FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Meddelelser fra DMT
 En stor tak til en af lederne, for at jeg nu ...

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
zinky Posted - 11 Sep 2006 : 16:44:41
... melder mig ud af DMT.

Han, som jeg ikke ønsker skal hænges ud på forum, nægter at se beviser for at en af mine modstandere quittede en divisionskamp og da det ikke er første gang at jeg modsiges af ledelsen, har jeg nu valgt at melde mig ud.

Beviserne kan ses her:

Fra kampen:

Fra kamp arrangeret for at bevise min uskyld:

Tak for en masse god tid her.
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
birthek Posted - 14 Sep 2006 : 23:26:53
quote:
Originally posted by zinky

quote:
Originally posted by birthek

quote:

Hvis endelig jeg ikke skulle have rettigheder til at spille i clan DMT, ville den ikke længere eksiterer, da jeg er den ubetingede leder af clanen, som er en fusion af min gamle clan "Fifa on Fire" og det gamle "mYm.fifa". Dog mangles der nogle enkelte medlemmer fra mYm.

forkert ... du er ikke den ubetingede leder af klanen ... det ville kræve en noget mere overbevisende indsats end den du har leveret ...

så nej ... dmt klanen kunne sagtens leve uden dig, men det ville være uretfærdigt når den bygger på noget som du har startet op ...

Sorry for en forkert formulering.

np ... vi skal også snart have en klankamp (bare for at skifte emne )
birthek Posted - 14 Sep 2006 : 23:26:52
quote:

quote:

quote:

Hvis endelig jeg ikke skulle have rettigheder til at spille i clan DMT, ville den ikke længere eksiterer, da jeg er den ubetingede leder af clanen, som er en fusion af min gamle clan "Fifa on Fire" og det gamle "mYm.fifa". Dog mangles der nogle enkelte medlemmer fra mYm.

forkert ... du er ikke den ubetingede leder af klanen ... det ville kræve en noget mere overbevisende indsats end den du har leveret ...

så nej ... dmt klanen kunne sagtens leve uden dig, men det ville være uretfærdigt når den bygger på noget som du har startet op ...

np ... vi skal også snart have en klankamp (bare for at skifte emne )
zinky Posted - 14 Sep 2006 : 23:10:38
quote:

quote:

birthek Posted - 14 Sep 2006 : 23:10:16
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

I behandler den dreng som om han havde gjordt en kriminell handling.

... der er konsekvenser af enhver handling, men synes også det er urimeligt overfor John at snakke om, at han skal smides ud af klandelen af DMT, når han nu har været primusmotor omkring opstart, og derefter har kørt ca. halvdelen af showet ...
Vidar Rekdal Posted - 14 Sep 2006 : 22:44:54
I behandler den dreng som om han havde gjordt en kriminell handling.
Vidar Rekdal Posted - 14 Sep 2006 : 22:43:45
Så vil jeg melde mig ud af klanen med øjeblikkelig virkning.
birthek Posted - 14 Sep 2006 : 22:37:52
quote:

zinky Posted - 14 Sep 2006 : 22:25:18
AaB-ern Posted - 14 Sep 2006 : 16:19:51
Syns da john har ret til at spille i Clan DMT? Den har da ikke andet end Navnet at gøre med DMT ligaerne?
Chrallle Posted - 14 Sep 2006 : 13:23:54
quote:

stadig håber du bliver, det er ikke muligt. karantæne er trådt i kraft.

Hvorfor har jeg ikke rettigheder til at spille/lede den clan, som jeg selv startede for 1 år siden

Syntes jeg bare ikke. Enten spiller du fifa, eller også gør du ikke. Men så farvel da, det er virkelig tumbet af dig John.
zinky Posted - 13 Sep 2006 : 22:22:12
stadig håber du bliver, det er ikke muligt. karantæne er trådt i kraft.

Hvorfor har jeg ikke rettigheder til at spille/lede den clan, som jeg selv startede for 1 år siden
Chrallle Posted - 13 Sep 2006 : 22:18:56
John hør her. Nu holder du fri resten af ugen fra DMT, den uge, sætter du dig ned hver dag og tænker over hvorfor, hvad der kan ske ved det(både for dig selv og for andre) og om du vil fortryde at du stopper herinde.
Vil som mange af de andre sige " Du kan ikke være en del af Klan DMT og så ikke en del af DMT - fifa-online.
Enten eller John.

Jeg havde virkelig et godt indtryk af dig medhensyn til at du fik spillet dine kampe var en fair play spiller, hjalp til herinde osv., men ALT forsvandt da du sagde "Jeg quitter" og så af så latterlig en grund, det er sku næsten til at græde over, af grin altså, over at nogle kan være så syge at quitte over sådan en lille bitte ting.

DU ER LATTERLIG! (Hvis du vel og mærket quitter)
Håber du bliver! FORZA JOHN
birthek Posted - 13 Sep 2006 : 22:01:43
quote:

Radioen bliver, mine skøre kommentarer bliver, mit gode humør bliver, mine kampe i DMT forsvinder.

radioen bliver ikke officielt i dmt regi ... karantæne er karantæne ... og din udmelding er så irriterende for dine medspillere at din karantæne også gælder her ...
zinky Posted - 13 Sep 2006 : 21:50:56
Radioen bliver, mine skøre kommentarer bliver, mit gode humør bliver, mine kampe i DMT forsvinder.
daugaard Posted - 13 Sep 2006 : 21:47:01
FEDT... Du bliver........ RADIO DMT STYRE!!!

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.216.92.5