Author |
Topic |
Ledelsen
Bold-bestyrelsen
107 Posts |
Posted - 24 Oct 2005 : 21:47:27
|
Så er der valg til DMTs ledelse, følgende kandidater er opstillet:
Jesper / Barcelona Bror / FCK Anders / BIF Claus / Inter Vidar / Sampdoria
Der skal vælges 3 kandidater, og der kan derfor afgives 3 stemmer - dog max een pr kandidat. Der kan stemmes blankt.
Hver af kandidaterne kan skrive en valgtale i denne tråd. Der kan stilles spørgsmål til kandidaterne her også.
Afstemning følger når valgkampen er slut.
Stemmeberettigede er alle divisionsspillere i DMT. (Buffere, der er inviteret til T1 06 kan dermed også stemme!)
|
DMT-Fifaforever ledelsen: Anders Nørgaard, Claus G. Rasmussen & Jesper Gjerstrup |
|
BIF
Bold-bestyrelsen
336 Posts |
Posted - 25 Oct 2005 : 00:50:34
|
Stem på mig.. for jeg gør jeres deltagelse i DMT, SÅ meget nemmere!
Eller... min kodning gør |
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 25 Oct 2005 : 14:08:30
|
Stem på mig for jeg er flink til at svine andre til.
Man trenger ik og være leder for at man kan kodning. |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 25 Oct 2005 : 14:50:12
|
For 2 år siden overtog jeg sammen med Claus og Morten ledelsen af DMT. Det har været 2 sjove år med masser af arbejde. Senere kom Anders til istedet for Morten.
Jeg ville ønske at DMT kunne blive endnu bedre. Jeg har en masse idéer til udvikling af DMT, som jeg håber at kunne realisere, hvis jeg bliver valgt endnu en gang.
Eksempelvis kunne jeg primært tænke mig, at DMTs nyhedssystem, kampreferater, brug af optagede DMT kampe og opdatering bliver bedre.
Jeg tror på, at udviklingen af DMT ligger i, at communitiet er dynamisk og hele tiden tilbyder medlemmerne aktuelle nyheder, referater fra kampe, interviews og udfordringer.
Det er det jeg primært vil arbejde for hvis I stemmer på mig.
På længere sigt håber jeg, at DMT kan udvikle sig til at blive en fast del af et bredere dansk gamernetværk. Således at de bredere communities også fatter interesse for FIFA-gaming. Vi så eksempler på det ved WCG kvalifikationen, der skabte stor interesse via artikler på xplayn.dk.
Jeg er dog også realistisk, og to år i ledelsen har lært mig, at det ikke er muligt at løse alle opgaver selv. DMT lever i hæj grad af den indsats som medlemmerne gør for at opdatere turneringer, statistikker og resultater. Denne del skal forbedres, for at kunne sikre den aktualitet og hurtige opdatering, jeg mener er vigtig for DMTs sider.
Derfor stem på moi, og jeg fortsætter linien med hårdt arbejde og med at stå til rådighed så meget som jeg kan for stor og lille. Derudover vil endnu en periode med mig, give et fokus på forbedring af opdateringer, af nyheder og af stabiliteten i det danske fifa-community. |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 25 Oct 2005 : 18:50:18
|
har fjernet niclas´ "stemmer", da dette topic ikke er beregnet til det formål... |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 29 Oct 2005 : 16:34:08
|
hop |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 30 Oct 2005 : 14:20:40
|
Hej Bror
Hvordan har du tænkt dig at lave et system med "lavere divisioner" ... folk vil vel aldrig spille deres kampe dér heller? ... så bliver det bare til en inaktiv division uden afviklede kampe?
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 30 Oct 2005 : 17:27:11
|
Jeg har siddet i DMT's ledelse i et par år og dermed en del T'er, og jeg er klar til at arbejde frivilligt for DMT endnu en omgang.
Med mine tvivlsomme Fifa-evner på græsset, er jeg en god repræsentant for bredden i DMT. Selvom fodbold online handler om at vinde, så skal det stadig være sjovt og motiverende for spillere, der ikke opfatter sig selv som elite-spillere.
Den foreslåede UEFA-lignende turnering er derfor et velkomment forslag (tak Henrik!) og jeg vil arbejde for at den bliver en realitet fremover.
Det er ligeledes vigtigt at nye medlemmer føler sig velkomne, og at de hurtigt får mulighed for at spille nogle betydende kampe. Derfor har den nuværende ledelse indført først DMT Open, dernæst DMT Ladder, og vi vil naturligvis fortsætte udviklingen af denne under-turnering. Jeg vil altid gerne hjælpe en ny buffer med at komme igang med spillet og komme godt ind i DMT community'et.
Jeg har de seneste mange sæsoner stået for den tekniske udvikling af selve spillefilen (via MS Acces), samt vores spillefils-installer, der jo har gjort det nemmere for den enkelte DMT'er at installere filerne og skifte mellem EA og DMT filer.
Det er min helt klare holdning, at DMT's aktivt spillende medlemmer er de bedste medlemmer, og det skal være så let som muligt for de aktive, at få afviklet deres kampe. Jeg ser ingen grund til at holde på medlemmer, som ikke er så vilde med FIFA, at de kan få spillet deres kampe. Vi vil fremover forsøge at forbedre mail-formularen til kamptidspunkt-aftaler, så vi på den måde støtter de aktive DMT'ere.
Jeg har i mine 2 år i DMT ledelsen gjort mange forsøg på at få omtalt DMT i pressen (aviser, spil-blade osv), og selvom det altid føles som at løbe panden mod en mur, så prøver jeg altid igen en tid efter.
Tilbage er der kun at sige:
Sæt DIT kryds ved liste C aka Claus G / Inter!
. |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 30 Oct 2005 : 19:20:50
|
quote: Originally posted by birthek
Hej Bror
Hvordan har du tænkt dig at lave et system med "lavere divisioner" ... folk vil vel aldrig spille deres kampe dér heller? ... så bliver det bare til en inaktiv division uden afviklede kampe?
systemet kunne fks se sådan ud;
Action: 1.at oprette samtlige serier divs og ligaen med alle hold fra DBU 2. besætte dmt`r på sine respektive pladser 3.holdvalg og modds 4.Start T
Funktion: Kontakt modstander mail skal sendes af hjemmehold og besvares af udehold.Svarer udeholdet ikke inden X tid,dømmes kampen 5-0 til hjemmeholdets fordel. Denne funktion skal automatiseres således at;
1.Er der ikke registreret noget svar fra udehold og er der intet resultat at finde på deadline,og omvendt. Registreres sejren og indskrives automatisk i stillingen.
2.Er der ingen kontakt mails eller resultat registreret,fra hverken hjemme eller ude.Indskrives 0-0 i stillingen ved deadline.
Regel; Ved mere end 25% dømte kampe,går man konkurs,og ryger i danmarks serien.Dog mindst 3 rækker under ,den aktuelle række man befandt sig i,ved konkurs.
Eksempel; En suppespiller går konkurs og ryger i danmarkserien-kvalrækken.Han vinder kvallen og spiller allerede i 3div efter 1 T.Går han konkurs i kvallen eller 3div,ryger han yderligere 3rækker ned, og nu vil han så skulle bruge 3 til 4 T`r ,for at komme op i 3div igen.
Spørgsmål: Hvordan kommer man op fra en række kun med trænerløse hold? svar: et trænerløst hold kan ikke kontakte en modstander.
spørgsmål: Jamen hvad så med op og ned rykning? svar: Godt spørgsmål.Det er klart,at vi må ha en regel om,at trænerløse hold ikke kan rykke op
etc
etc
|
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 30 Oct 2005 : 20:57:49
|
Personligt må jeg sige at jeg ikke er tilhænger af en model som den beskrevet ovenfor ... Her er de primære årsager;
1) ca. 50-75% af de spillere der tilmelder sig DMT, kommer aldrig videre end deres tilmelding og bliver slettet fra ladderen igen med nulkampe efter en periode på 2-3 måneder. Derfor vil dit forslag medføre voldsom inaktivitet i lavere disivioner.
2) vores nuværende system med en periode, hvor man som ny spiller er tvunget til at bevise sit værd, er en af grundene til at DMT stadig eksisterer. Det sier de værste inaktive spillere fra, og resten kan deltage i en rimelig velfungerende turnering uden alt for mange sløverter.
3) derudover er der alt for lidt fleksibilitet i forslaget. adskillige medlemmer vil i perioder ligge med alt for mange dømte kampe inden de indhenter deres efterslæb. At degradere dem for tidligt via et automatisk system ødelægger de øvre divisioner
alt i alt vil jeg, hvis jeg fortsat skal være leder i dmt arbejde imod denne idé. jeg synes den er i bedste fald dårlig og i værste fald en ting der kan føre til at DMT bukker under... |
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 30 Oct 2005 : 21:35:35
|
Skinkepostej ..... passer glimerende til gulerødder og sildesalat, udtaler pressenchefen for Ålborg stifttidende !
Er det mere relevant end de foregående indlæg ... næppe, udtaler Peter Møller på Tipsbladet.dk.
Læser man topic'et ordenligt igennem, så kan man se, at de opstillede kan skrive en valgtale, og folk så kan stille spørgsmål til de opstillede, men hvor står der lige at de opstillede skal stille spørgsmål til hinanden og forpeste debaten..... nada ... ingen steder... sååååå plz.... klap kaje, skrive jeres klamme tale, og lad så os andre bedømme hvem som er værdige, jo flere reply's i poster herinde, jo mindre værdige er i |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 30 Oct 2005 : 21:37:01
|
damn jeg er uværdig ... derudover ... debat er en god ting ... derfor replies |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 30 Oct 2005 : 22:43:27
|
quote: Originally posted by birthek
Personligt må jeg sige at jeg ikke er tilhænger af en model som den beskrevet ovenfor ... Her er de primære årsager;
1) ca. 50-75% af de spillere der tilmelder sig DMT, kommer aldrig videre end deres tilmelding og bliver slettet fra ladderen igen med nulkampe efter en periode på 2-3 måneder. Derfor vil dit forslag medføre voldsom inaktivitet i lavere disivioner.
2) vores nuværende system med en periode, hvor man som ny spiller er tvunget til at bevise sit værd, er en af grundene til at DMT stadig eksisterer. Det sier de værste inaktive spillere fra, og resten kan deltage i en rimelig velfungerende turnering uden alt for mange sløverter.
3) derudover er der alt for lidt fleksibilitet i forslaget. adskillige medlemmer vil i perioder ligge med alt for mange dømte kampe inden de indhenter deres efterslæb. At degradere dem for tidligt via et automatisk system ødelægger de øvre divisioner
alt i alt vil jeg, hvis jeg fortsat skal være leder i dmt arbejde imod denne idé. jeg synes den er i bedste fald dårlig og i værste fald en ting der kan føre til at DMT bukker under...
Jesper dog,hvad er det for nogle konsekvenser du postulere her?
1. de 50-70% du snakker om,ville kunne starte med det samme , og der vil gå mange T`r inden de kommer op i de garvedes rækker ved et sådan system.De ville også ha en reel T at spille+fuld deltagelse ,kan det være mere motiverende?
2 se mit svar 1
3. Nu anskuer du åbenbart mit forslag som et færdigt udlæg. helt ærligt Jesper; prøv lige at gi det en chanse istedet for at gøre alt for at finde argumenter imod. Prøv nu at sæt dig ind i det , og kom med nogle gode problemstillinger omkring et sådan system.
svar til 3 er , alle nuværende regler i dmt ,pånær udsmidning som konsekvens bør stå ved magt , selvsagt også i et system som dette. mht automatiseringen , skal den kun være 100% i inaktive rækker - jeg burde måske ha indført ; "såfremt ingen mails,resultater eller adminmarks er registreret" |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 30 Oct 2005 : 22:59:53
|
well det er jo en valgkamp så trækker tingene lidt skarpt op
ej jeg tror desværre du overvurderer lysten hos dem der melder sig til ... mange reagerer aldrig på tilmeldingen overhovedet ... og disse inaktive medlemmer tror jeg desværre ikke man kan aktivere ...
jeg vil hellere arbejde for at aktivere dem via et aktivt buffersystem, hvor de spiller på ladderen, i små turneringer der laves for dem i løbet af en sæson og evt. også ved at give dem adgang til den nye "uefa" cup....
de sidste to t´er har vi haft et frafald på 5-6 spillere pr. sæson ... tidligere har det været meget mere ... det ser jeg som et tegn på, at den kurs vi har arbejdet med i ledelsen har været korrekt... folk skal bevise at de vil med i turneringen og generelt skal det undgåes at uddele adgang via badebillet ... |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 30 Oct 2005 : 23:05:34
|
Jeg syntes ikke det virker som om at du har forstået systemet korrekt.
Med konkurs og "DBUstruktur" systemet er der ingen smutveje for newbees. Den nuværende struktur uddeler til sammenligning ,badebilletter i en konstant strøm. |
|
Edited by - BL on 01 Nov 2005 00:19:37 |
|
|
TuRk3y
Kegle-bold dreng
141 Posts |
Posted - 30 Oct 2005 : 23:06:09
|
Hvor mange medlemmer vil det komme til at kræve for bare at have kapacitet til et sådan system? Det lyder for mig som om vi mangler 20-30 spillere? |
Toke Nielsen THE TOTTI Alemannia Aachen 2. Division A |
|
|
Topic |
|