FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Clan DMT

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
Esben Lauritsen Posted - 24 Jan 2006 : 18:36:17
Jeg har, efter aftale med Jesper (BirtheK), besluttet mig for at etablere en Fifa-clan under DMT-navnet. Denne clan vil udelukkende bestå af medlemmer fra DMT - buffere har også adgang i så fald de viser en acceptable aktivitet!

Jeg vil stå for udtagelse af spillere mv. og også selv deltage i det omfang der er behov for det.

Der er dog et krav, som alle medlemmer i den nye clan skal være indforstået med, nemlig at det ikke er tilladt at være medlem af andre klaner. Egentlig kunne jeg godt tillade dette, men der vil opstå problemer, hvis vi pludselig skal møde en clan hvor en eller flere af medlemmerne i forvejen spiller.

Meld ind her på boardet hvis du er interesseret, og hvis der ellers er spørgsmål, så fang mig på MSN eller i den ny-etableret chat på Quakenet #Clan-DMT
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
JBN Posted - 23 Feb 2006 : 14:36:56
jeg whiner aldrig, det er det da alt for sjovt til, uanset om jeg vinder eller taber, meeeeeeennnnnnnnnn kan dog godt blive lidt irriteret.og foretrækker også et lagfri spil, men ligesom ÍRL er lag bare en form for knolde på banen eller en overvandet bane hvor bolden hænger i en vandpyt i ny og næ eller spillerne møder op til en kamp med tømmermænd
Morfar Posted - 23 Feb 2006 : 11:44:42
edit JBNJUNIOR jeg kunne forstå hvis du var den eneste som vandt hvergang.. at du så blev irreteret over at vi andre tabte hvergang men sådan er det jo bare ikke, vi taber alle sammen og vi whiner alle sammen bagefter ( også mig selv især ) over lag/forsinkelse osv, men vi gør jo heller ikke noget for at blive bedre... jo spiller måske lige en enkel kamp imod hinanden før det går løs... og det er jo heller ikke godt nok.

elemander møtte ståle i et vejkryds han sagde" hej ståle vejen til København?
hvor efter ståle svarede... træning....træning og atter træning
JBN Posted - 23 Feb 2006 : 11:34:08
quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

John nu du siger at jeg meldte mig ud af fof hvorfor står jeg så stadig som medlem inde på deres hjemmeside en anden grund til at jeg ikke gider at være med i fof mere er at vi altid taber mod alle claner så er det fandme kedeligt at være med

Og jeg gider ikke være med i den her DMT clan mere
og du skal sige noget til jan som også er med i fof/the clinic han vil også med i denne her dmt clan

so powerfull and agressive you have become my son
zinky Posted - 23 Feb 2006 : 11:20:56
quote:
Originally posted by IstvaN

Find modstandere på eget niveau så er det sjovest og de findes skam også i esl :)

Helt rigtigt.. der kommer en war onsdag (ellers er det lørdag) som vi skulle vinde på fair vis.
zinky Posted - 23 Feb 2006 : 11:19:08
quote:

John nu du siger at jeg meldte mig ud af fof hvorfor står jeg så stadig som medlem inde på deres hjemmeside en anden grund til at jeg ikke gider at være med i fof mere er at vi altid taber mod alle claner så er det fandme kedeligt at være med

og du skal sige noget til jan som også er med i fof/the clinic han vil også med i denne her dmt clan

Jan har skiftet til the clinic, fordi clan DMT ikke kom igang som håbet.
IstvaN Posted - 23 Feb 2006 : 09:30:43
Find modstandere på eget niveau så er det sjovest og de findes skam også i esl :)
Vidar Rekdal Posted - 23 Feb 2006 : 09:14:40
De andre spillere i ESL har et klart fortrinn da de har trænet Legend siden den kom. Vi putrer rundt med semi pro målmand endnu,så kan vi ik helt klare og lave mange kasser i Legend. Men træning gør mæster(mester) eller hvad fanden det hedder på dansk.
Yasir Posted - 22 Feb 2006 : 22:58:57
quote:

jeg er ligeglad med hvad du siger yasir jeg syntes det er kedeligt når vi også taber til dem der skulle være dårligere end os det er kedeligt at tabe hele tiden og sådan er det bare du kan sige alt det lort om mig du vil jeg syntes det er kedeligt at tabe hele tiden sådan er det bare

Jeg giver dig ret.
Det er kedeligt, men det er heller ikke det jeg snakker om.
At spille i DMT er ikke det samme som at spille i klan.

Men nok om det
JBNJUNIOR Posted - 22 Feb 2006 : 22:54:56
jeg er ligeglad med hvad du siger yasir jeg syntes det er kedeligt når vi også taber til dem der skulle være dårligere end os det er kedeligt at tabe hele tiden og sådan er det bare du kan sige alt det lort om mig du vil jeg syntes det er kedeligt at tabe hele tiden sådan er det bare
Yasir Posted - 22 Feb 2006 : 22:48:44
quote:

er du klar over hvor svært det er at spille på en top 10klan i esl.
Hvis ikke du kan lidt bug, så er du ikke god nok..
JBNJUNIOR Posted - 22 Feb 2006 : 22:27:44

zinky Posted - 22 Feb 2006 : 18:03:43
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

Om du har 10 spillere hvorfor er i altid bare 4 til kamp så ??

Har du hørt om afbud
Vidar Rekdal Posted - 22 Feb 2006 : 17:30:14
Om du har 10 spillere hvorfor er i altid bare 4 til kamp så ??
zinky Posted - 22 Feb 2006 : 15:52:26
Jeg synes det ser ud til at det gik under overfladen dette her.. og det er meget beklageligt, da det ville være kanon med noget "konkurrence" på clanbasis, da det styrker vores ry internationalt. Så jeg synes da klart at Esben og de andre skulle prøve at "nosse" sig sammen til at prøve igen.. Det gjorde jeg for godt 6 måneder siden nu, og se hvad jeg har stablet op... en clan som er på ladderen i europa, og har ca. 10 spillere
Men jeg det med at "nosse" sig sammen, var IKKE ment aggresivt på noget måde..
Viborg Posted - 26 Jan 2006 : 00:59:39
jeg er sq også frisk :D

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.190.253.224