FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Kandidater til ledervalg stil op her!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 Meddelelser fra DMT
 Kandidater til ledervalg stil op her!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 17 Dec 2006 :  01:53:28  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
hold jer til emnet.
Jeg er ikke på valg.

2 opstillede PT
Rasmus Pedersen AaB
Kasper Pedersen Roma.

Go to Top of Page

Don Corleone
Bold-bestyrelsen



427 Posts

Posted - 17 Dec 2006 :  14:20:33  Show Profile  Send Don Corleone an ICQ Message  Click to see Don Corleone's MSN Messenger address
Pis at jeg har pause fra DMT, men hvis jeg kan blive vikar for PSV i 2.div stiller jeg op til ledervalget.
Ellers synes jeg forslaget fra Bror Larsen er det bedste som er kommet. Så må man sq gradbøje reglerne en del.



Vinder af DMT,s fairplay pris 2006.
DMT Leder..så ka i lære det

torsoe666 på EASO
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 17 Dec 2006 :  14:23:40  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address
reglerne bør ikke gradbøjes fordi nogen synes, at nogen er dårlige/gode kandidater ...

der er 2 kandidater stillet op, hvilket er i tråd med dmts regler ...

hvis størstedelen af dmts medlemmer ønsker noget andet, skal dette rejses seperat i et andet topic, og på baggrund af en flertalsbeslutning kan vi ændre reglerne

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 17 Dec 2006 :  16:17:22  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
ifølge reglerne som blev vedtaget inde T1 og som bare ikke er blevet skrevet ind, men er blevet noteret som gyldig fra T1 pånær turnerings strukturen kan ledelsen ifølge de nye 25 % regler vurdere om der skal uddelels advarsler eller udsmidning hvis en spiller ikke afvikler sine kampe og ikke prøver at afvikle dem.

At de ikke er blevet skrevet ind er nok den situation der har været med at jesper og anders har haft meget travlt og kun undertegnet har opdateret.

Men nu ser vi hvad der sker.

Go to Top of Page

Don Corleone
Bold-bestyrelsen



427 Posts

Posted - 17 Dec 2006 :  21:28:39  Show Profile  Send Don Corleone an ICQ Message  Click to see Don Corleone's MSN Messenger address
OK ...jeg er også for at reglerne skal følges, men når i pludselig midt i en begyndende T melder jeres afgang fra DMT så er der nogen INCL mig selv som bremses til at stille op. Det bedste er nok at i udsætter det til mellem T1 og T2. Så melder jeg mig under fanerne igen. Ved godt jeg stillede op til valget og trak mig igen, men da man fik skudt i hovdet om man kunne dit og dat og ASP og min bare ... kunne jeg godt se hvor det bar henad. Men jeg er stadig glad for dette sted , og kan bare ikke se en ledelse kun med de nævnte .
quote:
Originally posted by birthek

reglerne bør ikke gradbøjes fordi nogen synes, at nogen er dårlige/gode kandidater ...

der er 2 kandidater stillet op, hvilket er i tråd med dmts regler ...

hvis størstedelen af dmts medlemmer ønsker noget andet, skal dette rejses seperat i et andet topic, og på baggrund af en flertalsbeslutning kan vi ændre reglerne




Vinder af DMT,s fairplay pris 2006.
DMT Leder..så ka i lære det

torsoe666 på EASO

Edited by - Don Corleone on 17 Dec 2006 21:47:56
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen



1312 Posts

Posted - 17 Dec 2006 :  21:34:40  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address
HØRT!!!

Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører



233 Posts

Posted - 17 Dec 2006 :  21:48:06  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by birthek

reglerne bør ikke gradbøjes fordi nogen synes, at nogen er dårlige/gode kandidater ...

der er 2 kandidater stillet op, hvilket er i tråd med dmts regler ...

hvis størstedelen af dmts medlemmer ønsker noget andet, skal dette rejses seperat i et andet topic, og på baggrund af en flertalsbeslutning kan vi ændre reglerne





hørt !


Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 17 Dec 2006 :  22:28:04  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
forslaget fra jespers side bliver kørt igennem, jesper og anders stopper ved udgangen af T1 og så er det meningen at de 2 nye skal læres op indtil da.

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 17 Dec 2006 :  23:40:24  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address
Hørt

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen



1312 Posts

Posted - 18 Dec 2006 :  00:09:53  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address
Fristen var 20/12!!!!!!! Stod der før!!!!!

Go to Top of Page

Don Corleone
Bold-bestyrelsen



427 Posts

Posted - 18 Dec 2006 :  00:10:44  Show Profile  Send Don Corleone an ICQ Message  Click to see Don Corleone's MSN Messenger address
Jeg stiller op....Men der stod den 20/12 som sidste frist.



Vinder af DMT,s fairplay pris 2006.
DMT Leder..så ka i lære det

torsoe666 på EASO

Edited by - Don Corleone on 18 Dec 2006 00:12:33
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen



1312 Posts

Posted - 18 Dec 2006 :  00:12:27  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address
Derfor ville jeg vente med at stille op... ville vente med at se hvordan det udviklede sig.....
Men Ole... tag dig sammen med diverse ting og sager... og du ved hvad jeg mener!

JEG STILLER OP

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 18 Dec 2006 :  00:20:54  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
ja jeg må tage det på min kappe at jeg lod mig forvirre med jespers besked for da vi talte sammen fik jeg en anden ide, så klart min fejl, jeg er nok lidt stresset PT, så min fejl det her.

Men den endelig opstillings liste er:

Bo Daugaard (AS Monaco)
Bror Larsen (Hvis afstemningen om at lade ham opstille, giver ham lov)
Kasper Pedersen (Roma)
Rasmus Pedersen (Bayern M)
Torben Sørensen (Hvis afstemningen om at lade ham opstille, giver ham lov)

Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.216.186.164