FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Liste over deltager til træf

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
caleb22 Posted - 24 Dec 2005 : 15:20:02
Ja nu syntes jeg vi skal have en liste her hvor folk kun melder til eller fra.
er der spørgsmål eller ligende så brug den anden post.
Så vidt jeg ved er det blevet den 21-22 januar (lørdag-søndag) fra om formiddagen en gang. så skriv lige om i kommer og om i har pc med så retter jeg den til. jeg har hørt hvem der har sagt de kommer men den her liste burde nærmest være en 95 % sikker udmelding.

Kommer med PC.
Spez/Bochum (blærbar)
Stefan/HSV (blærbar og stationær)
Martin S./Tottenham (blærbar)
Jesper/Barca (højst sandsynligt med PC)
Jonas/Sevilla
Jan/Milan
Esben Lauritsen/skodhampton
Yasir/Galatasaray

Kommer uden PC

Måske
Michael/Aston Villa

15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
SpeZ Posted - 15 Jan 2006 : 10:04:17
TRÆF FLYTTES TIL VEJLE I STEDET.... DER ER NOGLE SOM HAR MELDT SIG PÅ HER SOM IKKE HAR MELDT SIG PÅ I VEJLE, KOM FRISK!! GOGOGO.

http://www.fifa-online.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3362
CliFaxZ Posted - 11 Jan 2006 : 23:18:19
quote:
Originally posted by caleb22

Nogen af mine kollegaer har før spurgt om jeg ville med på en herretur.

Herretur? Hvordan skal det forstås?
Stonie Posted - 11 Jan 2006 : 22:20:53
godt arbejde JBN, du kan godt regne med at se mig.
birthek Posted - 11 Jan 2006 : 18:43:20
quote:
Originally posted by JBN

fortvil ikke kære DMT'er har booket lokaler i Vejle så træffet bliver til noget træffet holdes i fælleshuset Enggade nr.9 7100 Vejle
huset er booket så vi kan benytte det fra fredag eftermiddag(når jeg kommer fra job) til søndag middag håber selvfølgelig at se så mange af jer som muligt, vil også gerne se dig Strudal hvis du trænger til at komme lidt væk, kan også hente dem der har behov for det på Vejle banegård.

det er fandme kanon arbejde det der i´ll be there
caleb22 Posted - 11 Jan 2006 : 18:12:03
ja nu må jeg meget tunghovedt detsværre melde fra, tunghovedt fordi det er surt og fordi jeg har spillet højhellig overfor andre.
Men for at gøre en lang historie kort, så havde jeg idag besøg af en kollega og nogen af mine kollegaer har før spurgt om jeg ville med på en herretur hvor jeg skulle svare snart og indtil idag ahr jeg sagt enj, men esben ringer og siger at træffet er aflyst og da ham der står for herreturen var her sagde jeg ja til det og han tog ind i byen og betalte for mig de steder vi skal hen og så logger jeg på og ser jan har skaffet lokalet et par timer senere. så jeg vil tage på herreturen og være klar til næste træf ude i fremtiden. jeg har fortalt jan det og jesper så de ved det. God træf til resten.
zinky Posted - 11 Jan 2006 : 17:23:13
quote:
Originally posted by JBN

fortvil ikke kære DMT'er har booket lokaler i Vejle så træffet bliver til noget træffet holdes i fælleshuset Enggade nr.9 7100 Vejle
huset er booket så vi kan benytte det fra fredag eftermiddag(når jeg kommer fra job) til søndag middag håber selvfølgelig at se så mange af jer som muligt, vil også gerne se dig Strudal hvis du trænger til at komme lidt væk, kan også hente dem der har behov for det på Vejle banegård.

sådan skal det gøres... Desværre kan jeg stadig ikke komme forbi
JBN Posted - 11 Jan 2006 : 16:15:58
Yasir Posted - 11 Jan 2006 : 16:00:53
quote:
Originally posted by Strudal

Hmm jeg har tænkt og tænkt her de sidste dage, over hvad der skal ske, jeg har været i tvivl om vi skulle holde dette træf, pga manglende opbaking, jeg har bestemt mig for at aflyse på nuværende tidspunkt, og ja I bliver nok sure på mig men jeg har 10000 ting at spekulere over for tiden, og det har træf var meningen at det skulle få mig til at glemme alle mine problemer jeg har for tiden, men jeg kan sgu ikke overskue det hele lige nu, vi snakker om at jeg måske skal ud af mit hus og af med min bil, og det vil jeg mene er lidt vigtigere end et træf, men hvad ved jeg?
mit forslag er at vi udsætter træffet til slutningen af februar istedet, så lover jeg til gengæld at det bliver holdt her i fredericia, og så håber jeg lidt på at opbakningen bliver større, jeg håber ikke i alle sammen hader mig men gider lytte og være med på min ide, plz svar og lad mig høre fra jer.

Hvor er det lamt
Jeg fik aflyst mit arbejdsdag pga. træffet, og fik skaffet mig en bil jeg kunne blive køret i uden grund.

Fandme irriterende, især når du skriver det så sent.

nå, det er der ikke noget at gøre ved.
må acceptere sagen,
birthek Posted - 11 Jan 2006 : 14:01:13
well vi har da lidt varsel at løbe på...

personligt er jeg frisk igen i slutningen af februar såfremt det bliver aktuelt ...
Esben Lauritsen Posted - 11 Jan 2006 : 13:17:37
Er der andre der evt. kan afholde det i stedet? - Jeg er meget træt af at have afsat en weekend til det, og så bliver det ikke til noget i stedet. Jeg kan allerede nu sige, at jeg ikke kan i februar!

Må sige det er yderst skuffende, at det bliver aflyst med så kort varsel!
Strudal Posted - 11 Jan 2006 : 13:11:35
Hmm jeg har tænkt og tænkt her de sidste dage, over hvad der skal ske, jeg har været i tvivl om vi skulle holde dette træf, pga manglende opbaking, jeg har bestemt mig for at aflyse på nuværende tidspunkt, og ja I bliver nok sure på mig men jeg har 10000 ting at spekulere over for tiden, og det har træf var meningen at det skulle få mig til at glemme alle mine problemer jeg har for tiden, men jeg kan sgu ikke overskue det hele lige nu, vi snakker om at jeg måske skal ud af mit hus og af med min bil, og det vil jeg mene er lidt vigtigere end et træf, men hvad ved jeg?
mit forslag er at vi udsætter træffet til slutningen af februar istedet, så lover jeg til gengæld at det bliver holdt her i fredericia, og så håber jeg lidt på at opbakningen bliver større, jeg håber ikke i alle sammen hader mig men gider lytte og være med på min ide, plz svar og lad mig høre fra jer.
birthek Posted - 11 Jan 2006 : 00:39:14
Strudal lovede mig en tilbagemelding onsdag...

så jeg går udfra vi får en endelig afklaring dér...

zinky Posted - 08 Jan 2006 : 18:05:20
Det er med stor ærgelse at jeg må melde afbud til dette LAN..
jeg har simpelt hen ikke pengene, og så ska jeg være lidt sammen med familien (syns de)
Sorry
JBN Posted - 05 Jan 2006 : 14:34:39
og unskyld til dig Strudal havde ikke set dit inlæg
JBN Posted - 05 Jan 2006 : 14:30:58
LOL VIDAR (de er skøre de Nordmænd)
vi finder ud af hvem bessemoren er i en kamp en af dagene

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.16.49.213