FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Fair play eller ej.

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
caleb22 Posted - 10 Mar 2006 : 16:38:00
Det her er noget der har givet mig stof til eftertanken. hvem jeg mødte er ligegyldigt for det er mere eksemplet jeg er ude efter.

jeg møder en person og er foran 2-1(så det er heller ikke fordi jeg har tabt). men nu har jeg fået ørene tudet fulde i snart 6 år at hvis en person er skadet skal den direkte ud og man giver så modstanderen bolden tilbage. Jeg ahr faktisk troet det var en regel. men det viser sig det ikke er.
Det der skete var at modstanderen fik et frispark på egen bane halvdel, jeg fik rødt og hans spiller blev skadet, han gå så ind og skifter ud men da han så tager frisparket så sparker han den ikke ud og laver opspil ned til mit mål hvor jeg først reagere til sidst for jeg troede han ville sparke den ud, men han løber så ned og scorer.

Grunden til min harme er ikke at han scorer men at jeg nærmest har fået at vide at MAN SKULLE SPARKE UD MED DET SAMME.

nu var det kun en træningskamp,men havde det været en bmt finale havde jeg nok blevet pissed af, især det havde været et afgørende mål.

Min pointe er at hvorfor skal man så følge fair play hvis man kan blive taget i røven.

Måske er det bare mig der er forkert på den , men nå man får noget at vide at det SKAL man og så bagefter finder ud af at det er noget man KAN, så er det jeg stiller det spørgsmål om at det skal lyde at fair play er frivilligt og man skal tage sig i agt eller om det skal være forpligtende?.

Og lige endnu en gang er jeg ikke sur på min modstander og han er ikke en ny spiller.

havd mener i?
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Chrallle Posted - 20 Mar 2006 : 13:59:11
Altså jeg har aldrig været ude for sådan noget mine modstandere og mig selv spiller da meget ordenligt, men hvis det er, må man jo bare gøre op med sig selv om man vil spille fair play eller ikke.
Nogle har det godt med at spille fair play, selvom det kan føre til nederlag, mens andre bare er ligeglade og oftes vinder.
Men dem der spiller fair play må jo have det godt med sig selv, mens dem der ikke gør det må have det lidt skidt nogle gange, det er meget svært at afgøre syntes jeg.
AaBManden Posted - 20 Mar 2006 : 13:36:10
jeg er enig med Andreas,
lige som fodbold i virkelig heden.
hvis nu modspilleren sparker bolden ud pga. skadet spiller skal ud, så får man jo indkastet, tag indkastet og spark den ned i modstanderens ende
GoodPeace Posted - 18 Mar 2006 : 23:45:31
quote:
Originally posted by daugaard

Man må snotte en dame i fjæset hvis der er ild i hende overskæg... Se det er fair play...

er det ikke kun hvis det den der gamle stribede fede dame fra Torino?
daugaard Posted - 18 Mar 2006 : 19:33:47
Man må snotte en dame i fjæset hvis der er ild i hende overskæg... Se det er fair play...
OnyX Posted - 18 Mar 2006 : 18:11:40
quote:
Originally posted by IstvaN

quote:
Originally posted by SpeZ

Har vi her i dmt regler for hvornår vi må "afbryde" en kamp og gå i menuen???? Skal der være spilstop eller kan man i princippet afbryde midt i et angreb??

Man kan jo kun pause spillet når man selv har bolden... Så hvad er problemet?

Da der kan afbrydes i et angreb, dvs. der kan afbrydes lige før straffesparksfeltet fx. og dermed - med lidt held - undgå en forsvarsspiller hvis modparten ikke lige er helt med eller hvad ved jeg. Er dog ikke noget afgørende efter min mening.

Iht. selve fair play så er det jo ikke en regl, men en "flink" gestus til modparten. Hvis man ikke spiller fair får man jo hurtigt et skidt ry for det og så er der nok nogle der ikke gider spille mod den person, så det er vel op til personen selv at afgøre om han vil spille fair eller ej. Jeg selv sparker altid bolden ud hvis jeg har den og min modstander har fået en skade (hvis jeg har opdaget det selvf.) og hvis jeg selv får en skade og har bolden laver jeg generelt udskiftningen med det samme. En undtagelse kan være hvis det er 5 minutter før slutfløjt og jeg er bagud - så lader jeg altså min skadede spiller være inde på banen.

Hvis en modstander har bolden ved en skade på en af hans egne spillere og han ikke skyder den ud så er det jo hans egen fejl - han skal i hvert fald ikke forvente at jeg skyder den ud når jeg har fået fat i bolden efterfølgende.
IstvaN Posted - 18 Mar 2006 : 12:58:57
quote:
Originally posted by SpeZ

Har vi her i dmt regler for hvornår vi må "afbryde" en kamp og gå i menuen???? Skal der være spilstop eller kan man i princippet afbryde midt i et angreb??

Man kan jo kun pause spillet når man selv har bolden... Så hvad er problemet?
SpeZ Posted - 18 Mar 2006 : 11:48:55
BL Posted - 11 Mar 2006 : 02:18:20
quote:
Originally posted by ThomasMorch

jeg overvejer meget om jeg skulle prøve, dame undertøj om onsdagen.

Så vil man ta` Zaragoza med bukserne nede,
skal det altså ikke være om onsdagen
birthek Posted - 11 Mar 2006 : 01:49:27
quote:
Originally posted by AaB-ern

Hvorfor ikke bare lave nogle officelle fair play regler?

well man kunne måske lave nogle retningslinier for fairplay ... altså hvad det generelt er en god idé at gøre ved skader, taktikskift osv. osv.

af to grunde vil det dog aldrig blive en del af reglerne;
a) fordi hvis fairplay var skrevet som regler, ville fairplay som udgangspunkt ikke være fairplay, men regler, som man ville kunne straffes for at bryde
b) det er meget, meget, meget svært at afgøre uenighed om fairplaybrud mellem to spillere. Hvis det var regler ville folk, der ikke har set kampene kunne blive tvunget til at vurdere om der var en skade før efter frispark, indkast osv. eller hvad det nu kunne være...

men måske en god idé med nogle retningslinier for fair play ... om folk vil følge disse er imidlertid deres egen sag ... som i rigtig fodbold...
AaB-ern Posted - 11 Mar 2006 : 00:37:53
Hvorfor ikke bare lave nogle officelle fair play regler?
birthek Posted - 11 Mar 2006 : 00:34:56
quote:
Originally posted by BL

Bare rolig Claus , det er kun forbigående,og vi har stadig ikke
glemt din Poul Krebs samling,sandalerne og din ugentlige jazzballet

især det sidste lyder jævnt skræmmende ...
Tv3-Luna Posted - 11 Mar 2006 : 00:25:19
jeg overvejer meget om jeg skulle prøve, dame undertøj om onsdagen.
BL Posted - 10 Mar 2006 : 21:21:43

Bare rolig Claus , det er kun forbigående,og vi har stadig ikke
glemt din Poul Krebs samling,sandalerne og din ugentlige jazzballet

zinky Posted - 10 Mar 2006 : 21:04:30
quote:
Originally posted by GoodPeace

- og hvad fanden er meningen med alle de wannabe-GP medløbere, der pludselig mener det samme som mig? Så er jeg sgu da slet ikke bitter nok, hvis jeg bare er sådan en everybody-pleaser...damn...må jeg be om en dobbelt espresso - med ekstra mokka! NU!

HELT EniG MED CLAUS HER
GoodPeace Posted - 10 Mar 2006 : 20:54:42
- og hvad fanden er meningen med alle de wannabe-GP medløbere, der pludselig mener det samme som mig? Så er jeg sgu da slet ikke bitter nok, hvis jeg bare er sådan en everybody-pleaser...damn...må jeg be om en dobbelt espresso - med ekstra mokka! NU!

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.112.91