Vi har (os der sidder på DMT-chatten) besluttet at leje en projektor til weekendens strabadser i Vejle. - Prisen for leje af denne bliver ca. 3-400 kr, som vi selvføgelig håber på at flest mulig har interesse i at betale lidt til :)
Derudover er der lige et par praktiske ting, til dem der har computer med. Følgende ting skal huskes: - Strømstik og diverse kabler til computeren - Netværks-kabler (hvis du har en switch, må du også meget gerne medbringe denne) - Hørertelefoner (medbring også gerne højtalere, men når folk på et tidpsunkt vil sove, er det rart at man ikke skal gøre det til en masse larm
Deruodover - husk for guds skyld sovepose og lggeunderlag
Ellers glæder jeg mig til en hyggelig weekend og ellers få sat hoveder på de af jer, jeg ikke har set før!
Esben Lauritsen Tidl. DMT-leder
Edited by - Esben Lauritsen on 20 Jan 2006 15:14:15
Jeg hører fra pålidelige kilder at det ikke er verdens dårligste projektor.. samtidig hører jeg, at der har været drabelige kampe og så selvfølgelig LAG
Well vi havde også lag ved WCG i DK og i Singapore... så det skal nok passe... men det gælder vel ligesom online om at indstille sin computer rigtigt... o_O