FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Hold på MSN
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Hold på MSN
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 16 Apr 2007 :  21:47:48  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
Yo all gameres!

Ville det være en ide, at man skrev sit hold i (Sit hold) på sin MSN! For det kan godt være, det bare er mig! Men jeg kan simpelthen ikke, finde ud af, hvem der er hvem!

Det ville være 1000 gange nemmere, hvis man lige smed sit hold navn ind eks: Norden (DMT-Borussia M'gladbach) eller noget der ligner????

Er jeg helt væk eller hvad??

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!

Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts

Posted - 16 Apr 2007 :  22:07:02  Show Profile  Reply with Quote
Ja, for gider ikke hedde andet end Murphie på min MSN...

Så du er klart helt væk... kan slet ikke se dig.. hvor er du? Hallo, Bølle.. du står i tågen!

Go to Top of Page

Ravnbrilde
Kegle-bold dreng

57 Posts

Posted - 16 Apr 2007 :  22:37:21  Show Profile  Click to see Ravnbrilde's MSN Messenger address  Reply with Quote
He he...det har jeg også engang foreslået - glem det! Men med live messenger kan du kalde din kontaktpersoner hvad du vil. Jeg kalder fx dig for "maskinen" mens Murphie er "Den bevidst intrigante". BL kalder jeg naturligvis "Bror Lort"....ej det´pis....jeg har naturligvis ikke lavet kaldenavne på folk i 1. division

Thomas Ravnkilde,
Werder Bremen
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 16 Apr 2007 :  22:42:30  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
hvis i msn messenger så installer messenger+ eller brug live msn. Så kan man selv tilføje kaldenavne til folk og på den måde kan man holde styr på hvem der er hvem...

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

Edited by - SpeZ on 16 Apr 2007 22:43:12
Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 16 Apr 2007 :  22:48:13  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja jeg havde samme problem til jeg opdagede det med kaldenavnene.

DMT / Dennis Nordenbøl - Gladbach

det er dit navn. andre eks.:

DMT / Peter Rindholm - Liverpool

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 16 Apr 2007 :  23:26:30  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
yes, jeg har bare lavet grupper, så jeg har en gruppe som hedder DMT og så Juventus/Vidar Rekdal fx.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 16 Apr 2007 :  23:37:29  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er praktisk med gruppering og er ens eget ansvar

Men KLUBNAVN kommer aldrig nogensinde til at blive noget krav,da msn bliver brugt til mangt og meget mere end DMT

vil man ha klub-kaldenavne er det tilbage til icq

Thats life!!

Edited by - BL on 16 Apr 2007 23:39:18
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 17 Apr 2007 :  22:51:58  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Find et addon til den tåbelige msn, så du selv kan bestemme dine kontakters navn i din liste, og slipper for at se folks tåbelige kaldenavne.

Alternativt kan jeg varmt anbefale Miranda eller lignende multi-protokol klient (gaim, trillian, etc).

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 17 Apr 2007 :  22:57:46  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

Find et addon til den tåbelige msn, så du selv kan bestemme dine kontakters navn i din liste, og slipper for at se folks tåbelige kaldenavne.

Alternativt kan jeg varmt anbefale Miranda eller lignende multi-protokol klient (gaim, trillian, etc).

Hvorfor så negativ altid? :(

<3 microsoft

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 17 Apr 2007 :  23:36:50  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by IstvaN
Hvorfor så negativ altid? :(

<3 microsoft

Kaffe! masser af stærk kaffe!

- ja, MS laver mange gode ting, MSN er bare ikke en af dem, så jeg vil nok til evig tid omtale det negativt - fordi jeg synes det fortjener det.

Go to Top of Page

cmeilandt
Fast mand på førsteholdet

359 Posts

Posted - 18 Apr 2007 :  16:33:46  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace
- ja, MS laver mange gode ting, MSN er bare ikke en af dem, så jeg vil nok til evig tid omtale det negativt - fordi jeg synes det fortjener det.

Hvad er der så skidt ved MSN? Det nye Live Messenger sys jeg bestemt de er kommet godt fra. Og der kan du UDEN add-on navngive dine kontakter!

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 18 Apr 2007 :  22:18:46  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
jaja, bevares, jeg har selvfølgelig ikke prøvet deres seneste udgaver, men nu er det heller ikke kun navngivningen, som jeg ikke bryder mig om. Jeg synes generelt der er for lidt tilpasningsmuligheder, for lidt muligheder for at lave et slim, elegant layout, ændre font, farver, etc. Der er for meget bling-boing-pik&gay over det - efter min subjektive smag

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.189.189.4