FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Næste sæsons landstræner
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Non DMT Topics
 OFF topics
 Næste sæsons landstræner
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 15 Jul 2005 :  02:53:29  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hey everybody. Da dette års ENC er overstået kan vi ligesågodt begynde at tænke på hvem der skal have ansvaret for vores tropper til næste sæson.

Denne sæsons regler til ENC hed at en "Team Manager": Ikke måtte spille og at han skulle være over 18 år gammel.

Det betød så at jeg formelt ikke kunne figurere som Team Manager i ENC, da jeg jo spillede på holdet selv. Jeg var i stedet "Holdkaptajn" og arbejdede tæt sammen med Apollo om at få det hele til at køre. Apollo tog sig mest af at gøre "reklame" vha newsposts på xplayn, mens jeg tog mig af vores kampe, spillere osv.

Den kommende Team Manager bestemmer selv rollefordelingen på holdet, men står selv som hovedansvarlig overfor ENC's ledere. Hvis jeg skal give et tip med på vejen, så bør Team Manageren stå for så meget som muligt, da det kan give unødigt stress til en spiller hvis han skal stå for at samle et hold til kampen, specielt når vi er så få seriøse spillere som vi er i DK. Stress øger chancen for at man taber, så det er selvfølgelig ikke ønskeligt.

Som sagt vil jeg gerne spille i næste ENC også (for såvidt den nye "Morten Olsen" finder mig god nok ), så derfor kan jeg ifølge ENC-reglerne ikke selv varetage den position, desværre. Men det er nok også det bedste at en ikke spillende moden person kommer til at stå for holdet.

Valget af personen skal som altid være demokratisk, eneste krav er at personen ikke selv vil spille på holdet og at han er over 18 år gammel.

Så værsgo´ at træde frem hvis du synes det kunne være et spændende job for dig! Evt kandidater kan hermed melde sig i dette topic, fortæl gerne lidt om dig selv og hvorfor du er egnet til jobbet.

En deadline findes ved en senere lejlighed, men jo før jo bedre. 2006 med VM i tyskland bliver et vigtigt mine damer og herrer så vi skal helst være klar på alle punkter

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 15 Jul 2005 :  04:01:49  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg vil naturligvis,som altid,stille op som kandidat,for demokratiets sag(flere kandidater).Men jeg ville klart foretrække at de etablerede spillere på landsholdet ,Officielt opfordre nogle varme emner til at stille op og fortælle lidt om hvilken slags person i mener ville gavne landsholdet

Edited by - BL on 15 Jul 2005 04:15:19
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 15 Jul 2005 :  04:07:16  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
som absolut ikke etableret spiller på landsholdet, men som een der dog har oplevet tre landskampe som spiller vil jeg sige at følgende egenskaber må være væsentlige;

- evne til at tage initiativ til at arrangere landskampe mod andre lande.
- evne til at kunne vurdere hvor gode forskellige spillere er i forhold til hinanden for at kunne sætte hold
- pålidelighed og rettidighed da landskampe ofte afvikles indenfor et meget stramt fastlagt tidsrum (ca. 1 time)

det er dog ikke mere kompliceret end at Jonas hurtigt kan kaste stafetpinden videre, hvis den nye træner er frisk og har initiativ

derudover skal personen synes det er sjovt og have lyst til at involvere sig lidt dybere i de mere internationale fifa kredse for at kunne finde modstand mv.

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Thomas bruun
Kegle-bold dreng

101 Posts

Posted - 15 Jul 2005 :  17:25:54  Show Profile  Send Thomas bruun an ICQ Message  Reply with Quote
Hva med dig Jesper ;)

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 15 Jul 2005 :  17:32:02  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Thomas bruun

Hva med dig Jesper ;)

desværre Thomas...

for det første har jeg selv landsholdsambitioner og for det andet kan jeg ikke tiltræde som landstræner med en 100% indsats .. så hellere finde en person, der kan dette

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

Thomas bruun
Kegle-bold dreng

101 Posts

Posted - 15 Jul 2005 :  18:17:19  Show Profile  Send Thomas bruun an ICQ Message  Reply with Quote
Øv bøv.. Tror ellers du kunne blive den den perfekte.. Men hvis du heller vil spille , forstår jeg dig godt

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 21 Jul 2005 :  05:01:32  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
hopper lige ^^

Lad jer endelig ikke skræmme af arbejdsbyrden.. Den er ikke stor, få timer om året. Til gengæld en masse spænding og prestige, og så er man en stor stor hjælp for FIFA i DK. Landsholdet har nok været DMT's største trækplaster de seneste måneder

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 21 Jul 2005 :  07:38:47  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Det første navn som popper op i mit hoved er Claus

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 21 Jul 2005 :  22:57:15  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

jeg tænkte faktisk på dig JJ - ikke en joke

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 22 Jul 2005 :  05:22:30  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg synes jeres tanker er fornuftige

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 22 Jul 2005 :  08:18:59  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

jeg tænkte faktisk på dig JJ - ikke en joke

Det er ikke viljen der mangler, men jeg er kun online ca. 3 aftner om ugen, dem bruger jeg primært til at spille fifa, så hvis jobbet skal passes ordenligt, så skal det nok ikke være mig som er incharge ... så sætter min lid til Claus

Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ

1029 Posts

Posted - 22 Jul 2005 :  08:37:16  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address  Reply with Quote
Da jeg fungerede som en figur i denne sæson og arbejdede sammen med Jonas omkring diverse ting, hvor Jonas stod med den endelig beslutning

Det er nok noget der skal laves om.

1. Team Manager og Team Captain skal have et godt samarbejde.
2. Team Captain skal vælges mellem spillerne og af spillerne.
3. Team Manager står for kontakt til modstander, omkring friendlies, kampe osv.
4. evt. friendlies skal ikke kun bestemmes af Team Manageren, som en slags enehersker, der står Team Captain til rådighed, men alt kommunikation udenfor holdet er Team Manageren.

Det er faktisk ikke så meget, man skal bare møde op noget tid før kamp start og have styr på tropperne.

Jeg kan ikke selv endnu sige om jeg vil stille op, da der er planer der skal ligges før jeg kan sige til.
Jeg vil gerne stå til rådighed som en figur ligesom i denne sæson og stå for "reklame" på ESL, XplayN osv.

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal
Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 22 Jul 2005 :  08:46:14  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg takker for tilliden og tiltroen, men jeg må nok erkende at jeg ikke har mere fifa/dmt-plads i kalenderen. Derudover så brænder jeg mere for bredden i fifa, så det vil nok altid være der, min kræfter bliver lagt.
Jeg anerkender naturligvis vigtigheden af landsholdet og den nyttige effekt for DMT, og håber da også at der er en ildsjæl et sted, som vil lægge lidt kræfter i det.

Go to Top of Page

CliFaxZ
Fast mand på førsteholdet

355 Posts

Posted - 22 Jul 2005 :  11:10:22  Show Profile  Reply with Quote
Mine to kandidater var ellers Jonning eller Vidar men de har vel ambitioner om at spille

Valencia CF // Alex Karlsson // // Vinder af 2 div a
Hammarby Svensk Mester 2001 // EA Sports Online (PC og PS2): CliFaxZDK
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 22 Jul 2005 :  13:36:02  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Alex

Mine to kandidater var ellers Jonning eller Vidar men de har vel ambitioner om at spille

vidar er nordmand!!

Go to Top of Page

CliFaxZ
Fast mand på førsteholdet

355 Posts

Posted - 22 Jul 2005 :  19:07:03  Show Profile  Reply with Quote
ok damn

Valencia CF // Alex Karlsson // // Vinder af 2 div a
Hammarby Svensk Mester 2001 // EA Sports Online (PC og PS2): CliFaxZDK
Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page