FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Dos Box
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Dos Box
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 16 Feb 2007 :  16:17:53  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Har i hørt om "Dos Box"?

Det er sån et lille dosprompt program der ligeså nemt finder din usbcontroler og starter de nødvendige dos-enhedsdrivers.

Så nu kan vi igen spille GreatCourts2 - sensiblesoccer-cannonfodder -kickoff osv med lyd ,controllers og jegskagidigskajeg!

dosbox; http://dosbox.sourceforge.net/download.php?main=1

games; http://www.abandonia.com/main.php?nav=games&FAQ=1

Edited by - BL on 16 Feb 2007 17:41:49

AaB-ern
Fast mand på førsteholdet

357 Posts

Posted - 16 Feb 2007 :  19:42:46  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Har prøvet den før, men fattede dne ikke, vil dog prøve igen om lidt, og jeg kan spille incredible machine igen

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 16 Feb 2007 :  20:06:32  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by AaB-ern

Har prøvet den før, men fattede dne ikke, vil dog prøve igen om lidt, og jeg kan spille incredible machine igen

jeg fulgte ingen andre anvisninger end dem i selve dosbox programmet

det gjorde at nogle amiga-versioner ikke ville installeres , men havde ingen problemer med pc-dos versioner,

mount c E:/gamedirections

c:

C:dir

find din fil og exekver

(lol jeg er i melbourne-open kvartfinale,snart er det davis-cup lol)

Edited by - BL on 16 Feb 2007 20:10:18
Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 16 Feb 2007 :  22:21:13  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg fatter det ikke

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 16 Feb 2007 :  22:52:57  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

Jeg fatter det ikke

synd og skam - hvortil fatter du?

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 17 Feb 2007 :  00:53:18  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL

quote:

Jeg fatter det ikke

Der hvor man putter sin cd i drevet og starter dos box :P

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

Morfar

286 Posts

Posted - 17 Feb 2007 :  01:07:16  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
sensiblesoccer kan man nu godt game uden dos box :D men ja det et nice program

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 17 Feb 2007 :  01:22:42  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Morfar

sensiblesoccer kan man nu godt game uden dos box :D men ja det et nice program

jojo det kan man også med greatcourts2 , de spil der virker uden dosbox er nemmest at få til at virke i dosbox, og hvorfor har man så brug for det ?, jo dosbox loader automatisk de nødvendig controller,lyd osv drivers så man kan bruge sine usb joystick/pads,få lyd på spillene osv

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 17 Feb 2007 :  10:41:44  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvor er det cool BL....
Sad lige og bladrere igennem spillene som man kan hente... SUPER RETRO.... Ens computer oplevelse i rendevous.
Og så faldt jeg over min yngling fra Amiga tiden... Gennemførte det 2 eller 3 gange.. Simon The Soucere var simpelthen for cool.
Se her

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 17 Feb 2007 :  18:24:26  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by daugaard

Hvor er det cool BL....
Sad lige og bladrere igennem spillene som man kan hente... SUPER RETRO.... Ens computer oplevelse i rendevous.
Og så faldt jeg over min yngling fra Amiga tiden... Gennemførte det 2 eller 3 gange.. Simon The Soucere var simpelthen for cool.
Se her

heheh jeg har spillet tennis hele natten , daviscup-grandslams-jegskagidigskajeg

greatcourts2 er nok det bedste tennis-spil til dato!!

der er jo også frontier/elite3,grandprix-serien osv osv

Edited by - BL on 18 Feb 2007 03:23:36
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 17 Feb 2007 :  18:41:22  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

quote:
Originally posted by BL

quote:

Jeg fatter det ikke

Der hvor man putter sin cd i drevet og starter dos box :P

ah - jamen det er under installationen den spørg efter cd-drevet, data skal placeres der , og som jeg har forstået det , skal de spil der kræver det startes fra cdrom mappen , altså :cdrom ,dir ,XX.exe

Edited by - BL on 18 Feb 2007 17:25:11
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.14.131.240