FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - fifa07 finter???
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 fifa07 finter???
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

n/a
deleted

1 Posts

Posted - 27 Nov 2006 :  17:27:07  Show Profile  Reply with Quote
Jeg har problemer med at lave finter/tricks med spillerne. Jeg har prøvet at lave tasten om til en anden, men det hjælper ikke. Når jeg løber turbo med spillerne, tager de lange træk når jeg trykker trick-tasten... Hvad kan være problemet? På forhånd tak... Danni.

Yasir
Fast mand på førsteholdet

256 Posts

Posted - 27 Nov 2006 :  17:36:13  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
Har det på samme måde

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 27 Nov 2006 :  18:39:17  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Problemmet ligger i hurtigheden af hvorledes du udføre fingre arbejdet... Latterligt hurtigt faktisk før det lykkedes. (EA, tsk tsk tsk)... Så kun en til at sige... Øvelse!
Btw... husk at skrive hvem du er i din signatur... CyA.

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  06:37:43  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Nu skal det jo heller ikke altid være lige let at lave finter - det er det vel heller ikke i virkeligheden.

Go to Top of Page

Yasir

256 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  08:30:59  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tem

Nu skal det jo heller ikke altid være lige let at lave finter - det er det vel heller ikke i virkeligheden.

Jo
hvis man hedder cristiano ronaldo er det da let nok

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  09:28:54  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
visst fanden er det let at lave en finte IRL . Problemet er at få modstander til at gå på den

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 28 Nov 2006 :  16:58:49  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeps, man kan bare improvisere IRL

Det svære er som Vidar siger, at få modstanderen til at hoppe på den

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.143.237.203