FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - FIFA 99
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 FIFA 99
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

noedskov
Grusbane fejeknægt

18 Posts

Posted - 08 Jan 2006 :  15:45:32  Show Profile  Visit noedskov's Homepage  Click to see noedskov's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej alle,

Jeg er her på min gamle dage gået hen og blevet en smule nostalgisk. Jeg har lige installeret FIFA 99 på computeren, og så var det jeg tænkte, om der var nogle af Jer aktive DMT-folk, der evt. lå inde med gamle updates, spillefiler osv. til denne gude-version af FIFA-serien?

På forhånd tak!

P.S. God jul, og godt nytår til alle I gamle hoveder, der stadig kan huske mig - nå ja, vel også til Jer der ikke kan

Søren Nødskov Hansen

Edited by - noedskov on 08 Jan 2006 15:49:28

noedskov
Grusbane fejeknægt

18 Posts

Posted - 08 Jan 2006 :  16:04:16  Show Profile  Visit noedskov's Homepage  Click to see noedskov's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hmm... Måske jeg var lidt for hurtig der - tror desværre ikke engang jeg kan afvikle FIFA 99 under Windows XP... Desværre

Søren Nødskov Hansen

Edited by - noedskov on 08 Jan 2006 16:04:46
Go to Top of Page

noedskov
Grusbane fejeknægt

18 Posts

Posted - 08 Jan 2006 :  16:24:02  Show Profile  Visit noedskov's Homepage  Click to see noedskov's MSN Messenger address  Reply with Quote
Nu fik jeg det så til at virke, men det kører utrolig langsomt

Man må hellere finde sig en gammel computer, med en Win 95/98 installation et sted, hvis man skal gøre sig forhåbninger om at spille det igen...

Søren Nødskov Hansen
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 08 Jan 2006 :  16:53:24  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
hej nødskov. husk lige at hvis man skal spille kræver det et analog modem

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 08 Jan 2006 :  17:17:49  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
kan man spille lan, så kan man måske bruge hamachi...

- derudover kan du jo altid lave en lille partition på din hd, hvor du smider win98 på, og så kører det derfra :)

Go to Top of Page

Jac Li
Klubmester og topscorer

948 Posts

Posted - 08 Jan 2006 :  20:23:28  Show Profile  Reply with Quote
hmm hjælper det ikke hvis han under egenskaber sætter det til at køre i win 98 mode ?

Jacob Linnebjerg - ferierende træner i fiorentina
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 08 Jan 2006 :  20:33:13  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jac Li

hmm hjælper det ikke hvis han under egenskaber sætter det til at køre i win 98 mode ?

hehe.. den kommentar er genial, fordi det skulle virke, og så fordi jeg havde glemt at det er i windows XP at den findes

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 52.15.173.197