send Natteulven an ICQ Message  Click to see Natteulven's MSN Messenger address  Reply with Quote
har intet hørt om at det skulle lagge på DIP.... men tak for svaret.

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 25 Nov 2006 :  23:38:55  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

Du kan godt vælge trøjer ov d-ip men hvis du tror på det tis alle siger om at det lagger der så må du jo bare spille over EASO

Jeg har konkret oplevet forskel mellem dip og easo mod samme spiller i kampe lige efter hinanden, så der er vist desværre noget om snakken.

quote:
Originally posted by Natteulven

Hej alle..
Dem som spiller med hold som newcastle, valencia, juventus og hold som har ligende hjemmebane trøjer... alle de hold VIL jeg hoste imod... da man ikke kan vælge trøje i det her spil... min udebane er hvid bluse og sorte bukser...

Korrekt, man kan ikke vælge kits i kampe over easo, det sutter røv, og alle burde klage til ea over det. Det er også forskelligt om fifa vælger ude/hjemme kits når man er på udebane.

Hvis jeg f.eks. spiller ude mod Chelsea, så er begge hold i hjemmebanekits, som er hhv mørkeblå og mørkeblå/sort. Det er top smart.

Jeg har løst det ved at bruge kit-raptor til give diverse problematiske modstanderhold samme trøje ude/hjemme, så de ikke clasher.

Edited by - GoodPeace on 25 Nov 2006 23:43:34
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 26 Nov 2006 :  09:31:01  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja clasu, det ville være en god ide, jeg har set via nogle træningskampe at jeg og martin notts county får samme problem via easo nå han har hjemmebane .

Men ellers må man tage den over DIP.

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 26 Nov 2006 :  12:57:49  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

Ja clasu, det ville være en god ide, jeg har set via nogle træningskampe at jeg og martin notts county får samme problem via easo nå han har hjemmebane .

Men ellers må man tage den over DIP.

Der er jo heller ikke noget krav om EASO, det blev jo nedstemt af medlemmerne.

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 26 Nov 2006 :  13:45:23  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
nej men der er så soleklar på forskel på EASO og DIP at man vil næsten gøre alt for at undgå DIP.

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.218.94.236