FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Meddelelser fra DMT
 Valg til DMTs ledelse: Valgkamp!

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
Ledelsen Posted - 24 Oct 2005 : 21:47:27
Så er der valg til DMTs ledelse, følgende kandidater er opstillet:

Jesper / Barcelona
Bror / FCK
Anders / BIF
Claus / Inter
Vidar / Sampdoria

Der skal vælges 3 kandidater, og der kan derfor afgives 3 stemmer - dog max een pr kandidat. Der kan stemmes blankt.

Hver af kandidaterne kan skrive en valgtale i denne tråd. Der kan stilles spørgsmål til kandidaterne her også.

Afstemning følger når valgkampen er slut.

Stemmeberettigede er alle divisionsspillere i DMT.
(Buffere, der er inviteret til T1 06 kan dermed også stemme!)
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
BL Posted - 02 Nov 2005 : 20:19:48
quote:
Originally posted by GoodPeace

quote:
Originally posted by BL
Hvordan så med alle de hold der skal til et sådan system?
Vi har 2 mulighedder; 1, at droppe faste klubber og benytte medlems navne istedet(har sine fordele for alle) eller min foretrukne løsning; vi har alle vores eget personlige hold og navn,som vi selv har "editeret"

mht din "din foretrukne løsning" mener jeg:
- ideen er rigtig dårlig. Det er da sjovere at spille mod Man U's hold med autentiske spillere, end mod Vordingborg og en stribe tegneserie navne.
- og desuden er der slet ikke den nødvendige infrastruktur på sitet til at lade folk selv lave deres hold.

undskyld jeg skal nok ta dig alvorligt . "på sitet" - det er ikke der at folk editere deres hold?????? Det gør de der hjemme lol - hehe infrastruktur - ja det lyder jo smart nok - men hehehe kræver altså ikke mer end at, JEG kan komme på noget , udfra logisk tankegang , ikke kodetanker. lol man kan få meget ud af en gammel sko ;-) Infrastrukturen er der!
birthek Posted - 02 Nov 2005 : 20:15:33
var både dig og jonas... men misforstod dig, og er enig i at fremmede sites ingen interesse har i fremskridt for roma i 2. div. eller lignende ...
BL Posted - 02 Nov 2005 : 20:14:36
quote:
Originally posted by GoodPeace

quote:
Originally posted by BL
Vi har 2 mulighedder; 1, at droppe faste klubber og benytte medlems navne istedet(har sine fordele for alle) eller min foretrukne løsning; vi har alle vores eget personlige hold og navn,som vi selv har "editeret"

- ideen er rigtig dårlig. Det er da sjovere at spille mod Man U's hold med autentiske spillere, end mod Vordingborg og en stribe tegneserie navne.
- og desuden er der slet ikke den nødvendige infrastruktur på sitet til at lade folk selv lave deres hold.

hehe nu da jeg blir overfaldt som var det finanslovsforhandlinger , og jeg havde fremlagt "DF"s finanslovsforslag LOL!
undskyld at jeg ikke har skrevet en avhandling og et regelsæt, men det bunder måske i , at jeg ikke har behov for at ,få æren af det hele, heller ikke at bestemme det hele.
Jeg tror at vi i fælles-skab kan udvikle den bedste turnering- jaja kald mig hippie , men sådan er jeg - hvordan er du?
BL Posted - 02 Nov 2005 : 20:08:33
quote:
Originally posted by birthek

men andre ord vil det sige at der i virkeligheden kun er tre forskelle på dit forslag og det eksisterende system....

a) folk rykkes 3 rækker ned hvis de har over 25% dømte kampe ... det effektueres ved afslutning på en t (som nu, bortset fra, at nu smider vi de inaktive ud)

b) der er kun danske hold i turneringen

c) nye deltagere kommer direkte ind i turneringen - men hvordan kan de det hvis der først ændres på divisionsstrukturen ved afslutning af en t? - skal de overtage et hold midt i en turnering, og overtage deres pointantal eller hvordan skal det kunne lade sig gøre?

mht. nyheder osv. så vil jeg igen sige at der er en vis pointe i at gøre nyhedssiden mere aktuel og med nyheder fra både dmt (ja trænerinterviews, kampreferater osv.) og bredere nyheder eksempelvis grafiske mods, opdatering omkring vigtige applikationer til fifa osv.

A: Ja

B: Ja

C: Ja , under alle omstændighedder ikke anderledes end nu ;-) bortset fra et man kun kan overtage et hold , ved udsmidning af træneren nu, men i DBUmodellen kan man også overtage trænerløse hold.

mht til nyhederne ; er det mig du snakker til?
jeg skrev jo netop at den slags er sjovt på dmtsiden , jeg mente at den slags ikke var "reklamemindet" på andre sites.
Vidar Rekdal Posted - 02 Nov 2005 : 19:19:33
i orden kode-ole
caleb22 Posted - 02 Nov 2005 : 19:17:33
quote:
[i]. det er det at man giver personen tæsk som er sjovt. man vandt mod fx. ole om han havde lazio, hearts spiller for mig ingen rolle.

Men kan lide dmt som det er nu.

hallo du skal ikke blande mig og købmands ole sammen.
stor forskel
især om maven
Vidar Rekdal Posted - 02 Nov 2005 : 19:13:01
Synes ik at holdene spiller nogen rolle. Lidt sjovt med holdvalg og slikt , men om man møder man utd eller brazil eller pohang steelers spiller ingen rolle. det er det at man giver personen tæsk som er sjovt. man vandt mod fx. ole om han havde lazio, hearts spiller for mig ingen rolle.

Men kan lide dmt som det er nu.
GoodPeace Posted - 02 Nov 2005 : 17:22:43
quote:
Originally posted by BL

birthek Posted - 02 Nov 2005 : 16:22:09
men andre ord vil det sige at der i virkeligheden kun er tre forskelle på dit forslag og det eksisterende system....

a) folk rykkes 3 rækker ned hvis de har over 25% dømte kampe ... det effektueres ved afslutning på en t (som nu, bortset fra, at nu smider vi de inaktive ud)

b) der er kun danske hold i turneringen

c) nye deltagere kommer direkte ind i turneringen - men hvordan kan de det hvis der først ændres på divisionsstrukturen ved afslutning af en t? - skal de overtage et hold midt i en turnering, og overtage deres pointantal eller hvordan skal det kunne lade sig gøre?

mht. nyheder osv. så vil jeg igen sige at der er en vis pointe i at gøre nyhedssiden mere aktuel og med nyheder fra både dmt (ja trænerinterviews, kampreferater osv.) og bredere nyheder eksempelvis grafiske mods, opdatering omkring vigtige applikationer til fifa osv.
BL Posted - 02 Nov 2005 : 16:12:54
quote:
Originally posted by AndersOlsen

Bror:

Lige et spørgsmål til din efter min mening håbløse struktur, som skulle gøre det hele meget mere interessant.

Jeg kommer oprindeligt fra en by på sydsjælland der hedder Vordingborg. De spiller i Serie 1. Hvis jeg som nuværende spiller i den bedste række ønskede at spille med dem, skulle jeg så starte i serie 1, og bruge 6 sæsoner på at komme i Superligaen? Eller ville jeg som nuværende superligatræner blive placeret i superligaen med Vordingborg. I givet fald, hvor ville de superligahold fx. FCK ende, eftersom der kun kan være 12 superligahold. De ville så efter min udregning bytte plads med mig i superligaen, og så har vi lige pludselig en gennemhullet turnering.

Eller går dit forslag på, at jeg som superligaspiller (dmt), skal vælge et af de i DBU Superligaen spillende hold???

hehehe Jeg har jo FCK , og jeg er da ikke i suppen ,
ja Vordingborg skal da i suppen , det er klart , det er jo det der er underholdene..

Gennemhullet??? hvad ialverden snakker du om??? pga fck i 1div? Fck har da aldrig været noget suppehold i DMT?

hahaha , sidste T var mr united himself i 2DIV!! hvor gennemhullet er det?

Det kan aldrig nogensinde blive mere gennemhullet end det er nu!
AndersOlsen Posted - 02 Nov 2005 : 09:29:54
Bror:

Lige et spørgsmål til din efter min mening håbløse struktur, som skulle gøre det hele meget mere interessant.

Jeg kommer oprindeligt fra en by på sydsjælland der hedder Vordingborg. De spiller i Serie 1. Hvis jeg som nuværende spiller i den bedste række ønskede at spille med dem, skulle jeg så starte i serie 1, og bruge 6 sæsoner på at komme i Superligaen? Eller ville jeg som nuværende superligatræner blive placeret i superligaen med Vordingborg. I givet fald, hvor ville de superligahold fx. FCK ende, eftersom der kun kan være 12 superligahold. De ville så efter min udregning bytte plads med mig i superligaen, og så har vi lige pludselig en gennemhullet turnering.

Eller går dit forslag på, at jeg som superligaspiller (dmt), skal vælge et af de i DBU Superligaen spillende hold???

IstvaN Posted - 02 Nov 2005 : 00:01:27
Klart, til at starte med skal nyheder være en introdution til fifa gaming og dmt... Nyheder på xplayn skal i høj grad være fra den internationale scene også... Ikke dagligt, heller ikke hver anden dag... men regelmæssigt... :)
BL Posted - 01 Nov 2005 : 22:42:09
quote:

Med hensyn til de forslag der går på, at få DMT med på diverse gamingsites, så kan jeg som skribent for et af dem, afsløre at det ikke har den helt store relevans at skrive om hvad vi laver i DMT. Folk er godt klar over der findes specielle turneringer for specielle spil, og er man interesseret i dette, finder man også selv frem til det. Det er meget svært at blive en bestandig del af et gamersite, som igen og igen vil ofre nyhedsplads på at skrive om DMT.

jeg kan absolut godt love dig for, at der ikke er nogen medier der gider bruge spalteplads på en turnering, hvor FCK ender i 3. div. ti runder inde i første turnering, pga en spiller ikke gider spille mere.

Jeg syntes du er både negativ,pessimistisk og tænker i helt forkerte baner ,hvad angår omtale af DMT , og du er ikke den eneste..

Jeg har ved flere lejlighedder set små artikler ,nyheder fra DMT.
Jeg to mig til hovedet! Der er da ingen overhovedet ,som udeforstående, der gidder at læse om ,
hvem der der vinder eller taber en kamp ,eller vide hvor Brøndby eller FCK ligger ,
det har du helt misforstået,fuldstændigt!
hvis de vil vide noget ,er det da nærmere hvor deres lokalklub ,barndoms klub eller aktuel klub er, om den er der - eller kan man lave den?
de vil heller ikke læse et interview med en "klubtræner" på et gamesite!!!Det er ikke for udeforstående , og vil aldrig blive det .
de ting er kun sjove for insidere på dmt sider.

Det der er vigtigt , er at gøre opmærksom på eksistensen og de mulighedder du har som deltager .

og det er lige præsis derfor ,at DMT i mine øjne er nød til at ha et mere autentisk,større og noget mere attraktivt system
BL Posted - 01 Nov 2005 : 22:09:08
quote:

Og til det forslag Bror fremsætter med en helt anden divistionsstruktur, det er noget værre lort, som slet ikke ville fungere i praksis, og jeg kan absolut godt love dig for, at der ikke er nogen medier der gider bruge spalteplads på en turnering, hvor FCK ender i 3. div. ti runder inde i første turnering, pga en spiller ikke gider spille mere. Hold kommer til at flyve op og ned, og snart finder du samme kaos, som regerer i det managerspil der hedder Manager4real, som også i sin tid kæmpede med de problemer.

Jeg mener en autentisk struktureret turnering ,
bør have et regelsæt,der ligger så tæt på virkeligheden ,
som det nu kan lade sig gøre

Hvilket iforhold til konkurs betyder ,at man først blir degraderet ved sæsonens slutning,og i dette tilfælde efter en T.

Præsis som vi forsøger at gøre det nu.

Mht til din ide om kun 2 divisioner ,vil jeg ikke fornedre mig ved at betegne din ide som eskrement,men jeg er dybt imod
fordi:

Alt for mange kampe , Alt for lange T og det ser simpelthen for småt ud, set uderfra.(smørumnedre`s skoleturnering)

Jeg frygter at 2 store div. Med mange kampe, vil øge frafaldet drastisk
AndersOlsen Posted - 01 Nov 2005 : 11:15:48
Nu tænkte I nok alle sammen, at det var da utroligt vi intet har hørt fra undertegnede i denne debat. Og bare rolig, I slipper heller ikke.

Med hensyn til de forslag der går på, at få DMT med på diverse gamingsites, så kan jeg som skribent for et af dem, afsløre at det ikke har den helt store relevans at skrive om hvad vi laver i DMT. Folk er godt klar over der findes specielle turneringer for specielle spil, og er man interesseret i dette, finder man også selv frem til det. Det er meget svært at blive en bestandig del af et gamersite, som igen og igen vil ofre nyhedsplads på at skrive om DMT.

Og til det forslag Bror fremsætter med en helt anden divistionsstruktur, det er noget værre lort, som slet ikke ville fungere i praksis, og jeg kan absolut godt love dig for, at der ikke er nogen medier der gider bruge spalteplads på en turnering, hvor FCK ender i 3. div. ti runder inde i første turnering, pga en spiller ikke gider spille mere. Hold kommer til at flyve op og ned, og snart finder du samme kaos, som regerer i det managerspil der hedder Manager4real, som også i sin tid kæmpede med de problemer.

Så jeg mener der skal søges andre græsgange, og så skal man vurdere hvad man ønsker DMT skal være. Mens nogle ønsker en kæmpe turnering med 200 medlemmer, er der andre der ønsker at dette skal være en mindre turnering, hvor man har et "personligt" forhold til dem man spiller sammen med.

Vedr. ideen med landsholdet mener jeg stadig man har gjort det rigtige, selvom Jonas gerne klapper sig selv på ryggen omkring sin håndtering af det. Og at man stadig føler sig bitter, kan kun vise sig som et problem, man nok skal gøre op med, for senere i livet skal du nok opleve, at det ikke nytter noget. Det er fint nok med et landshold, som spiller alt muligt andet, efter andre regler, med anden spillefil osv osv. Men jeg mener stadig ikke, at DMT skal underlægge sig landsholdets ønsker/krav.

Jeg er af den holdning, at ja flere medlemmer er ønskeligt, så vi kommer op på min 3 divisioner med aktive spillere.

Derudover kunne jeg godt ønske mig lidt nytænktning fra den kommende ledelse. At man evt. nu hvor medlemstallet er lidt lavt, tænkte hurtigt, og lavede strukturen om, så man kørte med kun to divisioner, for at skabe kortere afstand til toppen, og på den måde lokke nye spillere ind.

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.220.7.116