FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Liste over deltager til træf
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Liste over deltager til træf
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/4

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 24 Dec 2005 :  15:20:02  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja nu syntes jeg vi skal have en liste her hvor folk kun melder til eller fra.
er der spørgsmål eller ligende så brug den anden post.
Så vidt jeg ved er det blevet den 21-22 januar (lørdag-søndag) fra om formiddagen en gang. så skriv lige om i kommer og om i har pc med så retter jeg den til. jeg har hørt hvem der har sagt de kommer men den her liste burde nærmest være en 95 % sikker udmelding.

Kommer med PC.
Spez/Bochum (blærbar)
Stefan/HSV (blærbar og stationær)
Martin S./Tottenham (blærbar)
Jesper/Barca (højst sandsynligt med PC)
Jonas/Sevilla
Jan/Milan
Esben Lauritsen/skodhampton
Yasir/Galatasaray

Kommer uden PC

Måske
Michael/Aston Villa

Edited by - caleb22 on 09 Jan 2006 14:53:43

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 24 Dec 2005 :  15:28:10  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
jeg kommer med bærbar

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 24 Dec 2005 :  15:38:30  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Skal til eksamen mandag den 23. så ved sgu ik

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

Yasir
Fast mand på førsteholdet

256 Posts

Posted - 24 Dec 2005 :  16:44:09  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by IstvaN

Det samme her, så ved det faktisk ikke

Go to Top of Page

OnyX

341 Posts

Posted - 24 Dec 2005 :  17:02:25  Show Profile  Send OnyX an ICQ Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Yasir

quote:
Originally posted by IstvaN

Det samme her, så ved det faktisk ikke

Det er jo bare tud! Holder ikke...

Kommer selv med stationær og bærbar, hvis det blev fredag aften er jeg der, ellers bliver det jo lørdag morgen.

Stefan
HSV forever!

Go to Top of Page

Stonie
Kegle-bold dreng

109 Posts

Posted - 24 Dec 2005 :  17:06:13  Show Profile  Click to see Stonie's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvis jeg får anskaffet mig en bærbar før, så kommer jeg med den, ellers kan jeg godt medbringe computer, men det bliver uden skærm.

Kan godt komme fredag aften, ellers må man jo rive sig selv i hårene og stå tidligt op lørdag morgen.

Martin Steen
Tottenham Hotspurs
DMT siden T3 2005
Ingen titler - udover at jeg vandt 2. div i T1 2006 (?) tror jeg nok.
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 24 Dec 2005 :  23:52:53  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg må oz hellere tilmelde mig skulle gerne have pc med..

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 25 Dec 2005 :  10:47:46  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
er med .. højst sandsynligt med pc

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

JBN

427 Posts

Posted - 25 Dec 2005 :  17:01:32  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Kommer 2 Jonas og Jan
medbringer PC

Go to Top of Page

Strudal

488 Posts

Posted - 26 Dec 2005 :  10:12:11  Show Profile  Send Strudal an ICQ Message  Click to see Strudal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja jeg kommer også med 2 pc måske og Luffe(michael)(Aston Villa) kommer også med en pc

Thomas Nebel
Brøndby IF
FORZA BRØNDBY
Go to Top of Page

Esben Lauritsen

372 Posts

Posted - 27 Dec 2005 :  11:52:01  Show Profile  Send Esben Lauritsen an ICQ Message  Click to see Esben Lauritsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg kommer også med pc!

Esben Lauritsen
Tidl. DMT-leder

Go to Top of Page

OnyX

341 Posts

Posted - 27 Dec 2005 :  14:58:09  Show Profile  Send OnyX an ICQ Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Esben Lauritsen

Jeg kommer også med pc!

Jeg håber du har en kørelejlighed - din stive satan?

Stefan
HSV forever!

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 28 Dec 2005 :  22:03:26  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
ikk flere der vil med ??

Go to Top of Page

Yasir

256 Posts

Posted - 29 Dec 2005 :  11:18:00  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
Fundet ud af, at det er d. 16-19 jeg har Terminsprøver, så regner stærkt med at komme med pc og 2pad

Go to Top of Page

Strudal

488 Posts

Posted - 01 Jan 2006 :  18:29:04  Show Profile  Send Strudal an ICQ Message  Click to see Strudal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hmm er det bare mig eller er vi bare ikke særlig mange der kommer til træf, det sgu lige før det bliver aflyst pga for lidt tilmeldt, hvis der sidder nogen derude der vil med men ikke har fået taget sig sammen til at skrive jer på så er det altså nu de herrer, jeg aflyser det her hvis vi ikke bliver nogen flere.

Thomas Nebel
Brøndby IF
FORZA BRØNDBY
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 01 Jan 2006 :  19:52:00  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Må melde fra, havde ikke lige beregnet dagene korrekt .... det er min arbejds weekend ..... så skal arbejde til lørdag kl. 17.00 ...

Go to Top of Page
/4 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.219.239.111