T O P I C R E V I E W |
IstvaN |
Posted - 05 Jan 2006 : 22:58:13 Mr. Stefan Monin med 10 stemmer Mod Bror Larsens 1 stemme
Stort tillykke til vores nye landstræner Stefan - det bliver forhåbentlig til dansk success med dig bag roret  |
8 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
CliFaxZ |
Posted - 10 Jan 2006 : 19:43:39 kl. hvad?
Hehe .. Ejj desværre Har andet at lave  |
zinky |
Posted - 10 Jan 2006 : 19:19:34 håber jeg MÅSKe kan være så heldig at få en plads 
og så lige lidt reklame: FoF spiller kamp i aften mod nWo. #nwo-fof @ quakenet |
birthek |
Posted - 09 Jan 2006 : 20:42:07 tillykke ...
count me in  |
GoodPeace |
Posted - 09 Jan 2006 : 20:32:39 tillykke og held og lykke med holdet
(count me out ) |
OnyX |
Posted - 09 Jan 2006 : 20:23:53 Tak for det, jeg er sikker på at i har valgt den rigtige mand til jobbet mellem alle de mange opstillede kandidater (host).
I dag er det første dag jeg sætter mig i trænerstolen og det bliver spændende at se om mine høje forventninger til landsholdet kan blive indfriet i år!
For dem som ikke var på irc i går, eller som af en anden grund ikke ved det, så blev grupperne til den 9. Nationscup, som starter den 16/01-06 i Fifa udtrukket. Danmark blev trukket i gruppe B med følgende modstandere:
Polen Rusland Bulgarien Slovakiet
Dette må siges at være en acceptabel gruppe vi er endt i, det kunne have været meget værre!
I henhold til udtagelsen af truppen så har jeg/vi temmelig travlt - det skal ske inden den 15/01-06, så det betyder at det kun er indtil på søndag og at jeg kun lige har lidt under en uge til at finde de rette spillere til holdet. Dette vil sige at jeg i løbet af ugen vil kontakte de kandidater der kommer i betragtning til en plads på landsholdet.
Til alle dem som har ambitioner om at komme på landsholdet kan jeg kun anbefale at træne med legend patchen (kan hentes i diverse sprog her: http://www.fifaportugal.com/pafiledb/uploads/launcher/ ).
Udover dette er der ikke meget andet at sige end at jeg ser frem til at overvære nogle gode fifa kampe. |
CliFaxZ |
Posted - 06 Jan 2006 : 00:20:10 Tillykke .. Håber du kan føre Danmark til toppen. Regner stærkt med at Danmark vinder over Tyskland, Rusland og Tyrkiet.
Og ofc. ENC skal vindes!! 
Ej det gas. Danmark taber vel som altid  |
BL |
Posted - 05 Jan 2006 : 23:17:53 Steff Piontek LOL 
Stort Tillykke Herfra

|
TuRk3y |
Posted - 05 Jan 2006 : 23:13:20 Tillykke med det Stefan! |