FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Spørgsmål om spille/stemme-pligt
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Spørgsmål om spille/stemme-pligt
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 19 Dec 2006 :  14:54:43  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg vil gerne stille spørgsmålstegn ved en DMT,T`s-deltagers status ved lidt eller slet ingen aktivitet/deltagelse i vigtige afstemninger som dem vi står overfor pt.

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 19 Dec 2006 :  18:23:43  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL

Jeg vil gerne stille spørgsmålstegn ved en DMT,T`s-deltagers status ved lidt eller slet ingen aktivitet/deltagelse i vigtige afstemninger som dem vi står overfor pt.

Så vidt som den er nu skal du deltage i DMT's turneringer for at kunne stemme, det vil sige division eller subcup.

Derfor john blandt andet efter de gamle opstillings regler kunne stille op men ikke stemme fordi han var/er i karantæne.

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 19 Dec 2006 :  22:55:11  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
LOV OG RETT I LA

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 19 Dec 2006 :  23:15:19  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

quote:
Originally posted by BL

Så vidt som den er nu skal du deltage i DMT's turneringer for at kunne stemme, det vil sige division eller subcup.

Derfor john blandt andet efter de gamle opstillings regler kunne stille op men ikke stemme fordi han var/er i karantæne.

ok det har jeg forstået , du har jo slettet mig fra kandidat-listen , men så vidt jeg kan forstå på dine udtalelser vil jeg være berettiget til at stille op hvis det ender med ja i afstemningen om samme.I såfald forventer jeg at blive genindskrevet som kandidat.

Men nu til noget helt andet , nemlig dette topic.
Meningen med det jeg siger er det modsatte af hvad du snakker om,

Jeg sætter spørgsmålstegn ved hvorvidt man er berettiget til at spille DMT,s hoved-turnering når man ikke deltager i vigtige afstemninger.

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 19 Dec 2006 :  23:47:56  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
forskellen på dig og torben er at du er i karantæne.

derfor

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 19 Dec 2006 :  23:55:28  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

forskellen på dig og torben er at du er i karantæne.

derfor

og forskellen på mig og Johns situation er så?

Du sagde jo netop at det eneste der stod til hindring for at John kunne stille op var at han ikke var aktiv i turneringen pga karantæne og det netop var derfor i indførte den nye regel vi nu bla stemmer om at tilsidesætte og ikke hvorvidt han havde karantæne eller ej,for så havde den regel jo været total nytteløs at nævne i forb med Johns tilfælde

så enten er du helt galt afmarcheret eller også skal du altså til at tage dig gevaldigt sammen mester , man kan snart ikke forstå meningen med dine posts,da du enten skriver og staver forkert,misforstår topic eller bare laver sjov.

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 20 Dec 2006 :  00:05:48  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
du er hermed ignored.

gider ikke hører på dine person angreb mere.

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 20 Dec 2006 :  00:09:19  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

du er hermed ignored.

gider ikke hører på dine person angreb mere.

Jeg mener det seriøst ,du ødelægger snart mere end du hjælper med dine konstante misforståelser.

Go to Top of Page

Don Corleone
Bold-bestyrelsen

427 Posts

Posted - 20 Dec 2006 :  00:51:43  Show Profile  Send Don Corleone an ICQ Message  Click to see Don Corleone's MSN Messenger address  Reply with Quote
Når jeg læser det igennem kan jeg ikke se at BL laver person angreb.

Vinder af DMT,s fairplay pris 2006.
DMT Leder..så ka i lære det

torsoe666 på EASO
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 20 Dec 2006 :  01:16:00  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
fint, så skriver jeg også så direkte fra nu af

noget for noget

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 20 Dec 2006 :  01:55:34  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

noget for noget

???hvad ialverden er dette for en indstilling at ligge for dagen ,fra en person i din position??

jeg vil undlade at kommentere disse infantile indfald yderligere.

Jeg kan kun opfordre den "gamle garde" til at få dannet den bestyrelse ,så div aktuelle ledere faktisk har en konkret personage at stå til ansvar overfor og få advarsler,irettesættelser,læresætninger og gode råd med på vejen af!

Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 20 Dec 2006 :  05:22:26  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Sikke nogle fine ord i kan.. Men Ole har ret..

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 20 Dec 2006 :  08:20:07  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL

quote:

noget for noget

???hvad ialverden er dette for en indstilling at ligge for dagen ,fra en person i din position??

jeg vil undlade at kommentere disse infantile indfald yderligere.

Jeg kan kun opfordre den "gamle garde" til at få dannet den bestyrelse ,så div aktuelle ledere faktisk har en konkret personage at stå til ansvar overfor og få advarsler,irettesættelser,læresætninger og gode råd med på vejen af!

Min position du mener leder?

Men du vil jo også gerne stille op til leder, så hvorfor er dinposition bedre til at skrive på den måde???

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 20 Dec 2006 :  14:18:13  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvad siger du Ole?

Kan ikke lige umiddelbart decifrere det , men kan sige det var din reaktion jeg kommenterede som værende infantil.

Med andre ord har du igen misforstået indholdet.

Jeg ved ikke med resten her i DMT , men jeg syntes snart vi er nået dertil hvor du skal til at stramme gevaldigt op på din formulering når du poster på forum som leder og specielt når du poster med ledelsens signatur!

og det vil nok være på sin plads at du husker at gøre opmærksom på hvilken idenditet du poster med i fremtiden når du deltager i div debatter.
så vil du også bedre være istand til at vurdere hvad der er angreb på din private person og hvad der er kritik af din egenskab7udøvelse som leder

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 20 Dec 2006 :  14:34:43  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Kasper Pedersen

Sikke nogle fine ord i kan.. Men Ole har ret..

hahaha dig overså jeg lige hehe

Ole har ret i hvad?

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 20 Dec 2006 :  15:50:50  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tror mere at det var ordene "og staver forkert" som var et angreb på personen...

Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.141.190.171