Author |
Topic  |
AaBManden
Fast mand på førsteholdet

296 Posts |
Posted - 24 Mar 2006 : 15:04:48
|
hej alle dmt'ere, jeg ville bare høre jeres mening om at trække tiden når man kommer foran når der er 10 mins tilbage af kampen og modstanderen er foran, synes i at det er rimeligt at trække tiden, synes ikk selv, det gør en til en tøs at man ikke tør fremad rette sit spil. jeg ville altid spille fremad, jeg synes det er usportsligt at gøre det andet. jeres mening?
|
 Ingen Kode-Ole - Ingen DMT 
|
|
Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts |
Posted - 24 Mar 2006 : 15:10:00
|
Alle Kneb Gælder! |
 |
 |
|
Flemming Jensen
Grusbane fejeknægt

20 Posts |
Posted - 24 Mar 2006 : 15:14:43
|
Det er da så absolut iorden at trække tiden. Det her handler jo også om at vinde! Jeg er ikke selv god til det og kan også blive skide irriteret når modstanderen står og snøvler for at hente sin sejr hjem - men i sidste ende er det op til én selv at få scoret og afgjort kampene.. er det ik? |
 |
 |
|
AaB-ern

357 Posts |
Posted - 24 Mar 2006 : 15:16:34
|
quote: Originally posted by Murphie75
Alle Kneb Gælder!
Nemlig:
quote: Originally posted by AaB-ern
Hej DMT'ere
Mig og Rasmus havde et lille skænderi idag vedr. at ''trække tiden''.
Hvad er jeres mening om at trække tiden?
Jeg syntes selv det er ok at gøre det, for det kan også være farligt, men den største grund er at i virkelighedens verden trækker hold jo også tiden (og nogle burde have gjort det, ACM-Liverpool 25 maj 06 ) og meningen er jo at få fifa her i DMT til at være så realistisk som muligt, og da det ikke er håndbold (heldigvis), kan der ikke dømmes for nøl.
Men hvad syntes i?
|

Strandfelta på EASO |
 |
|
Yasir

256 Posts |
Posted - 24 Mar 2006 : 17:23:30
|
synes sq ik det er iorden. jeg kan jo bare trække tiden lige fra det minut jeg score til dommer fløjter af.

|
 |
 |
|
SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts |
Posted - 24 Mar 2006 : 17:27:32
|
Kan kun appellere om fair play.......... |
 Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
 |
|
birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts |
Posted - 24 Mar 2006 : 17:28:14
|
synes også det er rimelig lamt og i hvert fald ikke fairplay i min bog ... det er meget svært at pille bolden fra en modstander der gør det .. i modsætning til irl |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
 |
|
AaBManden

296 Posts |
Posted - 27 Mar 2006 : 21:01:19
|
det er dejligt der også er nogen på min side  |
|
 |
|
IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts |
Posted - 27 Mar 2006 : 21:05:30
|
nogen der har slettet mit indlæg? :/ |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
 |
|
birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts |
Posted - 27 Mar 2006 : 21:09:39
|
nah tror der er en post mere .. bare for at gøre forvirringen total ...  |
 |
|
CliFaxZ

355 Posts |
Posted - 27 Mar 2006 : 21:32:20
|
AaB-ern, Murphie75 og Flemming Jensen jeg griner ad jer. (Haha )
Det er mig en gåde hvordan i kan syntes at det mest lamme shittrick kan være fair. Har været ude for det før, hvor en vis polak gjorde det samme klamme luder fis. Prøvede selvfølgelig at få ham taberdømt, men næh nej.
Okay Flemming det handler om at vinde. Det er da helt fint, men det kunne da være fedt at vinde med æren i behold. Det eneste det shit gør, er at sprede dårligt humør blandt alle.
Jeg vil opfordre alle til at holde op med det shit!! |
Valencia CF // Alex Karlsson // // Vinder af 2 div a Hammarby Svensk Mester 2001 // EA Sports Online (PC og PS2): CliFaxZDK |
 |
|
AaBManden

296 Posts |
Posted - 27 Mar 2006 : 21:45:50
|
fuldstændig enig Alex.. synes det burde være en lille regel om hvor meget man har lov at trække tiden.  |
|
 |
|
Murphie75
Stribemaskinefører

237 Posts |
Posted - 27 Mar 2006 : 22:14:39
|
quote: AaB-ern, Murphie75 og Flemming Jensen jeg griner ad jer. (Haha )
quote: Jeg vil opfordre alle(mener kun det er nogle få!) til at holde op med det shit!!
Nu skal det dog liiige siges jeg aldrig selv har brugt at trække tiden! Så kom ikke og luk mund..shit ud på min bekostning - sæt dig ind i tingene først- Men dem der mener det er værd at bruge - ja, kan da ryste på hovedet, men ikke så meget andet - for.. Alle kneb gælder vel ?
Da jeg tilmeldte mig DMT, regnede jeg ikke med at se sær-regler for hvordan man nu har behov for at føre sin taktik. Men okay - skal der være regler for det - so be it. Trækker aldrig selv tiden i FIFA!
KIKS! |
 |
 |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 27 Mar 2006 : 22:27:05
|
skal vi ik ha en lov om at det ik er lov til at spille efter klokken 4 også ? |
 |
 |
|
birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts |
Posted - 27 Mar 2006 : 22:34:06
|
quote: Originally posted by Vidar Rekdal
skal vi ik ha en lov om at det ik er lov til at spille efter klokken 4 også ?
foreslår du kun fordi din læge har sagt du ikke må spise efter midnat, af frygt for at du muterer til en gremlin, Vidar  |
 |
|
IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts |
Posted - 27 Mar 2006 : 22:36:53
|
Dem der synes det er OK er enten ekstremt dumme eller.. ekstremt dumme.
Tænk jer nu om. Man kan aflevere bolden rundt i forsvaret ligeså længe man vil i FIFA. 90 minutter hvis det skal være. Det har man altid kunnet i FIFA.
Hvis man godkender sådan en opførsel, så prøv at forestil jer hvilken turnering man så ender op med... doh doh doh...
Lad nu bare være... i internationale turneringer om penge bliver man nødt til at optage demo af kampene osv pga den her slags opførsel... Lad det nu ikke komme så vidt at et forbud skal til, for så skal der også være regler om hvordan man opretholder den regel og det bliver noget teknisk bøvl... |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
 |
|
Topic  |
|