Author |
Topic  |
mbury
Stribemaskinefører

168 Posts |
Posted - 04 Jun 2007 : 20:33:07
|
quote: Originally posted by caleb22
HAr et spørgsmål til Bury.
mange gange hvor du ikke har været enig med ledelsens afgørelse eller holdning så har du blevet sur og lavet indlæg. hvordan vil du håndtere nå der kommer en masse brok eller klager fra andre medlemmer hvis du bliver leder???
folk har lovet til at brokke sig. Kommer der noget fornuftigt kritik vil jeg tage det til mig og lære af det. men som atuz siger det, så er det en del af gamet, og som vi også diskuterede over spillefilen vil du aldrig få 100% tilfredshed hos samtlige brugere. |
Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer |
 |
|
Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts |
Posted - 04 Jun 2007 : 20:59:26
|
Hvordan vil du håndtere nå der kommer en masse brok eller klager fra andre medlemmer hvis du bliver leder???
Det spørgsmål vil jeg gerne alle svarer på [/quote]
- Det er jo som sagt en del af arbejdet, gælder om at have et godt overblik, plus at dømme fair.  |
 Vinder af 2Div. |
 |
|
atuz
Stribemaskinefører

181 Posts |
Posted - 04 Jun 2007 : 21:12:10
|
lige en tilføjelse.
det kan godt være svært ikke at tage den ene's parti hvis det er en konflikt i en kamp, men så er det jo godt der er flere til at skulle tage en beslutning |
 |
 |
|
AaBManden
Fast mand på førsteholdet

296 Posts |
Posted - 04 Jun 2007 : 21:24:54
|
quote: Originally posted by Kasper Pedersen
Hvordan vil du håndtere nå der kommer en masse brok eller klager fra andre medlemmer hvis du bliver leder???
Det spørgsmål vil jeg gerne alle svarer på
- Det er jo som sagt en del af arbejdet, gælder om at have et godt overblik, plus at dømme fair.  [/quote]
Jeg er 100% enig i Kaspers kloge ord! |
 Ingen Kode-Ole - Ingen DMT 
|
 |
|
NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts |
Posted - 05 Jun 2007 : 14:27:36
|
Denne her, er til jer alle sammen Jeg vil bare gerne vide hvilken spille fil, som kandidaterne vil stå inde for?
Den gamle fil?
Den fil vi har nu?
Eller Barca filen? |
NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! --- JANTELOVEN LEVER!!! |
 |
|
mbury
Stribemaskinefører

168 Posts |
Posted - 05 Jun 2007 : 14:32:22
|
quote: Originally posted by NordenDK
Denne her, er til jer alle sammen Jeg vil bare gerne vide hvilken spille fil, som kandidaterne vil stå inde for?
Den gamle fil?
Den fil vi har nu?
Eller Barca filen?
Klart barca-filen. No doubt. Tjek debatten om spillefiler og du vil se alle begrundelserne for min holdning |
 |
|
Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts |
Posted - 05 Jun 2007 : 14:58:09
|
Den gamle fil?
Den fil vi har nu?
Eller Barca filen?
Synes den vi har nu er udmærket, kunne måske godt lige rettes nogle ting, med f.eks forsvaret. der sker for mange tilfældigheder. |
 Vinder af 2Div. |
 |
|
Vega
Grusbane fejeknægt

28 Posts |
Posted - 05 Jun 2007 : 16:30:30
|
Den fil vi brugte i T1 vil jeg sige, eller den vi har nu med en væsentlig forbedring af forsvaret og så nogen mindre fantastiske angribere, der sker for meget tilfældigt. |
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 05 Jun 2007 : 16:32:03
|
Valg af spillefil har intet med ledelsen at gøre , det er helt og holdent medlemmernes eget ansvar at stemme på en fil de har testet og godkendt
  |
 |
 |
|
SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts |
Posted - 05 Jun 2007 : 16:51:46
|
For en gangs skyld er jeg enig med bror..... |
 Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
 |
|
atuz
Stribemaskinefører

181 Posts |
Posted - 05 Jun 2007 : 20:08:17
|
Dennis: barca-filen er klart at foretrække, selvom at det er alle fra dmt der er med til at vælge spillefil |
 |
 |
|
mbury
Stribemaskinefører

168 Posts |
Posted - 05 Jun 2007 : 22:31:11
|
Brors indlæg er jo ikke en holdning men en konstatering. Hvilken fil vi støtter er som i siger ligemeget, men Norden siger jo heller ikke at han stemmer på baggrund af det. |
 |
|
Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts |
Posted - 05 Jun 2007 : 23:44:37
|
quote: Originally posted by mbury
Brors indlæg er jo ikke en holdning men en konstatering. Hvilken fil vi støtter er som i siger ligemeget, men Norden siger jo heller ikke at han stemmer på baggrund af det.
Nej, hvilket jo medfører at spørgsmålet ikke rigtig har nogen relevans.. |
 |
 |
|
daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts |
Posted - 06 Jun 2007 : 00:11:10
|
Den gamle fil?
Den fil vi har nu?
Eller Barca filen?
Det var dog et sært indlæg Dennis... Så alle dem som stiller op og ikke ville vælge Barca-filen ville du aldrig stemme på eller??? Det har jo ingen relevans i dette forum og ledelsen har jo heller ingen indflydelse på hvilken fil der vælges at spille med....
--> mbury... Nej, men det ligger jo til baggrund for spørgsmålet...
- En af grundende til at jeg ikke har tiden og lysten til at fortsætte har jeg skrevet om et par gange så det ved folk. En anden ting er alt det tuderi og brok på børnehave niveau. Der er hovedrystende at folk kan have rygrad til at beskylde andre om bevidste quits og andre latterlige beskyldninger. - Disse ting gad jeg bare ikke mere... Det var simpelthen for tidskrævende for mig... Håber jer som bliver stemt ind kan håndtere disse situationer bedre end jeg... Held og lykke til jer alle...  |
 |
 |
|
mbury
Stribemaskinefører

168 Posts |
Posted - 06 Jun 2007 : 08:10:41
|
;) - sandt nok.
Uha så ville jeg også godt sige at jeg som leder vil prøve at få folk til at forstå at dette er et spil for sjov, og vi skal prøve at have det sjovt. Derfor synes jeg at konflikter skal have større konsekvenser, og dem der gang på gang er indblandet i konflikter skal ikke have lov til at spille med. Dem der ødelægger det for de andre med vilje burde finde sig et andet sted at bruge sin tid på. Jeg synes heller ikke vi har haft en konflikt i lang tid hvilket jo kun er posititvt. |
 |
|
Topic  |
|