FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - T1: Holdvalg
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 T1: Holdvalg
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/4

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 18 Nov 2004 :  15:06:58  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Holdvalg starter for etablerede spillere kl. 20 i aften. Det starter for bufferspillere kl. 20 på søndag.

Retningslinier for valg af holdkontrakt er:
Holdvalg og tegning af kontrakter finder i DMT-regi sted i perioderne mellem DMTs sæsoner.
I denne periode vil man kunne tegne kontrakt med alle de hold, der på et givet tidspunkt er opdateret i DMTs spillefil, og som ikke allerede indehaves af en anden spiller. Se i øvrigt DMTs regler for en mere detaljeret gennemgang af rækkefølge mv. ved holdvalg.

Såfremt man bliver smidt ud af DMT vil ens ret til et givet hold forfalde.

Såfremt man vælger at holde pause fra DMT, vil man, såfremt man ønsker det, have ret til sit hold i yderligere to sæsoner, hvis man vender tilbage som aktiv spiller i DMT. Holdet vil i den mellemliggende periode kunne bruges af andre spillere på en lejekontrakt - jf. afsnittet om lejekontrakter nedenfor.

Der eksisterer tre forskellige typer ejerskab i DMT. Disse er samlet under de tre forskellige typer kontrakter, der er beskrevet nedenfor.

Standardkontrakt: Med denne type kontrakt ejer man sit hold. Man kan kun miste retten til holdet såfremt man bliver smidt ud af DMT, eller hvis man skifter til et andet hold i forbindelse med en holdvalgsperiode.
Standardkontrakt for en sæson: Med denne type kontrakt ejer man sit hold i en sæson. Herefter vil retten til holdet forfalde og man vil efter sæsonen skulle vælge nyt hold i overensstemmelse med de gældende regler for holdvalg i DMT.
Leje kontrakt for en sæson med option for to sæsoner og holdovertagelse: Med denne type kontrakt lejer man sit hold i en sæson af dets indehaver (dette kræver at indehaveren har pausestatus i DMT). Vender indehaveren tilbage efter en sæsons pause vil holdet overgå til indehaveren, hvis han skulle ønske dette. Såfremt indehaveren ikke vender tilbage, vil lejeren blive tilbudt en ny lejekontrakt gældende for endnu en sæson. Ønsker lejeren ikke at fortsætte sit lejemål vil holdet igen blive udbudt i DMTs holdvalg på lejekontrakt efter de gældende regler. Vender indehaveren tilbage efter to sæsoners pause vil holdet overgå til indehaveren, hvis han skulle ønske dette. Såfremt indehaveren ikke vender tilbage til DMT efter to sæsoners pause vil lejeren blive tilbudt holdet på en (permanent) standard kontrakt. Ønsker lejeren ikke at overtage holdet på dette tidspunkt vil holdet være uden ejer, og vil derfor blive udbudt i DMTs holdvalg på en standardkontrakt efter de gældende regler.

Flg. hold er optagede:Ajax, Arsenal, Auxerre, Barcelona, Benfica, Brøndby, Chievo, Everton, FC Nordsjælland, FC Porto, Feyenoord, Frem, Hull, Inter, Juventus, Lazio, Manchester City, Napoli, Newcastle, Norwich City, Paris St Germain, Real Madrid, Roma, Sporting Lissabon, Valencia, VfL Bochum, Wisla Krakow, Wolverhampton

Flg. hold kan kun lejes:Aston Villa, Borussia Dortmund, Southampton, Werder Bremen, AGF, FC Bayern München, Deportivo la Coruna

Flg. hold er på leje. Deres lejer fortsætter med holdet, hvis ikke andet vælges i dette topic:Parma

Flg. hold er op leje. Deres lejer overtager holdet fast på en standardkontrakt, hvis ikke andet vælges i dette topic:AC Milan

Flg. hold vender tilbage til deres ejer efter endt udlejning. Dette medmindre deres ejer vælger andet i dette topic, hvorefter holdene så vil blive tilbudt deres lejer på en fast kontrakt. Som udgangspunkt skal deres nuværende lejere dog finde nyt hold:
Chelsea, Liverpool, Bolton, Manchester U

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 18 Nov 2004 :  19:59:46  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
der er åbnet!

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 18 Nov 2004 :  20:00:05  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
ok jeg er jo nød til at vælge FC københavn , da Frem jo ikke er med i 05 ;-(

Go to Top of Page

Lasse
Kegle-bold dreng

79 Posts

Posted - 18 Nov 2004 :  20:00:13  Show Profile  Send Lasse an ICQ Message  Reply with Quote
Jeg vil gerne overtage Bayern München på en lejekontrakt.

Go to Top of Page

Johnson
Kegle-bold dreng

135 Posts

Posted - 18 Nov 2004 :  20:02:59  Show Profile  Send Johnson an ICQ Message  Click to see Johnson's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg napper Wolfsburg!

Ulrik Enevoldsen - Buffer
Go to Top of Page

The Wizard
Klubmester og topscorer

686 Posts

Posted - 18 Nov 2004 :  20:05:06  Show Profile  Send The Wizard an ICQ Message  Click to see The Wizard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg tar Milan hvis jeg har forstået det rigtigt :)

Rennes
1 Division
Martin Ø Krisensen
MSN: 2player@tele2adsl.dk
Member since The Year 2000
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 18 Nov 2004 :  20:07:11  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by The Wizard

Jeg tar Milan hvis jeg har forstået det rigtigt :)

du har ikke forstået det rigtigt... Jonas har option på Milan

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 18 Nov 2004 :  20:11:22  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Bror overtager FCK

Lasse overtager Bayern M. på en lejekontrakt

Ulrik overtager Wolfsburg, dermed er Benfica frie

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

The Wizard
Klubmester og topscorer

686 Posts

Posted - 18 Nov 2004 :  20:13:25  Show Profile  Send The Wizard an ICQ Message  Click to see The Wizard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jammen Jammen dog.......så beholder jeg bare Bolton

Rennes
1 Division
Martin Ø Krisensen
MSN: 2player@tele2adsl.dk
Member since The Year 2000
Go to Top of Page

timm
Stribemaskinefører

160 Posts

Posted - 18 Nov 2004 :  20:19:38  Show Profile  Send timm an ICQ Message  Click to see timm's MSN Messenger address  Reply with Quote
Så tager jeg OB

DMT - Roma i T2 2004
- Hull city i T3 2004
- Roma i T1 2005 (Udsmidt til T1 2006)
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 18 Nov 2004 :  20:31:23  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Martin holder fast i Bolton

Anders H. overtager OB, dermed er Hull frie

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

Jac Li
Klubmester og topscorer

948 Posts

Posted - 18 Nov 2004 :  20:38:13  Show Profile  Reply with Quote
jeg nupper FC SEOUL, må være tid til noget alternativt

Jacob Linnebjerg - ferierende træner i fiorentina

Edited by - Jac Li on 18 Nov 2004 20:38:39
Go to Top of Page

cmeilandt
Fast mand på førsteholdet

359 Posts

Posted - 18 Nov 2004 :  20:54:18  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg er færdig i AS Roma, Totti ka jo ikke holde på sit mundvand, så kan de heller ikke holde på mig..

Ajax kalder på mig, fordi Dalle stopper i klubben

Så vi laver en byttehandel..

Edited by - cmeilandt on 18 Nov 2004 20:56:14
Go to Top of Page

timm
Stribemaskinefører

160 Posts

Posted - 18 Nov 2004 :  21:12:57  Show Profile  Send timm an ICQ Message  Click to see timm's MSN Messenger address  Reply with Quote
Så tager jeg AS Roma

DMT - Roma i T2 2004
- Hull city i T3 2004
- Roma i T1 2005 (Udsmidt til T1 2006)
Go to Top of Page

kristian hansen
Grusbane fejeknægt

32 Posts

Posted - 18 Nov 2004 :  21:17:47  Show Profile  Send kristian hansen an ICQ Message  Reply with Quote
kan jeg få fc midtjylland

kristian hansen
Go to Top of Page

Dalle La Coruna
Stribemaskinefører

196 Posts

Posted - 18 Nov 2004 :  21:30:25  Show Profile  Send Dalle La Coruna an ICQ Message  Reply with Quote
kan jeg få deportivo de la coruna

Go to Top of Page
/4 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.221.240.14