FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Debat: Vores navn (igen igen) !?!?!

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
birthek Posted - 08 May 2006 : 23:23:16
Endnu engang må vi stille 10000 krs spørgsmålet ... hvad med vores navn?

Officielt hedder vi stadig DMT FIFA-FOREVER, dette giver dog begrænset mening og derfor har vi i ledelsen sneget det over i retning af den nuværende URL www.fifa-online.dk

DMT virker (desværre) meget upassende og gammeldags når forkortelsen skal forklares, og derfor har vi forsøgt at minimere brugen af "Dansk Modem Turnering" på det sidste...

What to do? - Skal vi officielt skifte navn? Fortsætte som nu eller??!?!?!
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Totorules Posted - 10 May 2006 : 21:21:02
Jeg er jo den gamle hippie her i foretagnet og ville på den ene side være ked af DMT navnet forsvinder fra overfladen. DMT er en institution blandt fifa gamers her i landet meget mere end vi tror er Jeg sikker på.

Tænk på hvor mange der er kommet og gået igennem årene og de trofaste vender altid tilbage til mor DMT.

Ikke alt i livet skal være mainstream trendy og følger strømmen. Ikke at Jeg er konserativ af karakter men min holdning i forhold til DMT navnet er konservativt det indrømmert Jeg gerne.

Vi er vel linket op på diverse søgeportaler således vi springer lige i hovedet på folk når de søger efter en fifa turnering online både ind som udenlands.Evt. bekymringer om vi ikke favner bredt nok tror jeg er ubegrundet. Vi har siden min tilgang i 2000 holdt et gennemsnit imellem 40 - 50. Jeg mener at kunne huske da JJ og Jeg var ledere at vi var oppe på 52 den ene sæson.

JJ skaffede os på chart.dk og jeg reklamerede i alverdens nyhedsgrupper der debatere spil generelt. Jeg reklamerede i sportsgrupper hvor debatten fra real time sport måske kunne lokke folk til cyber ball ? Det gav helt sikkert resultater med den aktive del

Skal vi være større kan vi ikke riskere med for mange delatger at vejen til superligaen hvor alle vil spille bliver for lang og svær så folk opgiver ævret.

Skal Jeg meget imod mit ønske komme med et forslag til det forældede M i DMT kunne det være et O for ONLINE....DOT = Dansk online turnering eller Danish online tournament.

Lad mig understrege dette ikke er for at skyde den helt igennem fantastisk ledelse noget i skoene for det arbejde de gør for os alle er enestående. Jeg ville bare forsøge at "forsvare" DMT navnet en smule ikke at jeg for urolige nætter over det måske falder væk..

Forsat god debat fra den gamle

zinky Posted - 09 May 2006 : 18:29:25
quote:
Originally posted by Asse

Foreslår ligesom Peter at den hedder fifa-online.dk...

Det mener jeg er den bedste måde at brande os selv på..

Desuden forstår jeg ikke hvorfor alle navne skal have 3 forkortelser...men det er så en anden sag..

Det lyder lidt dumt med kun 2
Apollo Posted - 09 May 2006 : 18:01:35
DMT = Dead Monkeys Truckin'
GoodPeace Posted - 09 May 2006 : 17:53:08
ja klart, irc chan skal skifte navn, så den følger hele navnet - det er nok planlagt at gøre cirka samtidig med generelt navneskift..

Asse, jeg tror det rare ved en 3-bogstavs forkortelse ligger i det mundrette ved at sige det - vi er jo ikke de eneste, der er glade for den slags (dsb, sas, esl, cnn, nbc, dbu, osv osv).

Dette er også den eneste grund til at jeg godt kan lide DMT ( - og så lige minderne om den gang nogen sad og rodede med deres 28.8 modem..)

Umiddelbart synes jeg godt om navnet fifa-online.dk (drop www. oldschool pensionist inder-net), og fordelen er jo også at vi allerede har domænet.

IstvaN Posted - 09 May 2006 : 13:16:45
I skal skifte IRC channel fra #fifa-forever til #fifa-online.dk hvis I vil have det til at give mening + få flere danskere ind i kanalen...
daugaard Posted - 09 May 2006 : 13:12:53
Hvis vi skal forsøge at have hele skandinavien med hvorfor så ikke kalde det "Royal Online Leauge" eller "Scandinavian Online Tournament"...
Bare en idé til diskutionen....
Asse Posted - 09 May 2006 : 11:19:52
Foreslår ligesom Peter at den hedder fifa-online.dk...

Det mener jeg er den bedste måde at brande os selv på..

Desuden forstår jeg ikke hvorfor alle navne skal have 3 forkortelser...men det er så en anden sag..
Vidar Rekdal Posted - 09 May 2006 : 11:06:29
selfølgelig skal det være Danish / Dansk fuck scandinavia.

man skal beholde rødderne[røtterne] xD
casper_d Posted - 09 May 2006 : 10:31:18
og de nordmænd/svenskere har udgjort ca 5% af alle medlemmer i min tid. De skal jo nok komme hvis de er interesseret i at spille fifa. Vidar havde vel stadig meldt sig ind selvom det hed Dansk fifa turnering.
Så min støtte går umiddelbart til DFT

quote:
Originally posted by zinky

quote:
Originally posted by BIF

Kan ikke selv se at det er vildledende at der indgår Dansk/Danish i navnet.. Vi er trods alt danske ?

Ja, men der er også Nordmænd og har været en svensker med i min tid

BIF Posted - 09 May 2006 : 10:25:26
Men vi er stadig væk danske ?
zinky Posted - 09 May 2006 : 10:19:39
quote:
Originally posted by BIF

Kan ikke selv se at det er vildledende at der indgår Dansk/Danish i navnet.. Vi er trods alt danske ?

Ja, men der er også Nordmænd og har været en svensker med i min tid
BIF Posted - 09 May 2006 : 10:13:48

SpeZ Posted - 09 May 2006 : 09:29:45
quote:
Posted - 08/05/2006 : 23:55:42
Måske vi skulle skifte vores kære M ud med et F.
Dansk Fifa Turnering / Danish Fifa Tournament ?

God idé.
Man kunne også bare droppe DMT/DFT helt og kun beholde betegnelsen fifa-online.dk som URL'en..

Asse har ret i at der er et problem ang Dansk/danish, når det er en scandinaviske turnering.. Det tæller jo i retning af helt at droppe den forkortelse.

Ellers kunne den være "SFT"
Asse Posted - 09 May 2006 : 00:21:30
Well

Vi skal skifte navn nu, og det kan kun gå for langsomt med det... men rart at det bliver taget op endnu engang...

Hvad vi så skal hedde, er jeg meget i tvivl om...
Det kan også godt være vildledende hvis ordet "dansk" eller "Danish" indgår i forkortelserne, da det nuværende DMT er for skandinaver.

Hvis den skal appelere til svenskere og nordmænd, mener jeg at det skal fremgå tydeligt i navnet... og det gør "dansk" eller "Danish" in my opinion ikke..

Er sikkert mange der er uenige med mig, men håber da at vi kan blive enige om at vi skal skifte navn nu..
Vidar Rekdal Posted - 08 May 2006 : 23:59:49
den kører :D thumbs up

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.16.70.193