FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - AaB holder pause i dmt
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 AaB holder pause i dmt
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

AaB-ern
Fast mand på førsteholdet

357 Posts

Posted - 16 May 2006 :  15:08:05  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej DMT'ere

Jeg er blevet træt af fifa og syntes at antallet af ludermål bliver værre og værre, det har fjernet min lyst, da jeg ikke syns det er rigtigt realistisk fodbold, så derfor holder AaB pause efter T2 , om jeg vender tilbage i divisionen vides ikke, men vil nok være klar på en ladder engang imellem

Dog skal det siges jeg har haft det fedt her, og i er nu flinke allesammen

Jeg vil selvfølgelig også gerne deltage i sommerens VM

Strandfelta på EASO

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 16 May 2006 :  15:17:33  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Skide ærgeligt med endnu et afbud.. Håber du vinder glæden tilbage.
Og så til det lidt sjovere..
Pause er jo lige blevet afskaffet, så fedt nok at AaB holder en pause

Go to Top of Page

AaBManden

296 Posts

Posted - 16 May 2006 :  15:18:29  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by AaB-ern

Hej DMT'ere

Jeg er blevet træt af fifa og syntes at antallet af ludermål bliver værre og værre, det har fjernet min lyst, da jeg ikke syns det er rigtigt realistisk fodbold, så derfor holder AaB pause efter T2 , om jeg vender tilbage i divisionen vides ikke, men vil nok være klar på en ladder engang imellem

Dog skal det siges jeg har haft det fedt her, og i er nu flinke allesammen

Jeg vil selvfølgelig også gerne deltage i sommerens VM

da vi havde snakket om det sammen flere gange kommer det ikk som nogen overraskelse at du holder en pause..
noget andet er kan du så ikke sige kontrakten med AaB op,
så jeg kan skrive kontrakt med dem ?
ja andreas vi har jo haft et par skænderier, og det mest tåbelige er vist det med vores usportslige sider, vi er da kommet over vores skænderier et par dage efter, du er en af de bedste venner man kan forestille sig. jeg håber du kommer tilbage igen

Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 16 May 2006 :  15:23:39  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by zinky

Kan man ikke holde pause i dmt mere?

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 16 May 2006 :  16:38:14  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

quote:

Kan man ikke holde pause i dmt mere?

Man kan vist ikke beholde sit hold når man går på pause længere... vist det han mener :>

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 16 May 2006 :  16:45:37  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
nej holdet kan ikke beholdes mere efter afstemningen mellem t1 og t2 hvor er pænt flertal stemte nej til at man kunne beholde sit hold under pause.

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 16 May 2006 :  16:54:49  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Men hvis jeg deltager i subcuppen er AaB ikke ledigt vel?

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 16 May 2006 :  18:45:51  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvis du melder dig ud og står som pause/buffer s¨har du ikke rettigheder til dit hold og selvom ingen skulle vælge aab i divisionerne og du vælger det i ladder mister du rettighederne til det når du er færdig i subcup

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 16 May 2006 :  18:54:15  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Men ja andreas er sgu også ked af at du stopper, men det ville da være fedt hvis du holder dig til og er klar til 2007.

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 16 May 2006 :  20:40:43  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

Men ja andreas er sgu også ked af at du stopper, men det ville da være fedt hvis du holder dig til og er klar til 2007.

Vil måske være klar til fifa 07

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 16 May 2006 :  20:42:15  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
En anden grund til mit stop er spillefilen der spilles med nu

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 17 May 2006 :  00:30:40  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

well godt at du spiller t2 færdig ... derudover vil jeg opfordre dig til at se tiden an angående t3 ...

t3 bliver rimelig kort pga. sommerferie og udgivelsen på fifa 07 som vi forventer 1/10....

derudover kan der ske ændringer i spillefil hvis dmt folket mener det er en nødvendighed

t3 starter først når sommerferien slutter ca. 2. uge i august ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 17 May 2006 :  15:02:10  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

quote:

well godt at du spiller t2 færdig ... derudover vil jeg opfordre dig til at se tiden an angående t3 ...

t3 bliver rimelig kort pga. sommerferie og udgivelsen på fifa 07 som vi forventer 1/10....

derudover kan der ske ændringer i spillefil hvis dmt folket mener det er en nødvendighed

Hvornår er spillefilsvalg? Er det før tilmeldinger?

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 17 May 2006 :  15:58:24  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

quote:

quote:

Ja

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 18 May 2006 :  09:03:04  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

quote:

quote:

quote:

Ja

Så må vi se til den tid

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 18 May 2006 :  14:13:34  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Cool.... Bare hæng i... Se for eks. Torben aka Real Madrid...
Hvis han havde den mentalitet som 80% af alle DMT'er har så var Torben ikke at finde i DMT. Han er et forbillede og en statuette i af have det sjovt med at spille fifa i medgang og modgang. Mest det sidste har han lidt under, men det holder ham ikke fra at være glad og optimistisk i alle kampe. Spillefiler som sucks er heller ikke noget der rynker hans pande... Det er bare at få det bedste ud af det og hygge om bolden som var det en kælling du er ved at score...
-Sikke en gang pladder der!!! men WTF... Hæng i deroppe i norjutland.

Edited by - daugaard on 18 May 2006 14:14:36
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.222.179.192