Author |
Topic |
Totorules
Klubmester og topscorer
536 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 10:46:08
|
Så løb bæret over for den gamle her. Den tonen der præger i sær forummet er slet ikke DMT værdig.
Det er som om ledelsen har ladet sig rykke for at følge med ungdommen eller tiden om man vil. Den slags sprog beskyldninger hører ikke hjemme i en spilleklub som DMT
Jeg gad nok vide om tonen ville være så skarp hvis man sad overfor hinanden. Det er som om de frustrationer der opbygges ved nederlag domme eller andet skal ud koste hvad det vil.
Jeg håber vi får sat en stopper for dette øjeblikkeligt da dette stadig ikke er andet end et spil. hvor mange af de gamle præger boardet med den slags. Desværre deltager ledelsen for meget i flere af diskussionerne før de lukkes ned. Der er så meget tom luft og beskyldninger at der på ingen måde er tale om censur.
Jeg har spillet i klaner hvor man var blevet banned for life fra et board hvis man skrev på den måde efterfølgende gange
Så Takt og tonen på board chat eller rettere i DMT´s univers ellers ender det med det UDELUKKENDE er den børnehave som DMT er pt
|
René Hansen - Karantæneramt DMT gamer - Smid bjerregård klanen ad helvede til så storheden kan ramme vestegnen igen. |
Edited by - Totorules on 13 Feb 2007 10:49:00
|
|
mbury
Stribemaskinefører
168 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 10:54:44
|
quote: Originally posted by Totorules
Så løb bæret over for den gamle her. Den tonen der præger i sær forummet er slet ikke DMT værdig.
Det er som om ledelsen har ladet sig rykke for at følge med ungdommen eller tiden om man vil. Den slags sprog beskyldninger hører ikke hjemme i en spilleklub som DMT
Jeg gad nok vide om tonen ville være så skarp hvis man sad overfor hinanden. Det er som om de frustrationer der opbygges ved nederlag domme eller andet skal ud koste hvad det vil.
Jeg håber vi får sat en stopper for dette øjeblikkeligt da dette stadig ikke er andet end et spil. hvor mange af de gamle præger boardet med den slags. Desværre deltager ledelsen for meget i flere af diskussionerne før de lukkes ned. Der er så meget tom luft og beskyldninger at der på ingen måde er tale om censur.
Jeg har spillet i klaner hvor man var blevet banned for life fra et board hvis man skrev på den måde efterfølgende gange
Så Takt og tonen på board chat eller rettere i DMT´s univers ellers ender det med det UDELUKKENDE er den børnehave som DMT er pt
tænker du på Jonas/Dennis-konflikten .. for det er sq det eneste jeg har set af stridigheder .. alt andet har bare været debat og jeg synes generelt at det er godt at folk har frit sprog så det ikke ender med at man kun må skrive positive ting, for så kan man jo ligeså godt lukket forum .. ´ jeg skrev omkring denne konflikt at jeg heller ikke forstod hvordan Jonas kunne slippe godt fra det, men det var åbenbart ikke mig der skulle ha noget af sagt ..
men ellers kan jeg ikke se problemet? uden en skarp tone kommer du jo ingen vejne. Hvis vi bare sidder og fletter hår på hinanden kommer vi jo ingen vejne? jeg synes det er godt at folk udtrykker deres holdninger . så længe ingen mener noget dicideret ondt synes jeg ikke der er noget galt ...
men du må meget gerne komme med eksempler hvor du synes folk skriver grimt til hinanden |
Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer |
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 10:58:19
|
Enig med begge - sproget må stå for Jonas' og Dennis' regning, men er også enig i, at det skulle være stoppet for længst af ledelsen. Der har absolut ingen konsekvenser været for de to herrer, og det synes jeg er en stor fejl. |
|
|
|
Totorules
Klubmester og topscorer
536 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 11:02:56
|
Jeg har fuld respekt for en god af SAGLIG dialog hvor man skriver og omtaler hinanden med respekt.
Jeg vil ikke gå i flueknepperri over dette men vil som medlem siden 2000 konstatere at sproget er alt for frit herinde og topics løber alt for længe inden de lukkes ned. Når jeg hentyder til sporget her på forummet er lige spændt nok til min smag så skulle du prøve at stå overfor en lømmel hen over din MSN. Jeg har selv skændets klaget brokket mig. Jeg har selv stået overfor at blive udelukket tidligt i mit forløb her i DMT. Jeg ved hvad det gav mig at ledelsen satte hårdt ind og man ikke mindst har lidt selvindsigt
Mine bekymringer går på det skræmmer flere end det tiltrækker men det kunne jo være brød på boardet i forhold til Ebold som du ret beset "repræsentere" det skal ikke misforstås for gudskelov for alternativer og er ebold det alternativ med det frie sprog så var det måske der debatterne skulle løses istedet DMT har aldrig stået for den slags
Der skal strammes ikke kun overfor Jonas Dennis men GENERELT
Misforstå mig ikke jeg ønsker hverken vi fletter fingre hår eller kønsdele men der må være en mellem ting det har jeg ihvertfald oplevet i min tid her.
|
René Hansen - Karantæneramt DMT gamer - Smid bjerregård klanen ad helvede til så storheden kan ramme vestegnen igen. |
Edited by - Totorules on 13 Feb 2007 11:08:25 |
|
|
mbury
Stribemaskinefører
168 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 11:20:05
|
Jeg er enig med Tim. Ledelsen ignorerer det som om intet var hændt - hvilket er forkert!
Det som du skriver Totorules har jeg ikke oplevet. De DMT'ere jeg har på min MSN har altid være venlige osv.
Men jeg er enig med dig ang. regler. Synes at grimt sprog, fra øgenavne til chikane skal straffes. I større og mindre omfang.
Og oplever du grimt sprog på MSN så kopier samtalen og send til ledelsen. Så kan de tage den derfra.
Men jeg synes at det skal straffes: dømt som taber af en kamp, udelukkelse af igangværende T, udelukkelse af det pågældende turnering, advarsler osv.
Men i første omgang synes jeg at Benfica skulle ha fået en walkover og at både Jonas og Dennis skulle dømmes som tabere. Samtidig give dem begge en advarsel, og næste gang røg de ud af T med eventuel karantæne til følge. |
|
|
mbury
Stribemaskinefører
168 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 11:21:22
|
om jeg repræsenterer eBold?
Det gør jeg vel, men det er fordi jeg synes det er et godt initiativ som jeg ønsker skal udvikle sig.
Ebold mangler spillerne/aktiviteten og her føler je at jeg kan bidrage med noget. Så det gør jeg. Jeg for ingenting for det hvis det er det du tror.
Men det var lidt offtopic |
|
|
JBN
Fast mand på førsteholdet
427 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 11:25:16
|
quote: Originally posted by mbury
tænker du på Jonas/Dennis-konflikten .. for det er sq det eneste jeg har set af stridigheder .. alt andet har bare været debat og jeg synes generelt at det er godt at folk har frit sprog så det ikke ender med at man kun må skrive positive ting, for så kan man jo ligeså godt lukket forum .. ´ jeg skrev omkring denne konflikt at jeg heller ikke forstod hvordan Jonas kunne slippe godt fra det, men det var åbenbart ikke mig der skulle ha noget af sagt .. men ellers kan jeg ikke se problemet? uden en skarp tone kommer du jo ingen vejne. Hvis vi bare sidder og fletter hår på hinanden kommer vi jo ingen vejne? jeg synes det er godt at folk udtrykker deres holdninger . så længe ingen mener noget dicideret ondt synes jeg ikke der er noget galt ...
men du må meget gerne komme med eksempler hvor du synes folk skriver grimt til hinanden
SÅ PRØVER HAN IGEN AT STARTE HETZ MOD JONAS OG PUSTE TIL GLØDERNE.
ER DU IKKE KOMMET OVER AT HAN SLOG DIG PÅ EBOLD LADDEREN??
DU HAR KUN HAFT NEGATIVE TING AT SIGE , OG DU ER DER MED DET SAMME HVERGANG HANS NAVN ER NÆVNT OG PRØVER AT SÆTTE EN STEMNING OP IMOD HAM. DU MÅ UNDSKYLDE PRØVER AT FINDE DIT MOTIV, MEN HAR MEGET SVÆRT VED AT FINDE DET |
|
Edited by - JBN on 13 Feb 2007 11:32:42 |
|
|
mbury
Stribemaskinefører
168 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 11:36:25
|
quote: Originally posted by JBN
tænker du på Jonas/Dennis-konflikten .. for det er sq det eneste jeg har set af stridigheder .. alt andet har bare været debat og jeg synes generelt at det er godt at folk har frit sprog så det ikke ender med at man kun må skrive positive ting, for så kan man jo ligeså godt lukket forum .. ´ jeg skrev omkring denne konflikt at jeg heller ikke forstod hvordan Jonas kunne slippe godt fra det, men det var åbenbart ikke mig der skulle ha noget af sagt .. men ellers kan jeg ikke se problemet? uden en skarp tone kommer du jo ingen vejne. Hvis vi bare sidder og fletter hår på hinanden kommer vi jo ingen vejne? jeg synes det er godt at folk udtrykker deres holdninger . så længe ingen mener noget dicideret ondt synes jeg ikke der er noget galt ...
men du må meget gerne komme med eksempler hvor du synes folk skriver grimt til hinanden
SÅ PRØVER HAN IGEN AT STARTE HETZ MOD JONAS OG PUSTE TIL GLØDERNE.
ER DU IKKE KOMMET OVER AT HAN SLOG DIG PÅ EBOLD LADDEREN??
DU HAR KUN HAFT NEGATIVE TING AT SIGE , OG DU ER DER MED DET SAMME HVERGANG HANS NAVN ER NÆVNT OG PRØVER AT SÆTTE EN STEMNING OP IMOD HAM. DU MÅ UNDSKYLDE PRØVER AT FINDE DIT MOTIV, MEN HAR MEGET SVÆRT VED AT FINDE DET
Der er ikke noget motiv. Det undrer mig kun at hans opførsel ikke har fået konsekvenser. Jeg har skam ikke noget imod at han slog mig på eBold-ladderen. Men med denne debats topic var det åbenlyst at din søn er centrum for en del af det? |
|
|
mbury
Stribemaskinefører
168 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 11:38:18
|
At du skriver det er en hetz mener du vel nok at Jonas ikke er specielt glad for at jeg pointere hans åbenlyse mangel på pænt sprog ..
Nu er det jo lidt underligt at tale gennem hans "advokat" men forhåbentlig har Jonas indset at hans opførsel ikke er OK |
|
|
Tv3-Luna
302 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 11:41:55
|
interessant forum, NOT |
|
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 11:46:11
|
At du skriver det er en hetz mener du vel nok at Jonas ikke er specielt glad for at jeg pointere hans åbenlyse mangel på pænt sprog ..
Nu er det jo lidt underligt at tale gennem hans "advokat" men forhåbentlig har Jonas indset at hans opførsel ikke er OK
kom med nogen konkrete eksempler, hvor han sprog er værre en modpartens.
i den første sag , mener du at han skal kigges nærmere efter i sømmen, hvad er dit grundlag for den beslutning, fordi du mener der har været en sag med ham på ebold(han trak sig dengang bare fra kampen fordi han ikke gad diskutere den) sag 2 og 3 har du kunnet følge, hvis du gad at sætte dig ind i sagerne før du udtalte dig(et problem du tilsyneladende også har på ebolds forum)
du skriver der ikke er noget motiv er det så bare almindelig ondskab og at du nu har lyst til at puste til hans temperament
|
|
Edited by - JBN on 13 Feb 2007 11:50:40 |
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 11:51:13
|
Nu er det jo lidt underligt at tale gennem hans "advokat" men forhåbentlig har Jonas indset at hans opførsel ikke er OK
kom med nogen konkrete eksempler, hvor hans sprog er værre en modpartens.
i den første sag , mener du at han skal kigges nærmere efter i sømmen, hvad er dit grundlag for den beslutning, fordi du mener der har været en sag med ham på ebold(han trak sig dengang bare fra kampen fordi han ikke gad diskutere den) sag 2 og 3 har du kunnet følge, hvis du gad at sætte dig ind i sagerne før du udtalte dig(et problem du tilsyneladende også har på ebolds forum)
du skriver der ikke er noget motiv er det så bare almindelig ondskab og at du nu har lyst til at puste til hans temperament
|
|
|
|
TN
Grusbane fejeknægt
9 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 11:51:16
|
Man bør generelt tænke over hvordan nye evt. kommende "medlemmer" tænker når de ser DMT forum samt andre oplæg i DMT regi, tror en af grundene til der ikke er flere nye/buffer at tage af, delvis kan findes her. Generelt bør admins (ledelsen) af sådanne forums ikke deltage med mudderkastning men svare konkret på eventuelle oplæg. Ligeledes bør man udelukke de personer som gentagne gange ikke kan holde en ordentlig tone, fra at debattere i DMT forum/debat. Så DMT for nye potentielle deltager samt dem der kan finde ud af at behandle hinanden ordentligt har et godt sted at pleje sine interesse for Fifa.
Hilsen TN |
TN - Thomas Nielsen |
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 11:56:24
|
jeg mener MBU og tildeles Norden er meget tæt på at bryde regel nr 9 for opførsel på forum:
Trusler af en hver art, overtædelse af reglerne, direkte vedvarende provokation(Hetz) samt injurier mod ledelsen eller andre spillere vil SLET IKKE blive tolereret og kan medføre alt lige fra advarsler til udelukkelse på forum i visse tidsperioder til udelukkelse af DMT. (især trusler/tilsving overfor andre DMT'ere vil der blive slået hårdt ned på)
hvor er ledelsen i denne sag??? |
|
Edited by - JBN on 13 Feb 2007 11:59:21 |
|
|
mbury
Stribemaskinefører
168 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 11:58:25
|
kom med nogen konkrete eksempler, hvor han sprog er værre en modpartens.
det er ikke almindelig ondskab. Men din søn er usportslig og skriver grimt. Det er ikke nogen hemmelighed. i sag to whiner han bare. Det er vel også fint nok da han ikke er den eneste herinde i DMT. i sag 3 skriver han grimt. Hvis du selv læser mit indlæg skrivre jeg også det skal have konsekvenser for begge hold.
og så er jeg træt af at høre at jeg ikke sætter mig godt nok ind i tingene. ebold-forummet var noget helt andet. jeg havde overset en linje i nyheden.
jeg er generelt træt af at høre på dig. det er vildt at i begge to ikke kan indse at i ikke er så perfekte, og erkende at Jonas gik over stregen. længere er den ikke .. |
|
|
mbury
Stribemaskinefører
168 Posts |
Posted - 13 Feb 2007 : 12:01:58
|
jeg mener MBU og tildeles Norden er meget tæt på at bryde regel nr 9 for opførsel på forum:
Trusler af en hver art, overtædelse af reglerne, direkte vedvarende provokation(Hetz) samt injurier mod ledelsen eller andre spillere vil SLET IKKE blive tolereret og kan medføre alt lige fra advarsler til udelukkelse på forum i visse tidsperioder til udelukkelse af DMT. (især trusler/tilsving overfor andre DMT'ere vil der blive slået hårdt ned på)
hvor er ledelsen i denne sag???
bryder jeg reglerne ved at nævne Jonas som eksempel og grund, til at denne topic eksisterer? jeg pointerer bare at det er en skam han slipper godt fra det.. |
|
|
Topic |
|