FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 tidsudtrækning?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
AaBManden Posted - 24 Mar 2006 : 15:04:48
hej alle dmt'ere,
jeg ville bare høre jeres mening om at trække tiden når man kommer foran når der er 10 mins tilbage af kampen og modstanderen er foran,
synes i at det er rimeligt at trække tiden, synes ikk selv,
det gør en til en tøs at man ikke tør fremad rette sit spil.
jeg ville altid spille fremad, jeg synes det er usportsligt at gøre det andet.
jeres mening?
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
BL Posted - 13 May 2007 : 15:26:20
quote:
Originally posted by BL

quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Kan selvfølgelig værer at buggen også eksistere i 2007 versionen af dette udemærkede spil ... men ellers er det vel 2006 relateret.

Ja og Nej ; "buggen" eksistere i 07 og er ikke kun 06 relateret,så den har vel eksisteret og været aktuel i mindst 7år!

BL Posted - 09 May 2007 : 17:05:20
quote:

Kan selvfølgelig værer at buggen også eksistere i 2007 versionen af dette udemærkede spil ... men ellers er det vel 2006 relateret.

Ja og Nej ; "buggen" eksistere i 07 og er ikke kun 06 relateret,så den har vel eksisteret og været aktuel i mindst 7år!

BL Posted - 29 Apr 2007 : 16:42:38
quote:

Bror .... du har valgt at svarer på et topic der er over 1 år gammelt, hvad sker der for dig ....

LOL jeg gik i aktive emner , og der må ha været et eller andet galt ,for der var frit slag på alle hylder LOOL

men 06 relateret? det er vel nærmere windows-relateret.

Hvad siger Jonas?
daugaard Posted - 29 Apr 2007 : 11:44:29
Haha... kanon... Et år i dvale og så diskuteres den videre som om den lige er startet... Grineren!
Keyboardcowboy Posted - 29 Apr 2007 : 10:55:37
Bror .... du har valgt at svarer på et topic der er over 1 år gammelt, hvad sker der for dig ....

BL Posted - 28 Apr 2007 : 19:32:14
quote:
Originally posted by IstvaN

quote:
Originally posted by BL

quote:

ja og det påvirker begge.. går i total slowmotion...

ok , hvordan kan det ellers påvirke spillet?

Jonas?

forstår ikke spørgsmålet

Du siger det går i total slow, er det den eneste effekt og er den endegyldig fra det øjeblik man trykker? eller blir det værre jo mer man trykker ?osv

ellers tænkte jeg på om det i mindre grad kunne påvirke andre aspekter af spillet end lige at nedsætte fps?

og om du har hørt om andre grumme tricks man skal være på vagt overfor?
IstvaN Posted - 28 Apr 2007 : 19:26:20
quote:
Originally posted by BL

quote:

Jonas?

forstår ikke spørgsmålet
BL Posted - 27 Apr 2007 : 19:09:17
quote:

Jonas?

NordenDK Posted - 27 Apr 2007 : 19:07:49
Husk nu, at intet er umuligt, for den som bærer viljen i hjertet!
BL Posted - 27 Apr 2007 : 18:39:49
quote:
Originally posted by atuz

syns at det er meget unfair at spille bolden rundt i forsvaret når man er foran 1-0 det er stort set umuligt at få bolden fra en der gør det!

Det er jo ikke seriøst iforhold til det problem Jonas beskriver!!
NordenDK Posted - 27 Apr 2007 : 17:26:13
quote:
se så kan du selv sætte dem ind som du har lyst, se det er da fairplay, og skulle der være et par stykker i overskud, må du beholde resten

Hehe.. se det er overskud! og fair play!!
atuz Posted - 27 Apr 2007 : 14:52:48
syns at det er meget unfair at spille bolden rundt i forsvaret når man er foran 1-0 det er stort set umuligt at få bolden fra en der gør det!
BL Posted - 26 Apr 2007 : 21:42:17
quote:

Ahaa hvad kan det ellers påvirke?
Esben Lauritsen Posted - 29 Mar 2006 : 11:11:04
Fifa er et computerspil - ergo, det har ingenting med virkeligheden at gøre! Jeg forstår ikke hvorfor mange af jer tænker i de baner, når i prøver at rakke ned på en ting, som altid har været en del af spillet. Når nogen af jer mener, at tidsudtrækning ikke er så let i virkeligheden som i Fifa, så er der jo nok en grund til det - nemlig, at Fifa på mange måder slet ikke nærmer sig virkeligheden..

JBNJUNIOR Posted - 29 Mar 2006 : 08:15:33
jeg mener da at det er helt fair at trække tiden ud i de sidste minutter hvis man er foran 1-0 i alle kampe hvis det er ens spillestil jeg syntes da selvfølgelig det er irriterende hvis min modstander gør det men det har han da lov til gør det ikke selv men det er helt iorden at gøre!!

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.133.137.102