T O P I C R E V I E W |
birthek |
Posted - 25 Oct 2005 : 15:06:45 Som alle jo nok ved er denne fifaturnering bygget på frivillig indsats og ulønnet arbejdskraft. Dette er også en af grundene til, at vi ikke altid er lige hurtige til opdateringer, nyheder osv.
Alt i alt har systemet dog fungeret rimelig tilfredsstillende i T3, hvor især Ole/Lazio's hjælp med ligacuppen og John/Brann's hjælp med opdatering af mom/topscorer/badplayerlister har været en stor hjælp - tak for det.
Vi søger dog nye/flere frivillige da for meget har ligget på vores skuldre i denne T - med manglende udvikling af siden, og halvsløv opdatering til følge.
Opgaverne er forskellige, og vil blive fordelt efter vores vurdering af de frivilliges kvalifikationer, og selvfølgelig hvad folk har lyst til at begive sig i kast med. I T1 skal følgende opgaver løses;
BMT opdatering
MOM/Topscorer/Karantæne opdatering
Kampprogram opdatering inkl. påsætning af karantæner
Administration af systemet for nye deltagere i DMT, herunder gerne løbende kontakt og hjælp til de nye spillere
Ligacup opdatering
Tips opdatering
Forside opdatering / journalistiske opgaver - interviews, nyheder fra fifascenen osv.
Evt. Kingdom Cup
Hvis du har mod på en eller flere af følgende opgaver i den kommende sæson, så meld dig via kontakt til ledelsen her.
(Denne meddelse stod på forsiden for ca. 1 måned siden - såfremt du meldte dig dengang, behøver du ikke skrive igen)
|
8 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
caleb22 |
Posted - 26 Oct 2005 : 00:20:45 det er op til ledelsen, jeg har sendt tilmelding |
daugaard |
Posted - 25 Oct 2005 : 23:51:55 Du skal vel med i T1? |
caleb22 |
Posted - 25 Oct 2005 : 22:58:50 Hejsa allesammen jeg er tilbage og klar igen. jeg har fået lejlighed i sydhavnen og webspeed så er 200 % klar til at hjælpe igen |
daugaard |
Posted - 25 Oct 2005 : 22:45:09 Grafik.... så støver i mig bare op! |
Natteulven |
Posted - 25 Oct 2005 : 20:46:38 meleder mig til endnu en gang at stå for ligacuppen..... you just mail me *G* |
zinky |
Posted - 25 Oct 2005 : 19:42:04 Jeg har "frivilligt" meldt mig til admin af Buffer |
Keyboardcowboy |
Posted - 25 Oct 2005 : 19:13:57 Er der mangel på folk, så er i som altid velkomne til at regne med mig ..... |
BL |
Posted - 25 Oct 2005 : 18:51:43 lol i ringer bare... |