Author |
Topic |
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 18 Nov 2004 : 15:06:58
|
Holdvalg starter for etablerede spillere kl. 20 i aften. Det starter for bufferspillere kl. 20 på søndag.
Retningslinier for valg af holdkontrakt er: Holdvalg og tegning af kontrakter finder i DMT-regi sted i perioderne mellem DMTs sæsoner. I denne periode vil man kunne tegne kontrakt med alle de hold, der på et givet tidspunkt er opdateret i DMTs spillefil, og som ikke allerede indehaves af en anden spiller. Se i øvrigt DMTs regler for en mere detaljeret gennemgang af rækkefølge mv. ved holdvalg.
Såfremt man bliver smidt ud af DMT vil ens ret til et givet hold forfalde.
Såfremt man vælger at holde pause fra DMT, vil man, såfremt man ønsker det, have ret til sit hold i yderligere to sæsoner, hvis man vender tilbage som aktiv spiller i DMT. Holdet vil i den mellemliggende periode kunne bruges af andre spillere på en lejekontrakt - jf. afsnittet om lejekontrakter nedenfor.
Der eksisterer tre forskellige typer ejerskab i DMT. Disse er samlet under de tre forskellige typer kontrakter, der er beskrevet nedenfor.
Standardkontrakt: Med denne type kontrakt ejer man sit hold. Man kan kun miste retten til holdet såfremt man bliver smidt ud af DMT, eller hvis man skifter til et andet hold i forbindelse med en holdvalgsperiode. Standardkontrakt for en sæson: Med denne type kontrakt ejer man sit hold i en sæson. Herefter vil retten til holdet forfalde og man vil efter sæsonen skulle vælge nyt hold i overensstemmelse med de gældende regler for holdvalg i DMT. Leje kontrakt for en sæson med option for to sæsoner og holdovertagelse: Med denne type kontrakt lejer man sit hold i en sæson af dets indehaver (dette kræver at indehaveren har pausestatus i DMT). Vender indehaveren tilbage efter en sæsons pause vil holdet overgå til indehaveren, hvis han skulle ønske dette. Såfremt indehaveren ikke vender tilbage, vil lejeren blive tilbudt en ny lejekontrakt gældende for endnu en sæson. Ønsker lejeren ikke at fortsætte sit lejemål vil holdet igen blive udbudt i DMTs holdvalg på lejekontrakt efter de gældende regler. Vender indehaveren tilbage efter to sæsoners pause vil holdet overgå til indehaveren, hvis han skulle ønske dette. Såfremt indehaveren ikke vender tilbage til DMT efter to sæsoners pause vil lejeren blive tilbudt holdet på en (permanent) standard kontrakt. Ønsker lejeren ikke at overtage holdet på dette tidspunkt vil holdet være uden ejer, og vil derfor blive udbudt i DMTs holdvalg på en standardkontrakt efter de gældende regler.
Flg. hold er optagede:Ajax, Arsenal, Auxerre, Barcelona, Benfica, Brøndby, Chievo, Everton, FC Nordsjælland, FC Porto, Feyenoord, Frem, Hull, Inter, Juventus, Lazio, Manchester City, Napoli, Newcastle, Norwich City, Paris St Germain, Real Madrid, Roma, Sporting Lissabon, Valencia, VfL Bochum, Wisla Krakow, Wolverhampton
Flg. hold kan kun lejes:Aston Villa, Borussia Dortmund, Southampton, Werder Bremen, AGF, FC Bayern München, Deportivo la Coruna
Flg. hold er på leje. Deres lejer fortsætter med holdet, hvis ikke andet vælges i dette topic:Parma
Flg. hold er op leje. Deres lejer overtager holdet fast på en standardkontrakt, hvis ikke andet vælges i dette topic:AC Milan
Flg. hold vender tilbage til deres ejer efter endt udlejning. Dette medmindre deres ejer vælger andet i dette topic, hvorefter holdene så vil blive tilbudt deres lejer på en fast kontrakt. Som udgangspunkt skal deres nuværende lejere dog finde nyt hold: Chelsea, Liverpool, Bolton, Manchester U
|
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 18 Nov 2004 : 19:59:46
|
der er åbnet! |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 18 Nov 2004 : 20:00:05
|
ok jeg er jo nød til at vælge FC københavn , da Frem jo ikke er med i 05 ;-( |
|
|
|
Lasse
Kegle-bold dreng
79 Posts |
Posted - 18 Nov 2004 : 20:00:13
|
Jeg vil gerne overtage Bayern München på en lejekontrakt. |
|
|
|
Johnson
Kegle-bold dreng
135 Posts |
Posted - 18 Nov 2004 : 20:02:59
|
Jeg napper Wolfsburg! |
Ulrik Enevoldsen - Buffer |
|
|
The Wizard
Klubmester og topscorer
686 Posts |
Posted - 18 Nov 2004 : 20:05:06
|
Jeg tar Milan hvis jeg har forstået det rigtigt :) |
Rennes 1 Division Martin Ø Krisensen icq: 111827195 MSN: 2player@tele2adsl.dk Member since The Year 2000
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 18 Nov 2004 : 20:07:11
|
quote: Originally posted by The Wizard
Jeg tar Milan hvis jeg har forstået det rigtigt :)
du har ikke forstået det rigtigt... Jonas har option på Milan |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 18 Nov 2004 : 20:11:22
|
Bror overtager FCK
Lasse overtager Bayern M. på en lejekontrakt
Ulrik overtager Wolfsburg, dermed er Benfica frie |
|
|
The Wizard
Klubmester og topscorer
686 Posts |
Posted - 18 Nov 2004 : 20:13:25
|
Jammen Jammen dog.......så beholder jeg bare Bolton |
Rennes 1 Division Martin Ø Krisensen icq: 111827195 MSN: 2player@tele2adsl.dk Member since The Year 2000
|
|
|
timm
Stribemaskinefører
160 Posts |
Posted - 18 Nov 2004 : 20:19:38
|
Så tager jeg OB |
DMT - Roma i T2 2004 - Hull city i T3 2004 - Roma i T1 2005 (Udsmidt til T1 2006) |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 18 Nov 2004 : 20:31:23
|
Martin holder fast i Bolton
Anders H. overtager OB, dermed er Hull frie |
|
|
Jac Li
Klubmester og topscorer
948 Posts |
Posted - 18 Nov 2004 : 20:38:13
|
jeg nupper FC SEOUL, må være tid til noget alternativt |
Jacob Linnebjerg - ferierende træner i fiorentina |
Edited by - Jac Li on 18 Nov 2004 20:38:39 |
|
|
cmeilandt
Fast mand på førsteholdet
359 Posts |
Posted - 18 Nov 2004 : 20:54:18
|
Jeg er færdig i AS Roma, Totti ka jo ikke holde på sit mundvand, så kan de heller ikke holde på mig..
Ajax kalder på mig, fordi Dalle stopper i klubben
Så vi laver en byttehandel.. |
|
Edited by - cmeilandt on 18 Nov 2004 20:56:14 |
|
|
timm
Stribemaskinefører
160 Posts |
Posted - 18 Nov 2004 : 21:12:57
|
Så tager jeg AS Roma |
DMT - Roma i T2 2004 - Hull city i T3 2004 - Roma i T1 2005 (Udsmidt til T1 2006) |
|
|
kristian hansen
Grusbane fejeknægt
32 Posts |
Posted - 18 Nov 2004 : 21:17:47
|
kan jeg få fc midtjylland |
kristian hansen |
|
|
Dalle La Coruna