Author |
Topic  |
birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts |
Posted - 08 May 2006 : 23:23:16
|
Endnu engang må vi stille 10000 krs spørgsmålet ... hvad med vores navn?
Officielt hedder vi stadig DMT FIFA-FOREVER, dette giver dog begrænset mening og derfor har vi i ledelsen sneget det over i retning af den nuværende URL www.fifa-online.dk
DMT virker (desværre) meget upassende og gammeldags når forkortelsen skal forklares, og derfor har vi forsøgt at minimere brugen af "Dansk Modem Turnering" på det sidste...
What to do? - Skal vi officielt skifte navn? Fortsætte som nu eller??!?!?!
|
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 08 May 2006 : 23:43:21
|
Agree men der skal dog være med Danmark / denmark i navnet synes jeg. Ik alle der ved at dk er dinamarca :D
Måske Roskilde festival i år :D |
 |
 |
|
BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts |
Posted - 08 May 2006 : 23:55:42
|
Måske vi skulle skifte vores kære M ud med et F.
Dansk Fifa Turnering / Danish Fifa Tournament ? |
 |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 08 May 2006 : 23:59:49
|
den kører :D thumbs up |
 |
 |
|
Asse
Fast mand på førsteholdet

475 Posts |
Posted - 09 May 2006 : 00:21:30
|
Well
Vi skal skifte navn nu, og det kan kun gå for langsomt med det... men rart at det bliver taget op endnu engang...
Hvad vi så skal hedde, er jeg meget i tvivl om... Det kan også godt være vildledende hvis ordet "dansk" eller "Danish" indgår i forkortelserne, da det nuværende DMT er for skandinaver.
Hvis den skal appelere til svenskere og nordmænd, mener jeg at det skal fremgå tydeligt i navnet... og det gør "dansk" eller "Danish" in my opinion ikke..
Er sikkert mange der er uenige med mig, men håber da at vi kan blive enige om at vi skal skifte navn nu.. |
Asbjørn Røyen PSG DMT - Gamer Vinder af Vinterturnering 2003 |
 |
|
SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts |
Posted - 09 May 2006 : 09:29:45
|
quote: Posted - 08/05/2006 : 23:55:42 Måske vi skulle skifte vores kære M ud med et F. Dansk Fifa Turnering / Danish Fifa Tournament ?
God idé. Man kunne også bare droppe DMT/DFT helt og kun beholde betegnelsen fifa-online.dk som URL'en..
Asse har ret i at der er et problem ang Dansk/danish, når det er en scandinaviske turnering.. Det tæller jo i retning af helt at droppe den forkortelse.
Ellers kunne den være "SFT" |
 Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
Edited by - SpeZ on 09 May 2006 09:32:14 |
 |
|
BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts |
Posted - 09 May 2006 : 10:13:48
|
Kan ikke selv se at det er vildledende at der indgår Dansk/Danish i navnet.. Vi er trods alt danske ?
|
 |
|
zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts |
Posted - 09 May 2006 : 10:19:39
|
quote: Originally posted by BIF
Kan ikke selv se at det er vildledende at der indgår Dansk/Danish i navnet.. Vi er trods alt danske ?
Ja, men der er også Nordmænd og har været en svensker med i min tid |

|
 |
|
BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts |
Posted - 09 May 2006 : 10:25:26
|
Men vi er stadig væk danske ? |
 |
|
casper_d

328 Posts |
Posted - 09 May 2006 : 10:31:18
|
og de nordmænd/svenskere har udgjort ca 5% af alle medlemmer i min tid. De skal jo nok komme hvis de er interesseret i at spille fifa. Vidar havde vel stadig meldt sig ind selvom det hed Dansk fifa turnering. Så min støtte går umiddelbart til DFT
quote: Originally posted by zinky
quote: Originally posted by BIF
Ja, men der er også Nordmænd og har været en svensker med i min tid
|
Casper Dam - ex-Palermo Vinder af BMT og Ligacuppen T2 06 + et par kc-titler |
 |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 09 May 2006 : 11:06:29
|
selfølgelig skal det være Danish / Dansk fuck scandinavia.
man skal beholde rødderne[røtterne] xD |
 |
 |
|
Asse

475 Posts |
Posted - 09 May 2006 : 11:19:52
|
Foreslår ligesom Peter at den hedder fifa-online.dk...
Det mener jeg er den bedste måde at brande os selv på..
Desuden forstår jeg ikke hvorfor alle navne skal have 3 forkortelser...men det er så en anden sag.. |
Asbjørn Røyen PSG DMT - Gamer Vinder af Vinterturnering 2003 |
 |
|
daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts |
Posted - 09 May 2006 : 13:12:53
|
Hvis vi skal forsøge at have hele skandinavien med hvorfor så ikke kalde det "Royal Online Leauge" eller "Scandinavian Online Tournament"... Bare en idé til diskutionen....  |
 |
 |
|
IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts |
Posted - 09 May 2006 : 13:16:45
|
I skal skifte IRC channel fra #fifa-forever til #fifa-online.dk hvis I vil have det til at give mening + få flere danskere ind i kanalen... |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
 |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
Posted - 09 May 2006 : 17:53:08
|
ja klart, irc chan skal skifte navn, så den følger hele navnet - det er nok planlagt at gøre cirka samtidig med generelt navneskift..
Asse, jeg tror det rare ved en 3-bogstavs forkortelse ligger i det mundrette ved at sige det - vi er jo ikke de eneste, der er glade for den slags (dsb, sas, esl, cnn, nbc, dbu, osv osv).
Dette er også den eneste grund til at jeg godt kan lide DMT ( - og så lige minderne om den gang nogen sad og rodede med deres 28.8 modem..)
Umiddelbart synes jeg godt om navnet fifa-online.dk (drop www. oldschool pensionist inder-net), og fordelen er jo også at vi allerede har domænet.
|
 |
 |
|
Apollo
Oldboys VIP champ

1029 Posts |
Posted - 09 May 2006 : 18:01:35
|
DMT = Dead Monkeys Truckin'  |
Martin "Apollo" Nygaard Tidliger Arsenal Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002 |
 |