FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Probs med patch
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Probs med patch
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

joey
Grusbane fejeknægt

23 Posts

Posted - 20 Feb 2007 :  17:25:36  Show Profile  Click to see joey's MSN Messenger address  Reply with Quote
Nu kan jeg læse at EA har fixed deres fejl. Men når jeg prøver at hente patchen skriver min com følgende:

"Old file not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match"

hmmm... ????

Johan Buus superliga newcastle
Og det er så her man skriver sine bedrifter. Men jeg har sku ik rigtig nogen:D

Tv3-Luna
Fast mand på førsteholdet

302 Posts

Posted - 20 Feb 2007 :  17:29:52  Show Profile  Reply with Quote
http://www.fifa-online.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=4078

Go to Top of Page

joey
Grusbane fejeknægt

23 Posts

Posted - 20 Feb 2007 :  17:39:53  Show Profile  Click to see joey's MSN Messenger address  Reply with Quote
Problemet er bare at jeg ikke kan installere winther patch, af den grund jeg beskriver i mit første indlæg.

Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 20 Feb 2007 :  17:56:38  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by joey

Problemet er bare at jeg ikke kan installere winther patch, af den grund jeg beskriver i mit første indlæg.

hvis du har fået dit fifa til at køre efter Bo's anvisninger er der ingen grund til at opdatere, ønsker du at opdatere med den nye patch alligevel, er der nok ingen anden udvej end at geninstallere fifa

du har fået roster updaten hvis du har kørt vinter patchen den rettede bare ikke patch versionen i config.dat i den første vinter patch, det var derfor den blev ved med at sige at man ikke havde den seneste update

Edited by - JBN on 20 Feb 2007 17:57:57
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 20 Feb 2007 :  17:57:23  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
har du haft installeret den alm. store patch før?

Go to Top of Page

joey
Grusbane fejeknægt

23 Posts

Posted - 20 Feb 2007 :  18:10:49  Show Profile  Click to see joey's MSN Messenger address  Reply with Quote
Den afinstallerede jeg i et førsøg på at få det til at virke. Men der siger computeren det samme at den ikke kan installere patchen

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.135.214.216