T O P I C R E V I E W |
AaB-ern |
Posted - 16 May 2006 : 15:08:05 Hej DMT'ere
Jeg er blevet træt af fifa og syntes at antallet af ludermål bliver værre og værre, det har fjernet min lyst, da jeg ikke syns det er rigtigt realistisk fodbold, så derfor holder AaB pause efter T2 , om jeg vender tilbage i divisionen vides ikke, men vil nok være klar på en ladder engang imellem 
Dog skal det siges jeg har haft det fedt her, og i er nu flinke allesammen 
Jeg vil selvfølgelig også gerne deltage i sommerens VM |
15 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
AaBManden |
Posted - 30 May 2006 : 22:04:53 se Torben han er den bedste der er i DMT. Ikk bare for det du sagde, men han er altid klar til at hjælpe en, se selv dengang jeg var i overvejelse om stop. Han hjalp mig videre med mit Spam problem, ikke fordi Jesper og Vidar ikk var flinke til at hjælpe, men torben kunne man altid gå til. Tak for det Torben, Jesper og Vidar.  |
AaB-ern |
Posted - 28 May 2006 : 13:10:24 Laver min endelige beslutning efter sommerens vm turnering |
daugaard |
Posted - 28 May 2006 : 12:56:59 Ja... han er sku ikke at kimse af... På med vinderhatten og den altforbarmende DMT ånd... Så ser du også det lys som torben har været 76 år om at finde...  |
AaB-ern |
Posted - 28 May 2006 : 11:15:25 Kan muligvis være jeg ikke holder den pause alligevel  |
caleb22 |
Posted - 18 May 2006 : 17:49:29 quote: Originally posted by daugaard
Cool.... Bare hæng i... Se for eks. Torben aka Real Madrid... Hvis han havde den mentalitet som 80% af alle DMT'er har så var Torben ikke at finde i DMT. Han er et forbillede og en statuette i af have det sjovt med at spille fifa i medgang og modgang. Mest det sidste har han lidt under, men det holder ham ikke fra at være glad og optimistisk i alle kampe. Spillefiler som sucks er heller ikke noget der rynker hans pande... Det er bare at få det bedste ud af det og hygge om bolden som var det en kælling du er ved at score... -Sikke en gang pladder der!!! men WTF... Hæng i deroppe i norjutland. 
Ja og nu har det enddag båret frugt, nu hvor han er begyndt at vinde en del kampe og er blevet klart bedre. |
daugaard |
Posted - 18 May 2006 : 14:13:34 Cool.... Bare hæng i... Se for eks. Torben aka Real Madrid... Hvis han havde den mentalitet som 80% af alle DMT'er har så var Torben ikke at finde i DMT. Han er et forbillede og en statuette i af have det sjovt med at spille fifa i medgang og modgang. Mest det sidste har han lidt under, men det holder ham ikke fra at være glad og optimistisk i alle kampe. Spillefiler som sucks er heller ikke noget der rynker hans pande... Det er bare at få det bedste ud af det og hygge om bolden som var det en kælling du er ved at score... -Sikke en gang pladder der!!! men WTF... Hæng i deroppe i norjutland.  |
AaB-ern |
Posted - 18 May 2006 : 09:03:04 quote: Originally posted by zinky
quote: Originally posted by AaB-ern
quote: Originally posted by birthek
En anden grund til mit stop er spillefilen der spilles med nu
well godt at du spiller t2 færdig ... derudover vil jeg opfordre dig til at se tiden an angående t3 ...
t3 bliver rimelig kort pga. sommerferie og udgivelsen på fifa 07 som vi forventer 1/10....
derudover kan der ske ændringer i spillefil hvis dmt folket mener det er en nødvendighed 
t3 starter først når sommerferien slutter ca. 2. uge i august ...
Hvornår er spillefilsvalg? Er det før tilmeldinger?
Ja
Så må vi se til den tid |
zinky |
Posted - 17 May 2006 : 15:58:24 quote: Originally posted by AaB-ern
quote: Originally posted by birthek
well godt at du spiller t2 færdig ... derudover vil jeg opfordre dig til at se tiden an angående t3 ...
t3 bliver rimelig kort pga. sommerferie og udgivelsen på fifa 07 som vi forventer 1/10....
derudover kan der ske ændringer i spillefil hvis dmt folket mener det er en nødvendighed 
Hvornår er spillefilsvalg? Er det før tilmeldinger?
Ja |
AaB-ern |
Posted - 17 May 2006 : 15:02:10 quote: Originally posted by birthek
Hvornår er spillefilsvalg? Er det før tilmeldinger? |
birthek |
Posted - 17 May 2006 : 00:30:40 quote: Originally posted by AaB-ern
t3 starter først når sommerferien slutter ca. 2. uge i august ... |
AaB-ern |
Posted - 16 May 2006 : 20:42:15 En anden grund til mit stop er spillefilen der spilles med nu |
AaB-ern |
Posted - 16 May 2006 : 20:40:43 quote: Originally posted by caleb22
Men ja andreas er sgu også ked af at du stopper, men det ville da være fedt hvis du holder dig til og er klar til 2007.
Vil måske være klar til fifa 07 |
caleb22 |
Posted - 16 May 2006 : 18:54:15 Men ja andreas er sgu også ked af at du stopper, men det ville da være fedt hvis du holder dig til og er klar til 2007.
|
caleb22 |
Posted - 16 May 2006 : 18:45:51 Hvis du melder dig ud og står som pause/buffer s¨har du ikke rettigheder til dit hold og selvom ingen skulle vælge aab i divisionerne og du vælger det i ladder mister du rettighederne til det når du er færdig i subcup |
AaB-ern |
Posted - 16 May 2006 : 16:54:49 Men hvis jeg deltager i subcuppen er AaB ikke ledigt vel? |