FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Hvor fladt.................
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Hvor fladt.................
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

The Wizard
Klubmester og topscorer

686 Posts

Posted - 13 Nov 2005 :  19:29:00  Show Profile  Send The Wizard an ICQ Message  Click to see The Wizard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Fuck hvor er det fladt at folk aldrig er på...og når de er gider de ikke få afviklede deres kampe... Sygt

Rennes
1 Division
Martin Ø Krisensen
MSN: 2player@tele2adsl.dk
Member since The Year 2000

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 13 Nov 2005 :  19:31:38  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
irc my friend ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 13 Nov 2005 :  19:31:44  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by The Wizard

Fuck hvor er det fladt at folk aldrig er på...og når de er gider de ikke få afviklede deres kampe... Sygt

syns jeg har snakket om dette før

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 13 Nov 2005 :  22:29:40  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by The Wizard

prøv nu at behersk sproget lidt , og vær lidt tålmodig.

Der er dem som ikke er kommet på plads endu,med hardware osv

og der er dem .som tilfældigvis har lidt travlt i denne uge,

så er der dem som er bange for at tabe (som undertegnede fks;-)

så er der dem som allerede har tabt en kamp(som undertegnde fks) og som er bange for at tabe den næste....

herefter har vi så alle dem , som har tabt deres kamp , ikke tør spille den næste , og har fået punkteret alle drømme og ambitioner for indeværende T, disse spillere holder sig som regel helt væk og blir ekskluderet fra DMT(lidt synd,de sku jo nok få det lært,at tabe lol) som oftes allerede efter 2runder.

Så slå koldt vand i blodet , disse meget utilfredse posts ,ser heller ikke særlig godt ud for nyankomne spillere.

der skal klart være plads til meget utilfredse posts , men lige akkurat på dette emne , er det ikke særligt konstruktivt

Edited by - BL on 13 Nov 2005 22:38:07
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 13 Nov 2005 :  23:40:58  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
så er der en hel uge til deadline så ro på

Go to Top of Page

Morten
Grusbane fejeknægt

15 Posts

Posted - 14 Nov 2005 :  07:15:50  Show Profile  Click to see Morten's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeps BL.. Det kan jeg godt gå med på!
Jeg er nemlig en af dem der er løbet ind i øretæver (både i ladder og den første div kamp) og ikke kan greje denne lorte version.(2006)

Så jeg vil gerne træne mest muligt hvilket er svært med familie og fuldtidsarbejde. Så den må gerne trækkes mest muligt.

Og selvfølgelig går motivationen sig en tur når det ikke rigtigt vil køre.. Kan sagtens følge dem der smider håndklædet i ringen. Ikke sjovt at blive tørret godt og grundigt...

Jeg er nok den dårligste taber i dette forum.. men jeg synes selv jeg tager det pænt. Hvis det havde været til LAN det gik så ringe, så ville jeg have smadret det hele.. FUCK! Jeg er hidsig på 06.

Chefen ude....

Og mht. dig Vidar.. luk arret reservedansker!
Jeg arbejder for et samlet kongerige igen! Herunder inkluderet Norge, Skåne og dele af Nordtyskland.

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 14 Nov 2005 :  12:19:12  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
flet næbbet morten.

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.138.21