FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Liga-omlægning
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Liga-omlægning
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  23:25:57  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg synes det virker som om de to anden divisioner er vidt forskellige hvad angår niveau ..

jeg synes man skal indføre 2 + 3 division ..? isteder for div. 2a og div 2b

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  23:39:42  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by mbury

Jeg synes det virker som om de to anden divisioner er vidt forskellige hvad angår niveau ..

Jeg har tænkt noget i den stil som svar på Jespers dommedags-argumentering for kravene til OldBoys

Så de 3 divisioner kunne være junior-senior-oldboys
Men jeg tror nu ikke der vil være nok til en junior-afdeling.

Jeg har ikke luftet tanken noget særligt, for dem jeg har talt med det om,har ikke set det som positiv udvikling af DMT.

og mon ikke problemet forsvinder når nu vi får gang i OB, så vil der nok kun være 3 div tilbage...men ellers kunne man måske give ideen en tanke og se på mulighedderne,ta en afstemning eller noget - eller lade være.. lad os nu se hvad folket siger ...

Edited by - BL on 11 Feb 2007 23:43:26
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  23:40:29  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tjaaah det har vi haft tidligere, en eventuel niveau forskel er tilfældig.

Men med en 2. og en 3. div. bliver vejen endnu længere til superligaen´.

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  23:42:21  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Tjaaah det har vi haft tidligere, en eventuel niveau forskel er tilfældig.

Men med en 2. og en 3. div. bliver vejen endnu længere til superligaen´.

Hvilket for mange må fremstå som det største problem,helt klart!

Edited by - BL on 11 Feb 2007 23:42:44
Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  23:44:20  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
hvad er denne oldboys turnering? help me here !
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  23:48:21  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

Wow kan du virkelig ha undgået at få fat i det

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  23:49:34  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

Aj undskyld , men det er en oldboys dmt turnering

for folk på 30+

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 11 Feb 2007 :  23:53:06  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
den del havde jeg fattet ..

men hvad har det med DMT at gøre, hvorfor snakker folk om det som om det er så vigtigt? jesper-reglerne - hvad fuck er det? osv.
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 12 Feb 2007 :  00:14:33  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

men hvad har det med DMT at gøre, hvorfor snakker folk om det som om det er så vigtigt? jesper-reglerne - hvad fuck er det? osv.

Jesper-reglerne!?? hvor ialverden har du den fra!???

su

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 12 Feb 2007 :  00:16:35  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

men hvad har det med DMT at gøre, hvorfor snakker folk om det som om det er så vigtigt?

Det er meningen det skal være DMT-OldBoys Turnering,det betyder at det er DMT-medlemer på30+ der kan deltage-og hvis det virker vigtigt ,er det fordi så mange kan og vil deltage.

Edited by - BL on 12 Feb 2007 01:18:58
Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 12 Feb 2007 :  11:33:27  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL

quote:

men hvad har det med DMT at gøre, hvorfor snakker folk om det som om det er så vigtigt?

Det er meningen det skal være DMT-OldBoys Turnering,det betyder at det er DMT-medlemer på30+ der kan deltage-og hvis det virker vigtigt ,er det fordi så mange kan og vil deltage.

arhg, du fatter mig ikke, .. du gentager dig selv .. men fuck det ..
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 12 Feb 2007 :  12:00:01  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Det er ikke noget problem i T2. Der er en masse som stopper i T2 og der er ikke så mange buffere at tage af til T2, derfor ser det ud som om at det kun bliver til Superliga, 1 division og en 2 division.

Vi har tidligere spillet med suppe, 1, 2 og 3 division. Der blev man efter en debat enige om at vejen fra 3 til 2 division var for lang og folk mistede modet på vejen mod toppen. Derfor prioriterede man og lavede to 2 divisioner i stedet.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører

181 Posts

Posted - 12 Feb 2007 :  17:40:52  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg syns det er fint nok med 2, 2 Divisioner det har virket fint i denne T syns jeg, dog med en del inaktivitet, men der skilles de jo fra dem som ikke gider

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 12 Feb 2007 :  19:54:30  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

Jeg har tænkt noget i den stil som svar på Jespers dommedags-argumentering for kravene til OldBoys

Så de 2/3 divisioner kunne være junior/-senior-oldboys
jeg tvivler nu på at der vil være nok til en junior-afdeling.

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 13 Feb 2007 :  19:41:51  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja okay, men så må jeg håbe der kun bliver suppe, 1, div og en 2. div næste T ..

kan også se mange stopper så det bliver måske muligt?

2xJBN, 2xledere og et par quitters

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 13 Feb 2007 :  20:18:36  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

And ....

-----------------> JJ

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.133.127.131