FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 T1: Holdvalg

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
birthek Posted - 18 Nov 2004 : 15:06:58
Holdvalg starter for etablerede spillere kl. 20 i aften. Det starter for bufferspillere kl. 20 på søndag.

Retningslinier for valg af holdkontrakt er:
Holdvalg og tegning af kontrakter finder i DMT-regi sted i perioderne mellem DMTs sæsoner.
I denne periode vil man kunne tegne kontrakt med alle de hold, der på et givet tidspunkt er opdateret i DMTs spillefil, og som ikke allerede indehaves af en anden spiller. Se i øvrigt DMTs regler for en mere detaljeret gennemgang af rækkefølge mv. ved holdvalg.

Såfremt man bliver smidt ud af DMT vil ens ret til et givet hold forfalde.

Såfremt man vælger at holde pause fra DMT, vil man, såfremt man ønsker det, have ret til sit hold i yderligere to sæsoner, hvis man vender tilbage som aktiv spiller i DMT. Holdet vil i den mellemliggende periode kunne bruges af andre spillere på en lejekontrakt - jf. afsnittet om lejekontrakter nedenfor.

Der eksisterer tre forskellige typer ejerskab i DMT. Disse er samlet under de tre forskellige typer kontrakter, der er beskrevet nedenfor.

Standardkontrakt: Med denne type kontrakt ejer man sit hold. Man kan kun miste retten til holdet såfremt man bliver smidt ud af DMT, eller hvis man skifter til et andet hold i forbindelse med en holdvalgsperiode.
Standardkontrakt for en sæson: Med denne type kontrakt ejer man sit hold i en sæson. Herefter vil retten til holdet forfalde og man vil efter sæsonen skulle vælge nyt hold i overensstemmelse med de gældende regler for holdvalg i DMT.
Leje kontrakt for en sæson med option for to sæsoner og holdovertagelse: Med denne type kontrakt lejer man sit hold i en sæson af dets indehaver (dette kræver at indehaveren har pausestatus i DMT). Vender indehaveren tilbage efter en sæsons pause vil holdet overgå til indehaveren, hvis han skulle ønske dette. Såfremt indehaveren ikke vender tilbage, vil lejeren blive tilbudt en ny lejekontrakt gældende for endnu en sæson. Ønsker lejeren ikke at fortsætte sit lejemål vil holdet igen blive udbudt i DMTs holdvalg på lejekontrakt efter de gældende regler. Vender indehaveren tilbage efter to sæsoners pause vil holdet overgå til indehaveren, hvis han skulle ønske dette. Såfremt indehaveren ikke vender tilbage til DMT efter to sæsoners pause vil lejeren blive tilbudt holdet på en (permanent) standard kontrakt. Ønsker lejeren ikke at overtage holdet på dette tidspunkt vil holdet være uden ejer, og vil derfor blive udbudt i DMTs holdvalg på en standardkontrakt efter de gældende regler.

Flg. hold er optagede:Ajax, Arsenal, Auxerre, Barcelona, Benfica, Brøndby, Chievo, Everton, FC Nordsjælland, FC Porto, Feyenoord, Frem, Hull, Inter, Juventus, Lazio, Manchester City, Napoli, Newcastle, Norwich City, Paris St Germain, Real Madrid, Roma, Sporting Lissabon, Valencia, VfL Bochum, Wisla Krakow, Wolverhampton

Flg. hold kan kun lejes:Aston Villa, Borussia Dortmund, Southampton, Werder Bremen, AGF, FC Bayern München, Deportivo la Coruna

Flg. hold er på leje. Deres lejer fortsætter med holdet, hvis ikke andet vælges i dette topic:Parma

Flg. hold er op leje. Deres lejer overtager holdet fast på en standardkontrakt, hvis ikke andet vælges i dette topic:AC Milan

Flg. hold vender tilbage til deres ejer efter endt udlejning. Dette medmindre deres ejer vælger andet i dette topic, hvorefter holdene så vil blive tilbudt deres lejer på en fast kontrakt. Som udgangspunkt skal deres nuværende lejere dog finde nyt hold:
Chelsea, Liverpool, Bolton, Manchester U
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
birthek Posted - 28 Nov 2004 : 15:51:47
Thomas overtager Boca

holdvalg er lukket nu!

eneste undtagelse er en enkelt bufferspiller, der endnu ikke har valgt hold - han har indtil kl. 24 til at vælge ellers kommer han ikke med i T1
Thomas bruun Posted - 28 Nov 2004 : 12:12:09
Puhha .. kan slet ikke bestemme mig.. men hvis jeg ser rigtig så r mit gamle hold Boca Juniors Frie.. HVis jeg har set rigtig , vil jeg gerne have dem..

Dette skulle gerne være sidte gang jeg vælger hold...
birthek Posted - 27 Nov 2004 : 19:32:25
verdens næstbedste fifaspiller overtager Mallorca
mak.mallorca Posted - 27 Nov 2004 : 18:16:31
Jeg snupper goe gamle Mallorca......som jeg før har vundet superligaen med og som jeg IGEN vil vinde ALT med....
birthek Posted - 24 Nov 2004 : 19:39:36
Zulu, som også skal huske en signatur, skifter til Lecce
ZuluP Posted - 24 Nov 2004 : 19:13:55
Vil gerne skifte Napoli ud med Lecce
birthek Posted - 24 Nov 2004 : 16:31:11
Patrick tager Unterhacing

Carsten tager Newcastle på lejekontrakt!

Michael tager Real Zaragoza

...til de nye ... husk en signatur med navn i jeres forumprofil - tjek under profile i toppen
MMA~ Posted - 24 Nov 2004 : 16:03:21
Jeg tager "Real Zaragoza" hvis det er OK
peach melba Posted - 24 Nov 2004 : 13:17:25
Jeg napper newcastle.
Hvis ikke holdet er ledigt, kan jeg blot tildeles et tilfældigt hold.
M.v.h.
Carsten Thorsen
Unterhaching Posted - 24 Nov 2004 : 10:17:13
Yes yes.... Ville egentlig gerna ha' Bayern.. Men jeg overlever nok..

Jeg napper sq' Unterhaching :D!
birthek Posted - 22 Nov 2004 : 16:33:23
Newcastle er ledige
Don Corleone Posted - 22 Nov 2004 : 16:22:42
Og så skal klubbens navn ændres til FC Doping
daugaard Posted - 22 Nov 2004 : 16:04:49
Ja sku....
birthek Posted - 22 Nov 2004 : 13:36:28
Arnfinn overtager Tottenham

Bo bliver genansat i Fiorentina sammen med Mette Jacobsen, Bo Hamburger, Claus Michael Møller, Ben Johnson, Marion Jones, Edgar Davids, to græske sprintere og ikke mindst Tyler Hamilton
Arnfinn Jensen Posted - 22 Nov 2004 : 13:32:10
Arnfinn Jensen velger Tottenham Hotspur

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.119.118.151