FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Gal med spille fil?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
Natteulven Posted - 08 Mar 2006 : 20:12:40
Hejsa.. er der flere end mig som har oplevet at man bliver smidt ud ved en hård tackling ?

Der er noget som ikke er som det skal være i spillefilen.. hvad end det så er...! ?

noget som har en fornuftig forklaring på hvorfor ?
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
AaB-ern Posted - 11 Mar 2006 : 20:08:30
Så er det gennemført, og mit problem er nu væk, tak for hjælpen
AaB-ern Posted - 11 Mar 2006 : 10:51:35
Men kører på et helt clean fifa nu, tester senere idag.
AaB-ern Posted - 11 Mar 2006 : 10:50:34
quote:
Originally posted by BL

har du da et 56k modem?

Nej, 10 mbit +/- , afhænger hvor mange der er på i lokalområdet, www.gvd.dk

BL Posted - 11 Mar 2006 : 02:29:48
har du da et 56k modem?

AaB-ern Posted - 10 Mar 2006 : 21:53:39
quote:
Originally posted by BL

det burde vel egentlig være nok at vælge ea med filvælger , installere multitool og åbne fifa en enkelt gang på original, og så afinstallere multitool igen .

Jeg henter aldrig multitool igen Vælger reinstall
BL Posted - 10 Mar 2006 : 21:48:25
det burde vel egentlig være nok at vælge ea med filvælger , installere multitool og åbne fifa en enkelt gang på original, og så afinstallere multitool igen .
AaB-ern Posted - 10 Mar 2006 : 21:43:13
quote:
Originally posted by BL

quote:
Originally posted by AaB-ern

quote:
Originally posted by GoodPeace

Andreas, har du selv total-renset din fifa for alt skidt der kommer fra multi*host*shit*host*tool ? Når du har gjort det, og bagefter stadig oplever problemet, så tjek om din modspiller har haft multitool inde over sin PC.

Det eneste andet der kan gøres, er at Jesper laver en ny fil-vælger, hvor der er inkluderet en slags "clean-up" funktion, som sletter de steder multitool inficerer fifa..men han har jo andet at lave, så i kan bare spænde hjelmen lidt

Kan forsikre dig på jeg aldrig har brugt multitool, eller jo, men reinstallede med det samme efter og fjerenede det lort, hader det, og det samme med Rasmus som det også sker ved når vi spiller. Så det er udelukket

kan det tænkes i afinstallerede uden at ha åbnet fifa fra multitool en sidste gang på original?

Jeg geninstallerer mit fifa helt idag, så må vi se
BL Posted - 10 Mar 2006 : 21:23:36
quote:
Originally posted by AaB-ern

quote:

Andreas, har du selv total-renset din fifa for alt skidt der kommer fra multi*host*shit*host*tool ? Når du har gjort det, og bagefter stadig oplever problemet, så tjek om din modspiller har haft multitool inde over sin PC.

Det eneste andet der kan gøres, er at Jesper laver en ny fil-vælger, hvor der er inkluderet en slags "clean-up" funktion, som sletter de steder multitool inficerer fifa..men han har jo andet at lave, så i kan bare spænde hjelmen lidt

Kan forsikre dig på jeg aldrig har brugt multitool, eller jo, men reinstallede med det samme efter og fjerenede det lort, hader det, og det samme med Rasmus som det også sker ved når vi spiller. Så det er udelukket

kan det tænkes i afinstallerede uden at ha åbnet fifa fra multitool en sidste gang på original?

AaB-ern Posted - 10 Mar 2006 : 21:21:45
quote:

GoodPeace Posted - 10 Mar 2006 : 20:52:38

birthek Posted - 10 Mar 2006 : 18:46:30
Er meget i tvivl om det her problem skyldes fil eller folks installationer, hvor de har haft mods inde ...

Prøv evt. en reinstall af FIFA, Andreas ...
Stonie Posted - 10 Mar 2006 : 18:29:23
Har overhovedet ikke oplevet det endnu. Før jeg hentede den nye fil, startede jeg mit multitool på orginal, og det har kørt helt smooth.
AaB-ern Posted - 10 Mar 2006 : 17:14:42
Kan der gøres noget, jeg kan snart ikke spille en kamp uden det sker !

Det til at gå damp over
BL Posted - 09 Mar 2006 : 16:54:12
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

Ja ved at Stefan bruger at disconnecte for han kan kun lide at spille til den ene side ;);)

LOL er også mit klare indtryk
AaB-ern Posted - 09 Mar 2006 : 16:46:37
quote:
Originally posted by birthek

well hvis I gider smide evt. disconnects og beskrivelser af dem her ... så lad os prøve at se om der er et mønster i dem ...

umiddelbart ser jeg to muligheder
a) der er noget galt med fifa.db, der skaber disconnects (synes dog ikke at være noget vi har oplevet før når begge spillere har samme fil)
b) noget galt med installation af nye spillefil vs. multitool ...

jeg overvejer om vi skal lave en "installcleaner" der fjerner alle multitools ændringer, som man så kan køre hvis man har spillet med multitool - hvis problemet skyldes punkt b, burde de forsvinde så ...

Jeg har ikke multitool

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.219.119.163