FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Mål.

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
vanderdy Posted - 27 May 2004 : 23:15:43
Hep Hey..

Kunne det være en mulighed at lave statistik over mål?? Altså hvordan der bliver scoret i hver enkelt kamp, Det kunne måske hjælpe til næste spillefil..

15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
IstvaN Posted - 28 May 2004 : 22:43:51
Ved klumpspil/tilfældigheder menes der vel hvis nu forsvarsspilleren laver en fejlaflevering direkte til en angriber eller hvis der er kamp om bolden i straffesparkfeltet og den lige akkurat bliver skovlet over stregen. Som de kyndige fodboldeksperter vi er bør vi nok kunne finde ud af hvad der er hvad

Langskud? ja hmm... Altså hvis det er liiige uden for feltet er det så et langskud? svært at sættet et antal meter på så hvor går grænsen kunne jeg oxo godt tænke mig at vide
Keyboardcowboy Posted - 28 May 2004 : 21:32:34

Hvis jeg bevist spiller på klumspil, er det så organiseret klumspil, eller bare Nice play, skal vi ikke have et katagori der hedder Nice play

Hvis jeg bevist spiller på en tilfældighed, er det så tilfældigt ... ?

Et skud uden for feltet er det langskud ..... ?

Peter Madsen er uforudsigelig, siger de fleste eksperter, han dribler, tager en dribling mere og en til, og det er uforudsigeligt..... hhmmmm hvis han gør det hver gang så er det jo forudsigeligt...... også derfor han ikke scorede særlig meget i sin sidste BIF sæson...... hvad vil det egenligt sige at være uforudsigelig..... eller tilfældigt.
Når jeg spiller Fifa, så er der sku ikke nogen tilfældige ting..... andet end når modstanderen scorer, så er det pissetilfældigt, for jeg er jo herre sej, og hvis man score mod mig, så må det være pga. en tilfældighed......

Johnson Posted - 28 May 2004 : 20:49:28
Tak for støtten Istvan!!
IstvaN Posted - 28 May 2004 : 19:18:03
Som Ulrik rigtigt siger bør klumpspil/tilfældigheder også figurere på listen... Dem bliver der også scoret mange mål på.
Dalle La Coruna Posted - 28 May 2004 : 17:00:38
quote:
Originally posted by birthek

ja man kunne evt. køre det under en sommerturnering som jeg var inde på ... idéen er glimrende synes jeg ...

og man kan evt. kategorisere udfra eksempelvis

hjørne
frispark
indlæg fra bag kanten af straffesparksfeltet
langskud
mål efter lang bold (Carew-målet)
andre

andre bud?

Jamen så vil der bare stå indlæg ude hjørnefeltet hver gang Real og Ajax spiller . ej kom jeg jer i forkøbet Studal og gutterne

Ej jeg syntes også det lyder som en rigtig god ide.. Men jeg er nok også en af de tyber der simpelthen ikk gider skrive alt det ned efter hver kamp, det er sku nok at indsende resultat syntes jeg
birthek Posted - 28 May 2004 : 16:35:06
ja man kunne evt. køre det under en sommerturnering som jeg var inde på ... idéen er glimrende synes jeg ...

og man kan evt. kategorisere udfra eksempelvis

hjørne
frispark
indlæg fra bag kanten af straffesparksfeltet
langskud
mål efter lang bold (Carew-målet)
andre

andre bud?
GoodPeace Posted - 28 May 2004 : 15:53:24
quote:
Originally posted by Strudal

lad være med at tude JONAS så kan du lære spillet at kende, du ved jo alle bugs i spillet så mon ikke du kan finde en bug mere om hvordan man undgår skader.

- det ville have glædet mig at se lidt smileys hist og pist i denne post, samt lidt mere "glimt i øjet" mellem linierne, men nuvel, det er jo også en en fin tradition (NOT) i DMT, at man opfører sig som en tøs og bærer nag til evig tid

kom nu lidt allesammen, lad os komme videre i teksten med et smil på læben

back to topic:

Det kunne nu være meget skægt at lave en sådan statistik - men vi skal selvfølgelig også passe på at vi ikke giver for meget besvær for hjemmebaneholdet, så de skal notere som en i helvede under kampen...

Strudal Posted - 28 May 2004 : 15:09:54
lad være med at tude JONAS så kan du lære spillet at kende, du ved jo alle bugs i spillet så mon ikke du kan finde en bug mere om hvordan man undgår skader.
Johnson Posted - 28 May 2004 : 13:24:02
Hey I har da glemt en ting!!

KLUMPSPILSMÅL!!

Det er da derfor jeg altid taber??
vanderdy Posted - 28 May 2004 : 11:34:41
Det gider du måske, hvis det betyder at spillefilen kan blive bedre! Det er vel i alles interesse. Det behøver jo ikke være så omfattende. Indlæg fra fløj, frispark, hjørne, langskud og gennemspillet. Så kan man måske konstatere hvor det virkelige problem er. Hvis der er et problem!
polle Posted - 28 May 2004 : 10:36:45
lader vist til, at indlægget har skiftet emne.

Men hvem gider og sidde og tælle frispark? Hvem gider at se hvor målet bliver scoret fra i hver enkelt kamp?

caleb22 Posted - 28 May 2004 : 06:30:27
quote:
Originally posted by AndersOlsen

1. Langskud fra kanten af feltet.
2. Mål efter hjørne.

Dette dækker stort set 95% af alle mål scoret i FIFA

du glemte indlæg til angriber i lille felt.
caleb22 Posted - 28 May 2004 : 06:29:07
quote:
Originally posted by Uncle Istvan

Antal frispark mod mig - kontra antal røde kort til modstanderen... av av av... Synes vi skal lave en statistik på det... Utroligt hvad Inter kan slippe afsted med! Ved at dommeren kan sættes yderligere op i strenghed i ini.big'en og vil bevise at det hjælper!!!

nænæ jonas dommeren har dømt, det sker også i virkeligheden, så må du lærer at dække op for det, så kan du bare gøre det samme LOL
GoodPeace Posted - 28 May 2004 : 00:33:52
ja, jeg har faktisk mødt flere piger, som ikke kan finde ud af det der teknik (icq logs og den slags)

muuuahahahahahahaa
IstvaN Posted - 28 May 2004 : 00:31:49
hehe... Hvis jeg kunne finde ud af det der ICQ-log-shit så havde jeg nakket dig forlængst med din fulde tilståelse af at du jo har bestukket dommeren... noget med beskyttelsespenge så vidt jeg husker... (milano siger jeg bare... glæder mig sgu til hvad Sprøjtens udsendte har at sige til Intertrænerens skumle adfærd)

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.227.134.95