FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 FIFA 99

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
noedskov Posted - 08 Jan 2006 : 15:45:32
Hej alle,

Jeg er her på min gamle dage gået hen og blevet en smule nostalgisk. Jeg har lige installeret FIFA 99 på computeren, og så var det jeg tænkte, om der var nogle af Jer aktive DMT-folk, der evt. lå inde med gamle updates, spillefiler osv. til denne gude-version af FIFA-serien?

På forhånd tak!

P.S. God jul, og godt nytår til alle I gamle hoveder, der stadig kan huske mig - nå ja, vel også til Jer der ikke kan
6   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
zinky Posted - 08 Jan 2006 : 20:33:13
quote:
Originally posted by Jac Li

hmm hjælper det ikke hvis han under egenskaber sætter det til at køre i win 98 mode ?

hehe.. den kommentar er genial, fordi det skulle virke, og så fordi jeg havde glemt at det er i windows XP at den findes
Jac Li Posted - 08 Jan 2006 : 20:23:28
hmm hjælper det ikke hvis han under egenskaber sætter det til at køre i win 98 mode ?
GoodPeace Posted - 08 Jan 2006 : 17:17:49
kan man spille lan, så kan man måske bruge hamachi...

- derudover kan du jo altid lave en lille partition på din hd, hvor du smider win98 på, og så kører det derfra :)

caleb22 Posted - 08 Jan 2006 : 16:53:24
hej nødskov. husk lige at hvis man skal spille kræver det et analog modem
noedskov Posted - 08 Jan 2006 : 16:24:02
Nu fik jeg det så til at virke, men det kører utrolig langsomt

Man må hellere finde sig en gammel computer, med en Win 95/98 installation et sted, hvis man skal gøre sig forhåbninger om at spille det igen...
noedskov Posted - 08 Jan 2006 : 16:04:16
Hmm... Måske jeg var lidt for hurtig der - tror desværre ikke engang jeg kan afvikle FIFA 99 under Windows XP... Desværre

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.117.93.183