FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Januar Transfer List 2007
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 Meddelelser fra DMT
 Januar Transfer List 2007
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 21 Mar 2007 :  01:09:24  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Nu har jeg fået nyt hold. Jeg håber at jeg lige kan nå at få mine ændringer med.

Min startopstilling som følger 4-1-2-1-2:



Javier Mascherano ny spiller fra Westham.

Min bænk:

J Dudek (GK)

S. Hyypiä

J. Pennant

F. Aurelio (hvis der bruges updated hold fra den nyeste patch, så står han allerede i truppen, ellers er han fra Valencia)

P. Crouch


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 21 Mar 2007 :  08:54:40  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
hej Bo håber også lige kan få sneget mit ind

Jeg vil have følgende

I. Tall ind som højre back i stedet for R.Neilson (begge er på hearts i fifa 2007)

M. Zaliukas ind som Højre Center back i stedet for S. Pressley
(begge er på hearts i fifa 2007, dog skal S. Pressley fjernes , da han er udlejet til Celtic frem til 2008.

B. Aguiar ind som venstre midtbane i stedet for N. McCann (begge er på hearts i fifa 2007)

på forhånd tak


Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 21 Mar 2007 :  10:14:40  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Juventus stiller stærkeste HOLD og køber derfor

Vidar Rekdal ifra DMT. Samt Bo Tuborg ifra Rabalderstredet Rovers.

Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører



233 Posts

Posted - 21 Mar 2007 :  11:33:28  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Sig endelig til bo, når du har fikset den færdig :)


Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

Niels Davidsen
Kegle-bold dreng



78 Posts

Posted - 23 Mar 2007 :  20:40:24  Show Profile  Click to see Niels Davidsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej Bo - Håber jeg kan nå det sidste efter holdskift:

Til:
Baros (Aston Villa, ANG)
Fabio Santos (Cruzeiro, BRE)

Fra:
Carew (Aston Villa, ANG)
Hima (Aarau, SUI)

- Bedre sent end aldrig



EASO: Davidsen11
Go to Top of Page

Niels Davidsen
Kegle-bold dreng



78 Posts

Posted - 23 Mar 2007 :  21:45:07  Show Profile  Click to see Niels Davidsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Klubben er lyon



EASO: Davidsen11
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen



1312 Posts

Posted - 23 Mar 2007 :  22:25:05  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Så er vi up to date igen. Flere?... Strækker den lige lidt endnu.

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører



168 Posts

Posted - 23 Mar 2007 :  23:00:47  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja

Bury opstilling må godt ændres til 4-2-2-2

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen



1312 Posts

Posted - 23 Mar 2007 :  23:28:57  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Alle får som udgangspunkt 4-4-2

Go to Top of Page

Vega
Grusbane fejeknægt



28 Posts

Posted - 31 Mar 2007 :  20:22:00  Show Profile  Click to see Vega's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hey.

Hvornår kan rettelserne hentes? :)

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 31 Mar 2007 :  20:26:08  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
nå den nye fil er valgt og claus får lappet sammen i løbet af imorgen formegenlig

Go to Top of Page

Morfar
Fast mand på førsteholdet



286 Posts

Posted - 31 Mar 2007 :  20:31:13  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
Den norske Tippeligaklub, Viking Stavanger, har skrevet kontrakt med F.C. Københavns ghanesiske landsholdsspiller, Razak Pimpong

Go to Top of Page

Vega
Grusbane fejeknægt



28 Posts

Posted - 31 Mar 2007 :  21:10:24  Show Profile  Click to see Vega's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ok, højden på spillerne, er de indstillet korrekt, synes nogen af mine spillere ser for små ud, til virkeligheden?

Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.59.187