Author |
Topic  |
caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts |
Posted - 19 Mar 2007 : 00:09:00
|
Her kan de opstillede give en grundig præsentation af sig selv.
Folk kan også komme med kommentare og spørgsmål, men husk at holde det sobert og ingen smæde kampange.
Det er 1 og 2 reserve der skal vælges men som skrevet før gør det jo ikke det mindre vigtigt da reserverne er blevet brugt i mange sager efterhånden så dette valg er også vigtigt.
De 2 der bliver valgt plus det siddene udvalg der består af Thomas Nebel og Kasper Pedersen vil sidde indtil efter T3 hvor der vil være det årlige leder og udvalgs valg.
Opstillede: Vidar Rekdal (Liverpool) Rasmus Pedersen (AaB) Tim Petersen (PSG)
Deadline er Søndag 25/03 kl 24. Dagen efter starter 2 ugers valg.
|
 |
|
Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts |
Posted - 19 Mar 2007 : 12:36:54
|
Det er da godt nok utroligt lang trukken valg.. |
 Vinder af 2Div. |
 |
|
caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts |
Posted - 19 Mar 2007 : 12:58:11
|
Det vare samme tid som de andre gange.
Så stop brok og hold dig til topic. |
 |
 |
|
AaBManden
Fast mand på førsteholdet

296 Posts |
Posted - 19 Mar 2007 : 14:17:58
|
Hej alle sammen.
Jeg vil først lige give en hurtig præsentation af mig selv: Navn: Rasmus N. Pedersen Spiller med: AaB Nicks: Bugger, Tudmus Bor i: Aars i Nordjylland Alder: 13 år
Jeg stillede op til ledelsesvalget for ikke ret lang tid siden, og fik 2 stemmer.. Tak til mig selv for den ene stemme, og den anden der har stemt til mig :) Jeg synes det var fint nok..
-----------------------------------------------------------
Men jeg vil gerne ind i det ”indre” DMT, jeg er glad for DMT, Og vil virkelig gerne hjælpe til. Jeg ved godt at jeg kun er 13 og Jeg har da også temperament, men mener at jeg sagtens kan skældne mellem godt og ondt. Forstået på den måde at jeg ved hvad der er rigtigt og forkert. Jeg ved godt jeg har haft nogle uheldige situationer med klager osv. Men jeg har fattet at fifa kun er et spil, man godt må ligge hårdt arbejde i, Men i den sidste ende kun for sjovt. Jeg synes at www.fifa-online.dk skal fortsætte, synes Oles opstartede fifa-konkurrence, er et dejligt sted at være med mange flinke og rare folk, alle respektere hinanden. DMT fortsætter ikke uden frivillige! Let’s Play Fifa :D
|
 Ingen Kode-Ole - Ingen DMT 
|
Edited by - AaBManden on 19 Mar 2007 14:28:48 |
 |
|
mbury
Stribemaskinefører

168 Posts |
Posted - 19 Mar 2007 : 15:29:04
|
Rasmus du har min stemme! |
Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer |
 |
|
Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts |
Posted - 19 Mar 2007 : 16:11:25
|
Jamen så præsenterer jeg da også lige mig selv:
Jeg hedder jo Tim og jeg har spillet her siden T2 2004 (så vidt jeg husker). Jeg stiller op på den simple baggrund, at jeg vil have lidt mere indflydelse end jeg plejer, da jeg jo selvfølgelig altid har den rigtige mening og gerne vil kunne slå igennem med den, som jo er en mulighed jeg får i udvalget. Jeg vil gøre mit bedste for at fremstå neutral i sagerne, og vil ikke kun dømme ud fra reglerne, men også ud fra min personlige opfattelse af de enkelte sager (hvis man kun dømte efter reglerne, hvad skal vi så med udvalget ).
Det var vist det hele, håber det var tilfredstillende, ellers stiller I bare spørgsmål.  |
 |
 |
|
Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts |
Posted - 19 Mar 2007 : 22:37:19
|
quote: Originally posted by mbury
Rasmus du har min stemme!
me2.. der skal nye til :) ikke det grå guld..  |
 Vinder af 2Div. |
 |
|
AaBManden

296 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 16:39:05
|
jeg har et spørgsmål., Kan folk der kan spille med i SubCup osv. med karantæne fra liga, stemme?
|
|
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 17:04:11
|
quote: Originally posted by Kasper Pedersen
quote: Originally posted by mbury
Rasmus du har min stemme!
me2.. der skal nye til :) ikke det grå guld.. 
ak ja verden falder i grus...hør dig selv
Nu hedder det jo ikke en oldermand for ingenting vel 
STEM PÅ DET GRÅ GULD/GULDTUBORG=VIDAR! 
ps. hvorfor er det lige at folk under 18år ikke kan finde ud af at skrive alder i deres forum-profil? |
 |
Edited by - BL on 20 Mar 2007 17:09:36 |
 |
|
caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 18:11:34
|
quote: Originally posted by AaBManden
jeg har et spørgsmål., Kan folk der kan spille med i SubCup osv. med karantæne fra liga, stemme?
Rasmus det kunne du have spurgt lederne om privat, men nej de(andreas) kan ikke stemme til dette udvalgs valg. Da de først kommer ind efter afstemningen er overstået. ---------------------------------------------------------------------
Og for at komme næste spørgsmål til livs, så JA, de "nye" som kan tilmelde sig nu må godt stemme da de kommer med før afstemningen starter.
|
 |
 |
|
Yasir

256 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 19:28:17
|
quote: ps. hvorfor er det lige at folk under 18år ikke kan finde ud af at skrive alder i deres forum-profil?
Jeg skrev da min alder siden jeg var 16   |
 |
Edited by - Yasir on 20 Mar 2007 19:28:40 |
 |
|
AaBManden

296 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 20:05:12
|
quote: Originally posted by caleb22
Rasmus det kunne du have spurgt lederne om privat, men nej de(andreas) kan ikke stemme til dette udvalgs valg. Da de først kommer ind efter afstemningen er overstået. ---------------------------------------------------------------------
Og for at komme næste spørgsmål til livs, så JA, de "nye" som kan tilmelde sig nu må godt stemme da de kommer med før afstemningen starter.
tænkte ikke kun på andreas.. |
|
 |
|
Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts |
Posted - 20 Mar 2007 : 20:33:25
|
Hold jer nu til topic, gider I? |
 |
 |
|
AaBManden

296 Posts |
Posted - 21 Mar 2007 : 16:35:34
|
quote: Originally posted by Tem
Hold jer nu til topic, gider I?
gør vi faktisk også Tim var det måske ikke her der også skulle stilles spørgsmål xD |
|
 |
|
caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts |
Posted - 21 Mar 2007 : 16:50:41
|
quote: Originally posted by Tem
Hold jer nu til topic, gider I?
gør vi faktisk også Tim var det måske ikke her der også skulle stilles spørgsmål xD
jo spørgsmål til de opstillede og ikke spørgsmål du allerede har svaret på og som du kunne have dobbelt tjekket hos en leder. --------------------------------------------------------------------- tilbage til toppic, spørgsmål eller kommentare til de opstillede, værsgod
|
 |
 |
|
caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts |
Posted - 23 Mar 2007 : 08:28:10
|
Martin Lauridsen har meldt fra til udvalgs valg.
Han er derfor fjernet fra opstillingslisten. |
 |
 |
|
Topic  |
|