FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Forslag
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Forslag
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  09:00:01  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Hej

Jeg vil gerne stille et forslag.

Jeg synes at vi skal bløde lidt op for reklamer. Således at vi kunne få nogle enkelte reklamer på sitet, som kunne ralateres til gaming, fx kunne det være spilreklamer, reklamer for gaming udstyr, salgssteder osv.

Grunden til dette, er at jeg mener at vi burde have nogle små præmier til vinderne af turneringen. Det vil løfte det hele en tand.

Det var vældig sjovt at vinde de der sponsorede xbox360 fifa spil, bare ærgerligt at man ikke havde en xbox..

Man kunne jo sige at firmaerne som havde en lille reklame gav nogle ting, som så indgik i en pulje af præmier.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

KennethF
Grusbane fejeknægt

6 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  10:50:06  Show Profile  Reply with Quote
Helt enig.... Det lyder virkelig som en go ide...

Det vil uden tvivl også fremme interesen for nye spillere..

Go to Top of Page

Yasir
Fast mand på førsteholdet

256 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  11:01:12  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
præmier = mere bug.
Mere bug = mere lort

Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører

181 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  12:01:31  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
hvis reglerne er som nu er der ikke den store mulighed for at bugge, kun på hjørnespark som jeg syns der skal gøres noget ved!

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  15:01:24  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by SpeZ

Hej

Jeg synes at vi skal bløde lidt op for reklamer. Således at vi kunne få nogle enkelte reklamer på sitet, som kunne ralateres til gaming, fx kunne det være spilreklamer, reklamer for gaming udstyr, salgssteder osv.

Grunden til dette, er at jeg mener at vi burde have nogle små præmier til vinderne af turneringen. Det vil løfte det hele en tand.

Det var vældig sjovt at vinde de der sponsorede xbox360 fifa spil, bare ærgerligt at man ikke havde en xbox..

Man kunne jo sige at firmaerne som havde en lille reklame gav nogle ting, som så indgik i en pulje af præmier.

Det er egentlig en udemærket ide , men jeg frygter ligesom de andre, at præmier vil slippe endnu flere hundeslagsmål løs,og jeg syntes egentlig vi har nok af dem, på nuværende tidspunkt.

Men Logiteck er efter min mening altid,velkomne til at smide en reklame og nogle i fremtiden meget fordelagtige procenter på udstyr der måtte falde i dmternes smag

Så er alle lige , og alle bruger logiteck alligevel(næsten)

Edited by - BL on 11 Feb 2007 15:02:13
Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører

181 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  15:29:50  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL

quote:

Hej

Det er egentlig en udemærket ide , men jeg frygter ligesom de andre, at præmier vil slippe endnu flere hundeslagsmål løs,og jeg syntes egentlig vi har nok af dem, på nuværende tidspunkt.

Men Logiteck er efter min mening altid,velkomne til at smide en reklame og nogle i fremtiden meget fordelagtige procenter på udstyr der måtte falde i dmternes smag

jeg spiller med ps2 pad

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  15:38:37  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by atuz

quote:
Originally posted by BL

quote:

Hej

jeg spiller med ps2 pad

well- altid er der nogle der skal ødelægge det for de andre , kamil lod også os andre forstå at han spillede med ps pad , sidst denne ide blev luftet på forum

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  15:47:42  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er noget som vi skal have til debat imellem T1 og T2... Vi har allerede nogle potentielle emner...

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  16:28:05  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by daugaard

Det er noget som vi skal have til debat imellem T1 og T2... Vi har allerede nogle potentielle emner...

Gr8! lad os høre?

Debatten kan vi vel ta nu ,afgørelsen kan vi så ta mellem T1 og T2?

Edited by - BL on 11 Feb 2007 16:54:24
Go to Top of Page

Ravnbrilde
Kegle-bold dreng

57 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  17:14:17  Show Profile  Click to see Ravnbrilde's MSN Messenger address  Reply with Quote
yep masser af reklamer: banner, pop up, hele lortet...men ingen præmier. Er helt enig med dem der forudser flere slagsmål. Sålænge en stor del af spillet herinde forudsætter en vis grad af fairplay (ikke alle snyderier kan opklares og dømmes) er det en fejl at indføre præmier. Jeg forudser også visse elementer der vil om muligt blive endnu dårligere tabere :D

Thomas Ravnkilde,
Werder Bremen
Go to Top of Page

Ravnbrilde
Kegle-bold dreng

57 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  17:16:45  Show Profile  Click to see Ravnbrilde's MSN Messenger address  Reply with Quote
glemte lige at nævne at reklamepengene selvfølgelig skal gå til at holde en årlig kæmpefest på hotel d' angleterre med overnatning for alle dmtere..:D

Thomas Ravnkilde,
Werder Bremen
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  17:26:53  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Ravnbrilde

glemte lige at nævne at reklamepengene selvfølgelig skal gå til at holde en årlig kæmpefest på hotel d' angleterre med overnatning for alle dmtere..:D

Men her vil der af uransagelige årsager blive stillet krav om være fyldt min 18år for videre deltagelse efter kl20!

Edited by - BL on 11 Feb 2007 17:27:47
Go to Top of Page

Ravnbrilde
Kegle-bold dreng

57 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  18:09:56  Show Profile  Click to see Ravnbrilde's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja helt klart...måske skulle aldersgrænsen være 21

Thomas Ravnkilde,
Werder Bremen
Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører

181 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  20:32:47  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
men så heller ikke højere op med den

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  21:25:15  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
En ting er helt sikkert... DMT har aldrig været en blinkende reklame søjle! Og bliver det aldrig!

Go to Top of Page

Don Corleone
Bold-bestyrelsen

427 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  21:34:17  Show Profile  Send Don Corleone an ICQ Message  Click to see Don Corleone's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er nemmerlig rigtigt Bo, ikke så længe vi kan påvirke det.

Vinder af DMT,s fairplay pris 2006.
DMT Leder..så ka i lære det

torsoe666 på EASO
Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.147.2.160