Note: You must be registered in order to post a reply. To register, click here. Registration is FREE!
T O P I C R E V I E W
IstvaN
Posted - 15 Jul 2005 : 02:53:29 Hey everybody. Da dette års ENC er overstået kan vi ligesågodt begynde at tænke på hvem der skal have ansvaret for vores tropper til næste sæson.
Denne sæsons regler til ENC hed at en "Team Manager": Ikke måtte spille og at han skulle være over 18 år gammel.
Det betød så at jeg formelt ikke kunne figurere som Team Manager i ENC, da jeg jo spillede på holdet selv. Jeg var i stedet "Holdkaptajn" og arbejdede tæt sammen med Apollo om at få det hele til at køre. Apollo tog sig mest af at gøre "reklame" vha newsposts på xplayn, mens jeg tog mig af vores kampe, spillere osv.
Den kommende Team Manager bestemmer selv rollefordelingen på holdet, men står selv som hovedansvarlig overfor ENC's ledere. Hvis jeg skal give et tip med på vejen, så bør Team Manageren stå for så meget som muligt, da det kan give unødigt stress til en spiller hvis han skal stå for at samle et hold til kampen, specielt når vi er så få seriøse spillere som vi er i DK. Stress øger chancen for at man taber, så det er selvfølgelig ikke ønskeligt.
Som sagt vil jeg gerne spille i næste ENC også (for såvidt den nye "Morten Olsen" finder mig god nok ), så derfor kan jeg ifølge ENC-reglerne ikke selv varetage den position, desværre. Men det er nok også det bedste at en ikke spillende moden person kommer til at stå for holdet.
Valget af personen skal som altid være demokratisk, eneste krav er at personen ikke selv vil spille på holdet og at han er over 18 år gammel.
Så værsgo´ at træde frem hvis du synes det kunne være et spændende job for dig! Evt kandidater kan hermed melde sig i dette topic, fortæl gerne lidt om dig selv og hvorfor du er egnet til jobbet.
En deadline findes ved en senere lejlighed, men jo før jo bedre. 2006 med VM i tyskland bliver et vigtigt mine damer og herrer så vi skal helst være klar på alle punkter
15 L A T E S T R E P L I E S (Newest First)
zinky
Posted - 29 Oct 2005 : 17:42:15
quote:Originally posted by birthek
kan kun sige, at John du kan blive træner for holdet med de gule bannere ... damn det skriger ...
jojo... dem har jeg jo overtaget
birthek
Posted - 27 Oct 2005 : 23:49:13 kan kun sige, at John du kan blive træner for holdet med de gule bannere ... damn det skriger ...
caleb22
Posted - 27 Oct 2005 : 23:42:55 jeg ville gerne men vil have martin marseille tilbage.
Niclas Madsen
Posted - 27 Oct 2005 : 23:21:37 Hehe, ja clanbase afholder generelt rigtig mange cups for landshold. Ved dog ikke om det er tilfældet for fifa :)
IstvaN
Posted - 27 Oct 2005 : 23:12:59 Er selvfølgelig klar som spiller... forresten afholder www.clanbase.com også nationscup i FIFA.
zinky
Posted - 27 Oct 2005 : 22:51:39
quote:Originally posted by IstvaN
Anyway... Jeg håber et par stykker har overvejet om de har lyst til at stå spidsen for Danmarks favorithold... Vi skal lige have overstået valgene i DMT så begynder vi for alvor at se på landsholdet.
Jeg har hørt, at hvis du stiller op som spiller, har vi en træner
IstvaN
Posted - 27 Oct 2005 : 22:50:54 Anyway... Jeg håber et par stykker har overvejet om de har lyst til at stå spidsen for Danmarks favorithold... Vi skal lige have overstået valgene i DMT så begynder vi for alvor at se på landsholdet.
IstvaN
Posted - 27 Oct 2005 : 22:48:14
quote:Originally posted by zinky
quote:Originally posted by Asse
Ok...
Nu er næste sæson ved at blive skudt i gang, og vi mangler seriøst en landstræner, der som sagt er over 18 år.
Jeg ser mange gode emner herinde og kunne være nice hvis en af jer kunne have interessere i jobbet..
Surt at du selv vil spille !
Haha, owned Asse, der er vist én der hellere ser dig på bænken
zinky
Posted - 27 Oct 2005 : 22:34:46
quote:Originally posted by Asse
Ok...
Nu er næste sæson ved at blive skudt i gang, og vi mangler seriøst en landstræner, der som sagt er over 18 år.
Jeg ser mange gode emner herinde og kunne være nice hvis en af jer kunne have interessere i jobbet..
Surt at du selv vil spille !
Asse
Posted - 27 Oct 2005 : 22:12:53 Ok...
Niclas Madsen
Posted - 02 Oct 2005 : 10:48:58 Ville meget gerne give en hånd med, men er desværre ikke 18
zinky
Posted - 02 Oct 2005 : 00:48:34 Ja så blev det aktuelt igen. vi har snakket om at få landshold igen. men for at det bliver en realitet, ska vi jo bruge en "landstræner", som styrer kampe og spillere. og som Jonas skrev i første post:
quote: Denne sæsons regler til ENC hed at en "Team Manager": Ikke måtte spille og at han skulle være over 18 år gammel.
Den kommende Team Manager bestemmer selv rollefordelingen på holdet, men står selv som hovedansvarlig overfor ENC's ledere. Hvis jeg skal give et tip med på vejen, så bør Team Manageren stå for så meget som muligt, da det kan give unødigt stress til en spiller hvis han skal stå for at samle et hold til kampen, specielt når vi er så få seriøse spillere som vi er i DK. Stress øger chancen for at man taber, så det er selvfølgelig ikke ønskeligt.
IstvaN
Posted - 02 Oct 2005 : 00:31:44
zinky
Posted - 24 Jul 2005 : 15:05:42 Er der ingen der er interesseret i "jobbet" ?