T O P I C R E V I E W |
Esben Lauritsen |
Posted - 20 Jan 2006 : 15:10:07 Vi har (os der sidder på DMT-chatten) besluttet at leje en projektor til weekendens strabadser i Vejle. - Prisen for leje af denne bliver ca. 3-400 kr, som vi selvføgelig håber på at flest mulig har interesse i at betale lidt til :)
Derudover er der lige et par praktiske ting, til dem der har computer med. Følgende ting skal huskes: - Strømstik og diverse kabler til computeren - Netværks-kabler (hvis du har en switch, må du også meget gerne medbringe denne) - Hørertelefoner (medbring også gerne højtalere, men når folk på et tidpsunkt vil sove, er det rart at man ikke skal gøre det til en masse larm
Deruodover - husk for guds skyld sovepose og lggeunderlag
Ellers glæder jeg mig til en hyggelig weekend og ellers få sat hoveder på de af jer, jeg ikke har set før!
|
4 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
IstvaN |
Posted - 21 Jan 2006 : 23:44:44 Well vi havde også lag ved WCG i DK og i Singapore... så det skal nok passe... men det gælder vel ligesom online om at indstille sin computer rigtigt... o_O |
caleb22 |
Posted - 21 Jan 2006 : 23:35:33 lag på lan? hvis det passer er ea da helt væk |
zinky |
Posted - 21 Jan 2006 : 23:33:32 Jeg hører fra pålidelige kilder at det ikke er verdens dårligste projektor.. samtidig hører jeg, at der har været drabelige kampe og så selvfølgelig LAG |
birthek |
Posted - 20 Jan 2006 : 16:24:19 kanon arbejde Esben |