FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Revision af reglerne - part II

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
birthek Posted - 27 Dec 2005 : 15:00:01
Well jeg gider ikke spilde 30 mins på at genskabe den tabte tekst ... så håber vi nogenlunde kan huske indholdet fra den første tråd..

forslaget til reviderede regler kan findes her;
http://www.fifa-online.dk/docs/dmtsregelsaet.doc

fortsæt endelig debatten ... og skriv gerne rettelser/forslag til disse igen ...
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
caleb22 Posted - 06 Jan 2006 : 20:06:13
ja jeg mente jo nok fra 50 % og op så dømmer man alle hans 2 kampe mod folk 5-0 dominik.
Dsk1980 Posted - 06 Jan 2006 : 17:54:12
quote:
Originally posted by caleb22

ja hvis personen der har meldt sig ud har spillet over 50 % så bliver alle hans kampe mod modstanderne (2 kamp) dømt 5-0, da han vil 50 % og over har mødt alle sine modstander en gang som selvfølgelig ikke skal dmøøes.

Hvad så hvis han har spillet 75% og dermed har flere mødt ham to gange? Er det så stadig fair at "forære" f.eks 3 modstandere som normalt ville tabe til ham, en "gratis" sejr?

Og som kan forskubbe alt i en division, fordi lige netop de 2 af de tre som normalt ville tabe, nu "får" en sejr, som gør at de ryger foran f.eks. Bror Larsen (det er som eksempel i en situation og ikke i DENNE jeg bruger Bror, sorry Bror) som dermed f.eks misser en oprykning/playoff.

Det er jo heller ikke fair for Bror? Hvis han så måske er en af dem som har mistet point i 2.kamp mod vedkommende, burde han jo også få sin 2.kamp "omdømt" til 5-0 sejr, så han er på lige fod med resten som får en 5-0'er forærende??

caleb22 Posted - 06 Jan 2006 : 13:46:04
ja hvis personen der har meldt sig ud har spillet over 50 % så bliver alle hans kampe mod modstanderne (2 kamp) dømt 5-0, da han vil 50 % og over har mødt alle sine modstander en gang som selvfølgelig ikke skal dmøøes.
BL Posted - 05 Jan 2006 : 21:50:02
Ole? 5-0 til alle? hvad mener du? kan ikke lige se præsis hvilken model du egentlig fremstiller eller forsøger at bakke op....

caleb22 Posted - 05 Jan 2006 : 21:47:09
ja det har du ret i jj.
bare fordi man pointere en sandheden ingen andre tør, som bliver man smidt ud hehehe.

men det er en god ide med at hvis folk smutter så er det 5-0 til alle med mindre personen ikke har spillet 50 % for så er det ud.
dog syntes jeg reglerne skal ændres lidt for brug af reserver, jeg mener de skal komme ind og overtage fra hvor den der meldte sig ud slap så folk hverken kan miste eller vinde noget på at en persone melder sig ud.
BL Posted - 05 Jan 2006 : 20:33:06
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Nu er der andre måder man kan blive smidt ud på, spørg min ven Ole

Ja der ser du; hvor vigtigt det er at være istand til at definere forskellige situationer
Keyboardcowboy Posted - 05 Jan 2006 : 19:43:54
Nu er der andre måder man kan blive smidt ud på, spørg min ven Ole
BL Posted - 05 Jan 2006 : 17:17:44
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Har svært ved at se at kampe skal dømmes forskelligt afhængigt om folk er smidt ud, deres moster er død, eller guldfisken er blevet gravid ...

Man kunne gøre det meget enkelt...

1. Hvis en spiller har spillet over 50% af kampene når han stopper, gælder resultaterne for 1. halvdel af sæsonen, resten dømmes 0-5 uanset om de er spillet eller ej.

2. Hvis en spiller ikke har spillet over 50% af kampene når han stopper, fjernes holdet samt resultaterne fra stillingen.

det står lige der JJ - "Har svært ved at se at kampe skal dømmes forskelligt afhængigt om folk er smidt ud, deres moster er død, eller guldfisken er blevet gravide"

når folk blir smidt er som regel pga af dømte kampe - det må du da vide JJ

så jo, du snakker også om dømte kampe og jeg fortæller dig igen hvad forskellen er på at være smidt ud eller gå selv
Keyboardcowboy Posted - 05 Jan 2006 : 16:43:51

Hhmmm Bror !

Det er vist dig som trænger til briller, på intet tidspunkt har jeg udtalt mig om dømte kampe ..... check igen, læs ordenligt, og se at jeg snakker om SPILLEDE kampe.....

BL Posted - 05 Jan 2006 : 15:51:43

Det undrer os ikke JJ , vi ved jo fra tidligere at du ikke kan se noget som helst - jeg mener nok at ha redegjort grundigt for både forskellen og mit argument!!

Og kan du ikke se det - bør du overveje at gå til synoptik gamle jas

hvis en spiller blir smidt ud fra en t pga dømte kampe vil der i forvejen være mange dømte kampe med res 0-5
men er det en aktiv spiller der må opgive findes der sjældent flere res med 0-5
bortset fra det er der en gran af fornuft i dine værdisatser .

men er helt enig med vidar og dominik i at en sådan situation helst skal løses uden at tilgode se nogle frem for andre.

Jeg mener også at et hold der udgår skal ha fjerne alle kampe fra res , men det virker som om det er svært at opnå enighed om det.
caleb22 Posted - 05 Jan 2006 : 13:55:36
rigtigt logan
Keyboardcowboy Posted - 05 Jan 2006 : 13:16:45
Har svært ved at se at kampe skal dømmes forskelligt afhængigt om folk er smidt ud, deres moster er død, eller guldfisken er blevet gravid ...

Man kunne gøre det meget enkelt...

1. Hvis en spiller har spillet over 50% af kampene når han stopper, gælder resultaterne for 1. halvdel af sæsonen, resten dømmes 0-5 uanset om de er spillet eller ej.

2. Hvis en spiller ikke har spillet over 50% af kampene når han stopper, fjernes holdet samt resultaterne fra stillingen.

caleb22 Posted - 05 Jan 2006 : 12:57:54
LOL trække lod ja det skal nok gå stille for sig hahaha.
Vidar Rekdal Posted - 05 Jan 2006 : 12:31:43
Noget skal man da fordrive arbejdspausen med
Vidar Rekdal Posted - 05 Jan 2006 : 12:30:33
Eller gør som i Norge når en kamp bliver udsatt på tippekupongen. Der trekkes. En job til udvalget at trekke kampe hvor de trekker et reelt resultat. Psg er ude af dansen , men det skulle trekkes som om at Bjarne styrte dem . Dvs. De fleste kampe ville gå i Psg sin favør. :D

Trækningen ville gå ud fra tabell situation.

Noget sådant. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

110% RØVHULLER

I er SYYYYYYYYYYYYYYYYGEEEEE!!!!

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.144.6.236