Author |
Topic |
Natteulven
Fast mand på førsteholdet
307 Posts |
Posted - 08 Mar 2006 : 20:12:40
|
Hejsa.. er der flere end mig som har oplevet at man bliver smidt ud ved en hård tackling ?
Der er noget som ikke er som det skal være i spillefilen.. hvad end det så er...! ?
noget som har en fornuftig forklaring på hvorfor ?
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 08 Mar 2006 : 20:16:57
|
det er lige sket 3 gange for Ole og mig her idag - den siger bare connection lost, og det sker typisk lige midt i en hård tackling... |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 08 Mar 2006 : 20:31:48
|
øøøh Ole? var det spørgsmålet? eller var det et rødt kort du mente?
|
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 08 Mar 2006 : 20:55:04
|
Jeg ved Claus har reformattet og ikke bruger multitool... har du haft Multitool, Ole? Hvis du har kan jeg forestille mig, at en forklaring kan være at du stadig har legend sat til via multitool ... her er skader slået fra som default, og kunne godt lyde som om, at jeres settings er forskellige i forhold til dette ...
alternativt vil jeg ikke udelukke at filen kan være et problem, men tvivler nu lidt alligevel eftersom den kun modder to filer, nemlig ini.big og fifa.db... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
AaB-ern
357 Posts |
Posted - 08 Mar 2006 : 21:21:18
|
quote: Originally posted by GoodPeace
det er lige sket 3 gange for Ole og mig her idag - den siger bare connection lost, og det sker typisk lige midt i en hård tackling...
Jeg har samme problem med Rasmus og Martin L |
Strandfelta på EASO |
|
|
Tv3-Luna
302 Posts |
Posted - 08 Mar 2006 : 21:46:47
|
Spillede mod Bochum, der blev vi smidt af 3-4 gange. Hver gang ved en tackling. |
|
|
|
Asse
475 Posts |
Posted - 08 Mar 2006 : 21:54:22
|
Jeg har også fået connection lost..
Typisk efter 10 mins spil..
|
Asbjørn Røyen PSG DMT - Gamer Vinder af Vinterturnering 2003 |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 08 Mar 2006 : 22:06:15
|
ja , alle har vidst prøvet det nu, mod en eller anden...
|
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 08 Mar 2006 : 22:26:00
|
well hvis I gider smide evt. disconnects og beskrivelser af dem her ... så lad os prøve at se om der er et mønster i dem ...
umiddelbart ser jeg to muligheder a) der er noget galt med fifa.db, der skaber disconnects (synes dog ikke at være noget vi har oplevet før når begge spillere har samme fil) b) noget galt med installation af nye spillefil vs. multitool ...
jeg overvejer om vi skal lave en "installcleaner" der fjerner alle multitools ændringer, som man så kan køre hvis man har spillet med multitool - hvis problemet skyldes punkt b, burde de forsvinde så ... |
|
|
Dsk1980
Kegle-bold dreng
80 Posts |
Posted - 08 Mar 2006 : 22:52:02
|
Jeg har ikke multitool, men ryger også af mod Ole N. Og idag mod Rasmus(Bayern i 2.div)
Det sker typist i de tacklinger hvor spilleren laver den der "uuhhhh" lyd... |
Dominik Kolacz
- Den uden tvivl dårligste spiller til FIFA overhovedet. - Prügelknabe #1 - Polak af højeste karat! - Vil have flere polakker ind i DMT!
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 08 Mar 2006 : 22:53:44
|
Ved ikke om det kan hjælpe, men når jeg spiller karriere delen, så bliver jeg smidt af, hvis jeg vil udskifte en skadet spiller, lige så snart den skadede spillere forlader banen, så ender jeg i windows. |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 09 Mar 2006 : 00:55:27
|
jeg har locale.ini filen mistænkt for at være årsag til problemerne ... disconnect synes at opstå når en spiller bør blive skadet ...
jeg kunne forestille mig, at hvis den ene part har locale.ini filen inde, og den anden ikke har, bliver fifa i tvivl om skader er slået til eller fra og disconnecter ...
locale.ini placeres i roden af fifa spillet af multitool og fjerner skader som default - locale.ini kan fjernes enten ved manuel sletning eller ved at køre fifa en enkelt gang via "original" knappen i multitool - herefter lukkes fifa, dmtfilen køres, og fifa startes med det normale startikon ...
mht. locale.ini er det ikke testet - var bare en mulig forklaring ... alternativt kan det være en bug i filen ... |
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 09 Mar 2006 : 07:55:35
|
hvis nogen tester det og finder ud af noget så smid lige et reply |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 09 Mar 2006 : 10:50:34
|
Jeg har snakket med Thomas/Zaragoza der har fulgt rådet om at fjerne multitool/locale.ini etc. via ovenstående instruktion ... han har ikke haft disc. siden ... dette kan dog være et tilfælde ... |
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 09 Mar 2006 : 10:54:59
|
Jeg har en helt ren installation af Fifa installeret, og jeg får tit og ofte disconnect i pausen, altså når dommeren fløjter til omklædningsrum. |
|
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 09 Mar 2006 : 10:56:48
|
quote: Originally posted by birthek
jeg har locale.ini filen mistænkt for at være årsag til problemerne ... disconnect synes at opstå når en spiller bør blive skadet ...
jeg kunne forestille mig, at hvis den ene part har locale.ini filen inde, og den anden ikke har, bliver fifa i tvivl om skader er slået til eller fra og disconnecter ...
locale.ini placeres i roden af fifa spillet af multitool og fjerner skader som default - locale.ini kan fjernes enten ved manuel sletning eller ved at køre fifa en enkelt gang via "original" knappen i multitool - herefter lukkes fifa, dmtfilen køres, og fifa startes med det normale startikon ...
mht. locale.ini er det ikke testet - var bare en mulig forklaring ... alternativt kan det være en bug i filen ...
I multitool kan man vælge om skader skal være slået til som standard, så tror ikke dette er tilfældet. |
|
|
|
Topic |
|