FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Valgkampagne for opstillede til Ledervalg
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Valgkampagne for opstillede til Ledervalg
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

Esben Lauritsen
Fast mand på førsteholdet

372 Posts

Posted - 02 Jan 2007 :  17:04:20  Show Profile  Send Esben Lauritsen an ICQ Message  Click to see Esben Lauritsen's MSN Messenger address
Jeg bakker Lars 100% op!

Jeg vil dog ikke gå så vidt, at komme med nedværdigende bemærkninger om de opstillede kandaidater, men fakta er, at DMT's kommende ledere, er nødt til at være i besidelse af en vis form for rutine. Vil man være leder, må man efter min opfattelse, have vist en vis form for egnethed igennem flere sæssoner - denne egnethed forsvinder i mine øjne, når man eksempelvis lyver, sviner andre til direkte eller for den sags skyld blokkere hinanden på MSN pga. interne stridigheder, som ofte blot er opstået pga. simple bataljer i en Fifa-kamp.

Jeg er ikke i tvivl om, at alle de opstillede kandidater brænder for, at gøre et godt stykke arbejde - efter min mening, er dette bare ikke nok! Deres "straffeatest" i DMT-regi, er nødt til at være clean! Hvis ikke den er det, vil andre af DMT's deltagere altid kunne referere til netop det, den leder gjorde i sin tid, og udfra dette, forsvarer en ikke hensigtsmæssig handling!

Og nej... jeg egner mig heller ikke til at være leder, for min såkaldte "straffeatest", er heller ik helt ren

Esben Lauritsen
Tidl. DMT-leder

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 02 Jan 2007 :  17:14:04  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address
Ok Jeg vil gerne lige redde en tråd ud her og det er ;

Jeg har en karantæne for "brug af mund",den fik jeg for at "bruge mund" over for Ole(leder)som selv har en karantæne for netop det samme.
Men ingen af de nævnte er straffet for at være "ustabile"/uspillede kampe.

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 02 Jan 2007 :  17:18:32  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by AaBManden

quote:
Originally posted by Hugobart

Der er absolut ingen tvivl om at hvis Rasmus bliver valgt ind, så er DMT ude og skide. Rasmus, som jeg er desværre er kommet til at kende via. min tid på DMT's chat, er stadig en dreng og absolut ikke klar til at kunne lede noget som helt. Husk på at knægten er i STARTEN af sine teenage år og foregår der ikke så meget andet end pik og patter. Rasmus er så absolut ikke klar til at være leder.

Uderover det, vil jeg foreslå at DMT indfører en regl om at medlemmer bør være over 18.

jeg vil kun tale for mig selv, til denne latterlige post!

først pik og patter... nej ...
DMT er noget af det der betyder allermest for mig og derfor har jeg valgt at melde mig som kandidat.

Den regel med 18 år for at være medlem af DMT, den holder heller ikke en meter..
nu tager vi bare i eks.

Jonas Nielsen, er et enestående talent i fifa.
Skal sådan et talent holdes udenfor at være med for sjov og træne?

det mener jeg ikke,.. Jonas har et gigantisk talent i forhold til hans alder og det er der ingen der må ta' fra ham.

Lars dine meninger giver jeg ikke en 25 øre for...

Rasmus hvad med du tog og læste hvad der stod i stedet for at hører på hvad andreas siger.

Lars skriver man skal være 18 år for at lede DMT, ikke være medlem (det har han trukket tilbage).

Esben, så må jeg heller trække mig med min dmt straffe attest

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 02 Jan 2007 :  19:10:16  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by caleb22
Rasmus hvad med du tog og læste hvad der stod i stedet for at hører på hvad andreas siger.

Lars skriver man skal være 18 år for at lede DMT, ikke være medlem (det har han trukket tilbage).

Ja tak :D Er nok at vi bliver forvekslet med vores nicks, men at du nu også vil kopiere mine meninger, tsk tsk

quote:
Originally posted by caleb22

Haha, så trækker lars i land, nu skriver han snart "XXX og XXXXXX" i stedet for pik og patter

Strandfelta på EASO

Edited by - AaB-ern on 03 Jan 2007 14:36:00
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 02 Jan 2007 :  21:48:23  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by Hugobart

For at DMT skal overleve denne krise, der kom efter at Jesper og Anders annoncerede, at de ville stoppe som ledere kræver det, at der bliver valgt nogle dygtige og meget engagerede ledere ind.

For det første mener jeg at en leder MINIMUN bør være 18 år gammel. Det kræver fornuft og livserfaring at kunne lede et så forholdsvis stort foretagende som DMT nu engang er, og det har en ung mand på under 18 altså ikke.

Der er absolut ingen tvivl om at hvis Rasmus bliver valgt ind, så er DMT ude og skide. Rasmus, som jeg er desværre er kommet til at kende via. min tid på DMT's chat, er stadig en dreng og absolut ikke klar til at kunne lede noget som helt. Husk på at knægten er i STARTEN af sine teenage år og foregår der ikke så meget andet end pik og patter. Rasmus er så absolut ikke klar til at være leder.

Kasper, i slutningen af sine teenage år, også ALT for ung i mine øjne og ud over det, ganske usympatisk og jeg har taget ham i direkte at lyve. Ingen tvivl om at Kasper er engageret i Fifa, men det er ikke nok til at kunne lede og fordele i DMT-regi.

Bror Larsen er givet over 18, men dette retfærdiggører på ingen måde hans beretigelse i at være DMT-leder. Prøv engang at se på hans forholdsvise korte historie i DMT. Han har allerede gjort sig bemærket på mange uheldige måder og har aldrig vist sig stabil. Og stabilitet er så absolut en nødvendighed som leder.

Bror Larsen har ikke kvaliteterne til at være DMT leder.

Det lader os tilbage med 2 kandidater og jeg vil på det kraftigste appelere Jer til at stemme på Bo og Torben, som har det der skal til og lidt til.

Jeg tror jeg er en af dem der har været med i DMT længst tid, dog her de sidste par år på sidelinen. Jeg ved hvad det kræver jeg jeg kender folk godtnok til at vide hvem der har det.

Fuldkommen enig. (no offense, drenge)

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 03 Jan 2007 :  11:20:22  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address

Husk at holde det sobert var det en der skrev.

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 03 Jan 2007 :  14:41:15  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address
Altså, er fuldstændig enig med Lars, i hans forslag på de 2 kanditater (Bo og Torben)

Men 18 års reglen, der har han fuldstændigt tabt sutten

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 03 Jan 2007 :  19:49:12  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by AaB-ern

Altså, er fuldstændig enig med Lars, i hans forslag på de 2 kanditater (Bo og Torben)

Så du mener altså, at man sagtens kan være under 18, for at lede DMT?

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 04 Jan 2007 :  08:07:02  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address
Overvejede at stille op, men da jeg så at Bo og Torben havde meldt sig, kunne jeg atter sove roligt.

Vil ikke gå ind i nogen alders diskussion, for hvordan man opfører sig, har tit med ikke nødvendigvis noget med ens fødselsdato at gøre.

Men af de opstillede kandidater, ser jeg kun Bo og Torben som de mest oplagte, men med 2 så "gamle" og rutinerede i ledelsen sammen med Ole, kunne man måske godt have en ung urutineret knøs med i samme ledelse, en med spæl i, en med underlige menninger og masser af gå på mod.

Bare et lille pip her fra Jensen.

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 08 Jan 2007 :  00:53:12  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
Stadig 1 uge tilbage at stemme i.

I kan også stille spørgsmål stadigvæk til de opstillede.

Deadline er 14/01 kl 24 for afstemningen til ledervalg.

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 08 Jan 2007 :  07:15:55  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address
Om I bliver valgt ind i ledelsen vil i så komme til fjeldet og ligge gutten ned for mig ?

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 08 Jan 2007 :  08:24:08  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address
Hvem fanden er gutten???.... Din buksetrold?

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 08 Jan 2007 :  13:29:15  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by Tem

quote:

Den 18 års regel jeg snakker om, er at han i starten ville have at man skulle 18 bare for at være medlem. (Men det har han fjernet nu)

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 08 Jan 2007 :  13:52:53  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address
quote:

quote:
Originally posted by Tem

quote:

Den 18 års regel jeg snakker om, er at han i starten ville have at man skulle 18 bare for at være medlem. (Men det har han fjernet nu)

Jeg tror aldrig han havde skrevet det - bare dig der læste forkert

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 08 Jan 2007 :  15:21:35  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address
Der tager du fejl Tem , han ændrede det på min opfordring!

Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.224.60.132