FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Hvor fladt.................

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
The Wizard Posted - 13 Nov 2005 : 19:29:00
Fuck hvor er det fladt at folk aldrig er på...og når de er gider de ikke få afviklede deres kampe... Sygt
6   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Vidar Rekdal Posted - 14 Nov 2005 : 12:19:12
flet næbbet morten.
Morten Posted - 14 Nov 2005 : 07:15:50
Jeps BL.. Det kan jeg godt gå med på!
Jeg er nemlig en af dem der er løbet ind i øretæver (både i ladder og den første div kamp) og ikke kan greje denne lorte version.(2006)

Så jeg vil gerne træne mest muligt hvilket er svært med familie og fuldtidsarbejde. Så den må gerne trækkes mest muligt.

Og selvfølgelig går motivationen sig en tur når det ikke rigtigt vil køre.. Kan sagtens følge dem der smider håndklædet i ringen. Ikke sjovt at blive tørret godt og grundigt...

Jeg er nok den dårligste taber i dette forum.. men jeg synes selv jeg tager det pænt. Hvis det havde været til LAN det gik så ringe, så ville jeg have smadret det hele.. FUCK! Jeg er hidsig på 06.

Chefen ude....

Og mht. dig Vidar.. luk arret reservedansker!
Jeg arbejder for et samlet kongerige igen! Herunder inkluderet Norge, Skåne og dele af Nordtyskland.
Vidar Rekdal Posted - 13 Nov 2005 : 23:40:58
så er der en hel uge til deadline så ro på
BL Posted - 13 Nov 2005 : 22:29:40
quote:
Originally posted by The Wizard

Fuck hvor er det fladt at folk aldrig er på...og når de er gider de ikke få afviklede deres kampe... Sygt

prøv nu at behersk sproget lidt , og vær lidt tålmodig.

Der er dem som ikke er kommet på plads endu,med hardware osv

og der er dem .som tilfældigvis har lidt travlt i denne uge,

så er der dem som er bange for at tabe (som undertegnede fks;-)

så er der dem som allerede har tabt en kamp(som undertegnde fks) og som er bange for at tabe den næste....

herefter har vi så alle dem , som har tabt deres kamp , ikke tør spille den næste , og har fået punkteret alle drømme og ambitioner for indeværende T, disse spillere holder sig som regel helt væk og blir ekskluderet fra DMT(lidt synd,de sku jo nok få det lært,at tabe lol) som oftes allerede efter 2runder.

Så slå koldt vand i blodet , disse meget utilfredse posts ,ser heller ikke særlig godt ud for nyankomne spillere.

der skal klart være plads til meget utilfredse posts , men lige akkurat på dette emne , er det ikke særligt konstruktivt

zinky Posted - 13 Nov 2005 : 19:31:44
quote:
Originally posted by The Wizard

syns jeg har snakket om dette før
birthek Posted - 13 Nov 2005 : 19:31:38
irc my friend ...

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.36.228