Author |
Topic |
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 11 Sep 2006 : 16:44:41
|
... melder mig ud af DMT.
Han, som jeg ikke ønsker skal hænges ud på forum, nægter at se beviser for at en af mine modstandere quittede en divisionskamp og da det ikke er første gang at jeg modsiges af ledelsen, har jeg nu valgt at melde mig ud.
Beviserne kan ses her:
Fra kampen:
Fra kamp arrangeret for at bevise min uskyld:
Tak for en masse god tid her.
|
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 11 Sep 2006 : 16:57:40
|
quote: Originally posted by AaBManden
er det bare mig eller er det mærkeligt at melde sig ud, pga. KUN EN KAMP.
Som der står i øverste post, er det ikke første gang |
|
|
|
Morfar
Fast mand på førsteholdet
286 Posts |
Posted - 11 Sep 2006 : 17:06:07
|
så sig dog hvem det er john! så vi kan se om der er andre som har lavet det nummer..! |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 11 Sep 2006 : 17:08:06
|
hvis der er nogen der skulle være i tvivl, så er det mig, der refereres til ...
jeg vil nu opfordre dig til at tænke tingene igennem en ekstra gang...
og forklare hvorfor vi har besluttet, at kampen skal spilles færdig ...
for det første er reglerne bevidst lavet sådan, at der i disse situationer skal tolkes på hvad der skal ske - derfor der står "Kan" ved reglerne om afbrudte kampe...
for det andet er denne sag meget mærkelig set udefra, fordi det ikke på nogen måde ligner et bevidst quit - selvom skærmen siger noget andet ... - hvorfor quitte en kamp der står 2-2 når man ved, at man kommer til at spille den færdig bagefter præcis som den var da man quittede? - hvorfor quitte ved at gå i menu ... ind og lave om på en skadet spiller (udskiftng), hoppe tilbage i hovedmenuen, og derfra trykke quit?
alt i alt ligger det i antagelsen om, hvorvidt quittet var bevidst for at afbryde kampen, eller om det var et mærkværdigt disconnect - der ifølge skærmteksten ser meget bizart ud ... men hey EA...
Derudover undrer det mig personligt at I ikke bare spiller kampen færdig ... der mangler 10 mins, og den står uafgjort ... og vi er med i den her turnering for at spille FIFA...
efter de overvejelser har vi valgt at i skal spille færdig, at du synes det er en grov og uretfærdig afgørelse, der medfører at du vil stoppe i dmt må stå for din egen regning ... jeg vil opfordre dig til at genoverveje det ... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 11 Sep 2006 : 17:13:20
|
John du kan ik quitte nu når du har Juventus og den gode start på T.
Og ik mindst det coole banner |
|
|
|
JBN
Fast mand på førsteholdet
427 Posts |
Posted - 11 Sep 2006 : 18:03:12
|
Op på Hesten igen John, det er en ommer, dømte kampe sutter, så spil nu bare de sidste 10 min. der er ikke meget ære i at få en dømt sejr.
og 100% enig med Vidar du kan ikke quitte med det seje Banner |
|
|
|
Murphie75
Stribemaskinefører
237 Posts |
Posted - 11 Sep 2006 : 18:21:21
|
Du får klask hvis du stopper - med trommestikker! |
|
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 11 Sep 2006 : 19:29:33
|
quote: Originally posted by JBN
Op på Hesten igen John, det er en ommer, dømte kampe sutter, så spil nu bare de sidste 10 min. der er ikke meget ære i at få en dømt sejr.
og 100% enig med Vidar du kan ikke quitte med det seje Banner
Det er ikke bare en dømt kamp Jan, det er en 100% quit af turneringen. |
|
|
|
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 11 Sep 2006 : 21:22:05
|
Brok, brok og brok.. Spil fifa i stedet. Du mister modet for let John, det er ikke godt. Som Jan skriver op på hesten igen.. For dumt at skride, det vil du fortryde... Der er ikke noget komplot som er i mod dig, selvom du får det til at lyde sådan. |
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
|
NordenDK
Kegle-bold dreng
141 Posts |
Posted - 12 Sep 2006 : 12:26:17
|
Det jo for vildt! at stoppe pga det!! men hvad fanden... hvis man ikk gider mere, så gider man vel ikk mere!!
KAN JEG OVERTAGE JUVE SÅ???
For med den rigtige manager...... kan man faktisk vinde DM med Juventus.... ;)
http://www.bolddk.com/nyt/index.php?vis=55430
Men håber du finder ud af, hvad du vil.... |
NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! --- JANTELOVEN LEVER!!! |
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 12 Sep 2006 : 18:39:42
|
Du kan ikke overtage JUVE før i næste T Dennis.
Samtidig er sagen blevet behandlet af udvalg, og min udtalelse her på forum står ved magt. |
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 12 Sep 2006 : 18:47:01
|
Det lyder som om du bare manglede en undskyldning for at stoppe John ......
Og så du pænt uden om Jesper's spørgsmål, der som Jesper siger en logisk forklaring på hvorfor man skulle quite kampen der....
Lyder mere som om at manden har scrollet op i menu'en for at starte kampen men er røget 1 gang for langt og derfor har quitet, er sket for den store JJ aswell ..... så'n er det at være ivrig |
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 12 Sep 2006 : 18:48:01
|
quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Og så hopper du pænt uden om Jesper's spørgsmål, der er som Jesper siger ingen logisk forklaring på hvorfor man skulle quite kampen der....
Lyder mere som om at manden har scrollet op i menu'en for at starte kampen men er røget 1 gang for langt og derfor har quitet, er sket for den store JJ aswell ..... så'n er det at være ivrig
|
|
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 12 Sep 2006 : 18:49:42
|
quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Og så du pænt uden om Jesper's spørgsmål, der som Jesper siger en logisk forklaring på hvorfor man skulle quite kampen der....
Lyder mere som om at manden har scrollet op i menu'en for at starte kampen men er røget 1 gang for langt og derfor har quitet, er sket for den store JJ aswell ..... så'n er det at være ivrig
Manglede ingen undskyldning.
Scrolle op, findes ikke, da man forsætter kamp ved at trykker ESC (som keyboard spiller) |
|
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 12 Sep 2006 : 21:24:36
|
Det betyder jo ikke, at det er det, han har gjort... |
|
|
|
Chrallle
Stribemaskinefører
241 Posts |
Posted - 12 Sep 2006 : 22:35:50
|
John nu må du styrre dig. At pive over det her. Det er bare et spil, som vi alle sammen elsker rigtig højt. Kom nu op på hesten igen som Jan siger, og få spillet lidt fifa.
Og desuden er vi så godt igang med T3, så så går du imod alle dine principer med at man ikke stopper inde midt i en T. Det vil være surt hva´, at det sidste man laver herinde er at gøre noget man altid har hadet når andre gjorde. Det er MEGA fejt. Hvis du skrider er du en kujon, så bliv nu og spil lidt med os andre.
VI VIL BEHOLDE JOHN, VI VIL BEHOLDE JOHN, VI VIL BEHOLDE JOHN, VI VIL BEHOLDE JOHN........ |
|
|
|
Topic |
|