FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Debat: Vores navn (igen igen) !?!?!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Debat: Vores navn (igen igen) !?!?!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 08 May 2006 :  23:23:16  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Endnu engang må vi stille 10000 krs spørgsmålet ... hvad med vores navn?

Officielt hedder vi stadig DMT FIFA-FOREVER, dette giver dog begrænset mening og derfor har vi i ledelsen sneget det over i retning af den nuværende URL www.fifa-online.dk

DMT virker (desværre) meget upassende og gammeldags når forkortelsen skal forklares, og derfor har vi forsøgt at minimere brugen af "Dansk Modem Turnering" på det sidste...

What to do? - Skal vi officielt skifte navn? Fortsætte som nu eller??!?!?!

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 08 May 2006 :  23:43:21  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Agree men der skal dog være med Danmark / denmark i navnet synes jeg. Ik alle der ved at dk er dinamarca :D

Måske Roskilde festival i år :D

Go to Top of Page

BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts

Posted - 08 May 2006 :  23:55:42  Show Profile  Reply with Quote
Måske vi skulle skifte vores kære M ud med et F.

Dansk Fifa Turnering / Danish Fifa Tournament ?
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 08 May 2006 :  23:59:49  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
den kører :D thumbs up

Go to Top of Page

Asse
Fast mand på førsteholdet

475 Posts

Posted - 09 May 2006 :  00:21:30  Show Profile  Reply with Quote
Well

Vi skal skifte navn nu, og det kan kun gå for langsomt med det... men rart at det bliver taget op endnu engang...

Hvad vi så skal hedde, er jeg meget i tvivl om...
Det kan også godt være vildledende hvis ordet "dansk" eller "Danish" indgår i forkortelserne, da det nuværende DMT er for skandinaver.

Hvis den skal appelere til svenskere og nordmænd, mener jeg at det skal fremgå tydeligt i navnet... og det gør "dansk" eller "Danish" in my opinion ikke..

Er sikkert mange der er uenige med mig, men håber da at vi kan blive enige om at vi skal skifte navn nu..

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 09 May 2006 :  09:29:45  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
quote:
Posted - 08/05/2006 : 23:55:42
Måske vi skulle skifte vores kære M ud med et F.
Dansk Fifa Turnering / Danish Fifa Tournament ?

God idé.
Man kunne også bare droppe DMT/DFT helt og kun beholde betegnelsen fifa-online.dk som URL'en..

Asse har ret i at der er et problem ang Dansk/danish, når det er en scandinaviske turnering.. Det tæller jo i retning af helt at droppe den forkortelse.

Ellers kunne den være "SFT"

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

Edited by - SpeZ on 09 May 2006 09:32:14
Go to Top of Page

BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts

Posted - 09 May 2006 :  10:13:48  Show Profile  Reply with Quote
Kan ikke selv se at det er vildledende at der indgår Dansk/Danish i navnet.. Vi er trods alt danske ?

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 09 May 2006 :  10:19:39  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BIF

Kan ikke selv se at det er vildledende at der indgår Dansk/Danish i navnet.. Vi er trods alt danske ?

Ja, men der er også Nordmænd og har været en svensker med i min tid

Go to Top of Page

BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts

Posted - 09 May 2006 :  10:25:26  Show Profile  Reply with Quote
Men vi er stadig væk danske ?
Go to Top of Page

casper_d

328 Posts

Posted - 09 May 2006 :  10:31:18  Show Profile  Click to see casper_d's MSN Messenger address  Reply with Quote
og de nordmænd/svenskere har udgjort ca 5% af alle medlemmer i min tid. De skal jo nok komme hvis de er interesseret i at spille fifa. Vidar havde vel stadig meldt sig ind selvom det hed Dansk fifa turnering.
Så min støtte går umiddelbart til DFT

quote:
Originally posted by zinky

quote:
Originally posted by BIF

Ja, men der er også Nordmænd og har været en svensker med i min tid

Casper Dam - ex-Palermo
Vinder af BMT og Ligacuppen T2 06 + et par kc-titler
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 09 May 2006 :  11:06:29  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
selfølgelig skal det være Danish / Dansk fuck scandinavia.

man skal beholde rødderne[røtterne] xD

Go to Top of Page

Asse

475 Posts

Posted - 09 May 2006 :  11:19:52  Show Profile  Reply with Quote
Foreslår ligesom Peter at den hedder fifa-online.dk...

Det mener jeg er den bedste måde at brande os selv på..

Desuden forstår jeg ikke hvorfor alle navne skal have 3 forkortelser...men det er så en anden sag..

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 09 May 2006 :  13:12:53  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvis vi skal forsøge at have hele skandinavien med hvorfor så ikke kalde det "Royal Online Leauge" eller "Scandinavian Online Tournament"...
Bare en idé til diskutionen....

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 09 May 2006 :  13:16:45  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
I skal skifte IRC channel fra #fifa-forever til #fifa-online.dk hvis I vil have det til at give mening + få flere danskere ind i kanalen...

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 09 May 2006 :  17:53:08  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja klart, irc chan skal skifte navn, så den følger hele navnet - det er nok planlagt at gøre cirka samtidig med generelt navneskift..

Asse, jeg tror det rare ved en 3-bogstavs forkortelse ligger i det mundrette ved at sige det - vi er jo ikke de eneste, der er glade for den slags (dsb, sas, esl, cnn, nbc, dbu, osv osv).

Dette er også den eneste grund til at jeg godt kan lide DMT ( - og så lige minderne om den gang nogen sad og rodede med deres 28.8 modem..)

Umiddelbart synes jeg godt om navnet fifa-online.dk (drop www. oldschool pensionist inder-net), og fordelen er jo også at vi allerede har domænet.

Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ

1029 Posts

Posted - 09 May 2006 :  18:01:35  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address  Reply with Quote
DMT = Dead Monkeys Truckin'

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal
Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000