Author |
Topic |
vanderdy
Grusbane fejeknægt
34 Posts |
Posted - 27 May 2004 : 23:15:43
|
Hep Hey..
Kunne det være en mulighed at lave statistik over mål?? Altså hvordan der bliver scoret i hver enkelt kamp, Det kunne måske hjælpe til næste spillefil..
|
Søren Juul |
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer
792 Posts |
Posted - 27 May 2004 : 23:26:48
|
1. Langskud fra kanten af feltet. 2. Mål efter hjørne.
Dette dækker stort set 95% af alle mål scoret i FIFA |
Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave" |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 28 May 2004 : 00:01:32
|
hej søren ... idéen er ikke så dårlig ...
vi kan evt. gøre det når vi kører sommerturnering... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 28 May 2004 : 00:07:08
|
Antal frispark mod mig - kontra antal røde kort til modstanderen... av av av... Synes vi skal lave en statistik på det... Utroligt hvad Inter kan slippe afsted med! Ved at dommeren kan sættes yderligere op i strenghed i ini.big'en og vil bevise at det hjælper!!! |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 28 May 2004 : 00:16:23
|
kan han ikke .... det virker ikke ... såvidt vi har konstateret ...
og statistik er ok ... tror ingen er interesseret i at lukke af for muligheden for at score ... kunne bare være rart med et overblik over situationen ...
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 28 May 2004 : 00:29:23
|
er der andre end mig, der har lagt mærke til at Jonas virker som om han faktisk har et lige tal sidst i sit cpr nummer?
TUD-E-FJÆS! TUD-E-FJÆS! TUD-E-FJÆS!
Der skal jo ikke kort op af lommen, hvis der bare tackles på bolden.
[EDIT: (til udeforstående: Jonas og jeg havde snakket om det her efter og før kampen, så det er ment i sjov fra begge sider)]
Dommeren kan justeres i ini.big, men det ændrer efter min og Jespers opfattelse nærmest ingenting. Du skal være velkommen til at lave og teste en alternativ ini.big fil henover sommeren op til T3.
- og Søren, glimrende ide....(og ikke et ord om administration af skidtet )
|
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 28 May 2004 : 00:31:49
|
hehe... Hvis jeg kunne finde ud af det der ICQ-log-shit så havde jeg nakket dig forlængst med din fulde tilståelse af at du jo har bestukket dommeren... noget med beskyttelsespenge så vidt jeg husker... (milano siger jeg bare... glæder mig sgu til hvad Sprøjtens udsendte har at sige til Intertrænerens skumle adfærd) |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 28 May 2004 : 00:33:52
|
ja, jeg har faktisk mødt flere piger, som ikke kan finde ud af det der teknik (icq logs og den slags)
muuuahahahahahahaa |
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 28 May 2004 : 06:29:07
|
quote: Originally posted by Uncle Istvan
Antal frispark mod mig - kontra antal røde kort til modstanderen... av av av... Synes vi skal lave en statistik på det... Utroligt hvad Inter kan slippe afsted med! Ved at dommeren kan sættes yderligere op i strenghed i ini.big'en og vil bevise at det hjælper!!!
nænæ jonas dommeren har dømt, det sker også i virkeligheden, så må du lærer at dække op for det, så kan du bare gøre det samme LOL |
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 28 May 2004 : 06:30:27
|
quote: Originally posted by AndersOlsen
1. Langskud fra kanten af feltet. 2. Mål efter hjørne.
Dette dækker stort set 95% af alle mål scoret i FIFA
du glemte indlæg til angriber i lille felt. |
|
|
|
polle
Kegle-bold dreng
142 Posts |
Posted - 28 May 2004 : 10:36:45
|
lader vist til, at indlægget har skiftet emne.
Men hvem gider og sidde og tælle frispark? Hvem gider at se hvor målet bliver scoret fra i hver enkelt kamp?
|
Anders Poulsen, Ipswich i 1. division. Vinder af 3. division |
|
|
vanderdy
Grusbane fejeknægt
34 Posts |
Posted - 28 May 2004 : 11:34:41
|
Det gider du måske, hvis det betyder at spillefilen kan blive bedre! Det er vel i alles interesse. Det behøver jo ikke være så omfattende. Indlæg fra fløj, frispark, hjørne, langskud og gennemspillet. Så kan man måske konstatere hvor det virkelige problem er. Hvis der er et problem! |
Søren Juul |
|
|
Johnson
Kegle-bold dreng
135 Posts |
Posted - 28 May 2004 : 13:24:02
|
Hey I har da glemt en ting!!
KLUMPSPILSMÅL!!
Det er da derfor jeg altid taber?? |
Ulrik Enevoldsen - Buffer |
|
|
Strudal
Fast mand på førsteholdet
488 Posts |
Posted - 28 May 2004 : 15:09:54
|
lad være med at tude JONAS så kan du lære spillet at kende, du ved jo alle bugs i spillet så mon ikke du kan finde en bug mere om hvordan man undgår skader. |
Thomas Nebel Brøndby IF FORZA BRØNDBY
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 28 May 2004 : 15:53:24
|
quote: Originally posted by Strudal
lad være med at tude JONAS så kan du lære spillet at kende, du ved jo alle bugs i spillet så mon ikke du kan finde en bug mere om hvordan man undgår skader.
- det ville have glædet mig at se lidt smileys hist og pist i denne post, samt lidt mere "glimt i øjet" mellem linierne, men nuvel, det er jo også en en fin tradition (NOT) i DMT, at man opfører sig som en tøs og bærer nag til evig tid
kom nu lidt allesammen, lad os komme videre i teksten med et smil på læben
back to topic:
Det kunne nu være meget skægt at lave en sådan statistik - men vi skal selvfølgelig også passe på at vi ikke giver for meget besvær for hjemmebaneholdet, så de skal notere som en i helvede under kampen...
|
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 28 May 2004 : 16:35:06
|
ja man kunne evt. køre det under en sommerturnering som jeg var inde på ... idéen er glimrende synes jeg ...
og man kan evt. kategorisere udfra eksempelvis
hjørne frispark indlæg fra bag kanten af straffesparksfeltet langskud mål efter lang bold (Carew-målet) andre
andre bud? |
|
|
Topic |
|