FORUM
Tem Klubmester og topscorer
613 Posts
quote:Originally posted by BLquote:Originally posted by SpeZDet er ikke menigen at det skulle koste noget, som det refereres i den tråd du linker til Anders. Det var nu også kun et alternativ...Min holdning er nu at vi godt kunne bløde op for reklamer, og så at dem som reklamerer giver nogle ting som uddeles som præmier.Uenig , alle skal ha glæde af sponserne,ikke kun de få der vinder...
quote:Originally posted by SpeZDet er ikke menigen at det skulle koste noget, som det refereres i den tråd du linker til Anders. Det var nu også kun et alternativ...Min holdning er nu at vi godt kunne bløde op for reklamer, og så at dem som reklamerer giver nogle ting som uddeles som præmier.
BL Oldboys VIP champ
1542 Posts
quote:Originally posted by Temquote:Originally posted by BLquote:Originally posted by SpeZDet er ikke menigen at det skulle koste noget, som det refereres i den tråd du linker til Anders. Det var nu også kun et alternativ...Min holdning er nu at vi godt kunne bløde op for reklamer, og så at dem som reklamerer giver nogle ting som uddeles som præmier.Uenig , alle skal ha glæde af sponserne,ikke kun de få der vinder...Men hvordan skulle alle få glæde af dem? Alle får en præmie efter hver T eller hvad?