FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - dmt patch virker ikke
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 dmt patch virker ikke
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

Ski9280
Grusbane fejeknægt

8 Posts

Posted - 22 Feb 2007 :  17:48:43  Show Profile  Reply with Quote
Hej

Jeg har uk version af fifa 07.

Jeg har installeret vinter patch, samme dag som den kom og har spillet fint på easo, men når jeg bruger min dmt fil vil den ikke vise sig som en update når jeg starter spillet

please help

Lars Rosengren
Villareal 2 Div.

AaB-ern
Fast mand på førsteholdet

357 Posts

Posted - 22 Feb 2007 :  18:04:06  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hmm, er du sikker på du har installeret korrekt?

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

Ski9280
Grusbane fejeknægt

8 Posts

Posted - 22 Feb 2007 :  18:25:59  Show Profile  Reply with Quote
ja det går jeg ud fra.

Jeg har spillet det før med dmt fil, men efter vinter patch virker det ikke mere

Lars Rosengren
Villareal 2 Div.
Go to Top of Page

N-emy
Grusbane fejeknægt

10 Posts

Posted - 23 Feb 2007 :  18:12:48  Show Profile  Click to see N-emy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg har samme problem jeg kører med den danske version af Fifa, men når jeg bruger dmt filen får jeg følgende error:

Ricki Sørensen
Barnet - 1 division
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 23 Feb 2007 :  19:55:47  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Efter winter patchen er kommet virker DMT filen ikke. Men det kommer den til! Skal lige debatere i Ledelsen hvad vi gør... Men vær tålmodig. Ved godt at folk ikke kan spille pt... Nærmere info herom snarest.

Go to Top of Page

BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts

Posted - 23 Feb 2007 :  23:03:24  Show Profile  Reply with Quote
Hvad er problemet helt konkret ? Laver den disc. eller hvad sker der ?
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 23 Feb 2007 :  23:49:18  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
DMT filen er jo indrettet ifht. roaster fra den sidste patch... Dvs. databasen.... Den er nu ikke helt identisk/kompatibel et eller andet sted.... kan ikke helt lokalisere problemmet.

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 24 Feb 2007 :  17:18:37  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
lyder som om du har fat i det rigtige Bo - der skal nok laves en ny spillefil med udgangspunkt i den nye db fil.

Har I styr over hvad der skal til?`

Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører

181 Posts

Posted - 24 Feb 2007 :  17:20:49  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg har da ellers spillet en kamp i DMT med spillefil efter at vinter updaten er på min pc og det virkede uden problemer

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 24 Feb 2007 :  18:40:37  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja ellers kan man altid spille DIP.

Go to Top of Page

AaBManden
Fast mand på førsteholdet

296 Posts

Posted - 24 Feb 2007 :  19:09:08  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
mit virker helt uden problemmer,
jeg spillede da mod Bayern München, med det nye patch..
vi havde ingen disconnect?

Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts

Posted - 24 Feb 2007 :  20:23:59  Show Profile  Reply with Quote
Har heller ingen problemer.. Alt virker som det plejer her.
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 25 Feb 2007 :  11:10:12  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
eftersom dmt filen renamer rosteropdateringsfilen i data/cmn biblioteket er det højst sandsynligt den, der er roden til problemerne ... cl_patch.bin eller hvad den hedder ...

har ikke tjekket - men kunne jeg forestille mig ... lad os kigge nærmere på det

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 25 Feb 2007 :  15:55:00  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BIF

Har heller ingen problemer.. Alt virker som det plejer her.

også her

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 25 Feb 2007 :  15:56:22  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

eftersom dmt filen renamer rosteropdateringsfilen i data/cmn biblioteket er det højst sandsynligt den, der er roden til problemerne ... cl_patch.bin eller hvad den hedder ...

har ikke tjekket - men kunne jeg forestille mig ... lad os kigge nærmere på det

kan problemerne skyldes at man har haft dmt-filerne inde da man opdaterede?

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 25 Feb 2007 :  17:04:03  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja kan godt tænkes ... men har som sagt ikkke været i dybden omkring det

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000