Author |
Topic  |
SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts |
Posted - 11 Feb 2007 : 09:00:01
|
Hej
Jeg vil gerne stille et forslag.
Jeg synes at vi skal bløde lidt op for reklamer. Således at vi kunne få nogle enkelte reklamer på sitet, som kunne ralateres til gaming, fx kunne det være spilreklamer, reklamer for gaming udstyr, salgssteder osv.
Grunden til dette, er at jeg mener at vi burde have nogle små præmier til vinderne af turneringen. Det vil løfte det hele en tand.
Det var vældig sjovt at vinde de der sponsorede xbox360 fifa spil, bare ærgerligt at man ikke havde en xbox..
Man kunne jo sige at firmaerne som havde en lille reklame gav nogle ting, som så indgik i en pulje af præmier.
|
 Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
KennethF
Grusbane fejeknægt

6 Posts |
Posted - 11 Feb 2007 : 10:50:06
|
Helt enig.... Det lyder virkelig som en go ide...
Det vil uden tvivl også fremme interesen for nye spillere..
|
 |
|
Yasir
Fast mand på førsteholdet

256 Posts |
Posted - 11 Feb 2007 : 11:01:12
|
præmier = mere bug. Mere bug = mere lort |
 |
 |
|
atuz
Stribemaskinefører

181 Posts |
Posted - 11 Feb 2007 : 12:01:31
|
hvis reglerne er som nu er der ikke den store mulighed for at bugge, kun på hjørnespark som jeg syns der skal gøres noget ved! |
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 11 Feb 2007 : 15:01:24
|
quote: Originally posted by SpeZ
Hej
Jeg synes at vi skal bløde lidt op for reklamer. Således at vi kunne få nogle enkelte reklamer på sitet, som kunne ralateres til gaming, fx kunne det være spilreklamer, reklamer for gaming udstyr, salgssteder osv.
Grunden til dette, er at jeg mener at vi burde have nogle små præmier til vinderne af turneringen. Det vil løfte det hele en tand.
Det var vældig sjovt at vinde de der sponsorede xbox360 fifa spil, bare ærgerligt at man ikke havde en xbox..
Man kunne jo sige at firmaerne som havde en lille reklame gav nogle ting, som så indgik i en pulje af præmier.
Det er egentlig en udemærket ide , men jeg frygter ligesom de andre, at præmier vil slippe endnu flere hundeslagsmål løs,og jeg syntes egentlig vi har nok af dem, på nuværende tidspunkt.
Men Logiteck er efter min mening altid,velkomne til at smide en reklame og nogle i fremtiden meget fordelagtige procenter på udstyr der måtte falde i dmternes smag 
Så er alle lige , og alle bruger logiteck alligevel(næsten)
 |
 |
Edited by - BL on 11 Feb 2007 15:02:13 |
 |
|
atuz
Stribemaskinefører

181 Posts |
Posted - 11 Feb 2007 : 15:29:50
|
quote: Originally posted by BL
Hej
Det er egentlig en udemærket ide , men jeg frygter ligesom de andre, at præmier vil slippe endnu flere hundeslagsmål løs,og jeg syntes egentlig vi har nok af dem, på nuværende tidspunkt.
Men Logiteck er efter min mening altid,velkomne til at smide en reklame og nogle i fremtiden meget fordelagtige procenter på udstyr der måtte falde i dmternes smag 

jeg spiller med ps2 pad  |
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 11 Feb 2007 : 15:38:37
|
quote: Originally posted by atuz
quote: Originally posted by BL
Hej

jeg spiller med ps2 pad 
well- altid er der nogle der skal ødelægge det for de andre , kamil lod også os andre forstå at han spillede med ps pad , sidst denne ide blev luftet på forum 
 |
 |
 |
|
daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts |
Posted - 11 Feb 2007 : 15:47:42
|
Det er noget som vi skal have til debat imellem T1 og T2... Vi har allerede nogle potentielle emner... |
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 11 Feb 2007 : 16:28:05
|
quote: Originally posted by daugaard
Det er noget som vi skal have til debat imellem T1 og T2... Vi har allerede nogle potentielle emner...
Gr8! lad os høre?
Debatten kan vi vel ta nu ,afgørelsen kan vi så ta mellem T1 og T2?
 |
 |
Edited by - BL on 11 Feb 2007 16:54:24 |
 |
|
Ravnbrilde
Kegle-bold dreng

57 Posts |
Posted - 11 Feb 2007 : 17:14:17
|
yep masser af reklamer: banner, pop up, hele lortet...men ingen præmier. Er helt enig med dem der forudser flere slagsmål. Sålænge en stor del af spillet herinde forudsætter en vis grad af fairplay (ikke alle snyderier kan opklares og dømmes) er det en fejl at indføre præmier. Jeg forudser også visse elementer der vil om muligt blive endnu dårligere tabere :D |
Thomas Ravnkilde, Werder Bremen |
 |
|
Ravnbrilde
Kegle-bold dreng

57 Posts |
Posted - 11 Feb 2007 : 17:16:45
|
glemte lige at nævne at reklamepengene selvfølgelig skal gå til at holde en årlig kæmpefest på hotel d' angleterre med overnatning for alle dmtere..:D |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 11 Feb 2007 : 17:26:53
|
quote: Originally posted by Ravnbrilde
glemte lige at nævne at reklamepengene selvfølgelig skal gå til at holde en årlig kæmpefest på hotel d' angleterre med overnatning for alle dmtere..:D
Men her vil der af uransagelige årsager blive stillet krav om være fyldt min 18år for videre deltagelse efter kl20!
   |
 |
Edited by - BL on 11 Feb 2007 17:27:47 |
 |
|
Ravnbrilde
Kegle-bold dreng

57 Posts |
Posted - 11 Feb 2007 : 18:09:56
|
ja helt klart...måske skulle aldersgrænsen være 21 |
 |
|
atuz
Stribemaskinefører

181 Posts |
Posted - 11 Feb 2007 : 20:32:47
|
men så heller ikke højere op med den  |
 |
 |
|
daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts |
Posted - 11 Feb 2007 : 21:25:15
|
En ting er helt sikkert... DMT har aldrig været en blinkende reklame søjle! Og bliver det aldrig! |
 |
 |
|
Don Corleone
Bold-bestyrelsen

427 Posts |
Posted - 11 Feb 2007 : 21:34:17
|
Det er nemmerlig rigtigt Bo, ikke så længe vi kan påvirke det. |

Vinder af DMT,s fairplay pris 2006. DMT Leder..så ka i lære det
torsoe666 på EASO |
 |