Author |
Topic |
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 08 Mar 2007 : 14:38:59
|
quote: Originally posted by SpeZ
Vi har haft en afstemning om at man skal være aktiv og spille i division for at kunne stille op til udvalget. Derfor må du vente til næste gang Bror
i princippet er alle deltagere inaktive imellem T,s,inden tilmeldinger til næste T.
Jeg mener det afgørende må være om man har tænkt sig at deltage i næste T og har deltaget i tidligere T,s og ikke nødvendigvis den sidst-spillede T,relevant for dato osv
Ved sidste valg gennemførte man en hurtig afstemning om problemet og det går jeg udfra man også gør nu(SAP)
|
|
|
|
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 08 Mar 2007 : 14:57:20
|
Du behøver ikke at gentage dig selv, jeg kan godt læse.
Jeg er uenig. Mener i det vi har stemt om det sidst, at dem som har spillet i division i 2007 T1 kan stille op.
Så kan du sagtens have en anden mening, men det ændrer ikke ved at flertallet i DMT har valgt den anden løsning ved sidste valg. |
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 08 Mar 2007 : 16:13:00
|
quote: Originally posted by SpeZ
Du behøver ikke at gentage dig selv, jeg kan godt læse.
Jeg er uenig. Mener i det vi har stemt om det sidst, at dem som har spillet i division i 2007 T1 kan stille op.
Så kan du sagtens have en anden mening, men det ændrer ikke ved at flertallet i DMT har valgt den anden løsning ved sidste valg.
vi er uenige
jeg mener vi i princippet alle er inaktive imellem T,s,inden tilmeldinger til næste T.
så det afgørende må være om man har tænkt sig at deltage i næste T og har deltaget i tidligere T,s og ikke nødvendigvis den sidst-spillede T,relevant for dato osv
Ved sidste valg gennemførte man en hurtig afstemning om problemet og det går jeg udfra man også gør nu(SAP)
|
|
|
|
Murphie75
Stribemaskinefører
237 Posts |
Posted - 10 Mar 2007 : 12:50:27
|
Jadak Jadak og Jadak.
Kværulanten stiller op!
Vote for Me The Kvaerulantes Against All Bugs Murphie Clinton, The Twin! |
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 10 Mar 2007 : 13:50:46
|
Martin Lauridsen er stillet op og vil nu stå under opstillingslisten. |
|
|
|
AaBManden
Fast mand på førsteholdet
296 Posts |
Posted - 14 Mar 2007 : 09:14:42
|
hvornår kommer min valgkamp? :D |
Ingen Kode-Ole - Ingen DMT
|
|
|
Murphie75
Stribemaskinefører
237 Posts |
Posted - 14 Mar 2007 : 09:32:49
|
Ja, Den er du jo så velkommen til selv at starte..
Eller skal du have det hele serveret ? Muhahaha |
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 17 Mar 2007 : 08:50:31
|
så er det ved at være sidste chance for at stille op.
imorgen søndagkl 24 er sidste chance.
Vi har også fået slået fast, at jan ikke deltager i T1, men det var åbenbart derfor at Kasper Pedersen pludselig havde tid til DMT igen så han er i udvalget med Thomas Nebel.
Det vil sige at der skal vælges en 1 og 2 reserve, dog skal der ikke ses ned på valget af denne grund, da der over årene har været rigtig mange sager hvor reserverne har været i brug af den ene eller anden grund.
Så stil op hvis du har lyst.
Valgkampangen starter på mandag og vare en uge. |
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 19 Mar 2007 : 00:03:52
|
Opstillingsfristen er forbi og tråden låses.
Der vil nu komme en valgkampange tråd inde på DMT'er imellem.
Læs mere derinde. |
|
|
|
Topic |
|